Prima data. am crezut ca e un vis, dar apoi mi.am dat seama ca apa ce imi lipseste rochia de corp, dandu.mi o senzație răcoroasă, este reala. Ma trezesc brusc, neștiind ce se petrece. Răsuflu ușurata cand imi dau seama ca sunt inca pe plaja, iar alături de mine e Louis, care inca doarme bustean pe nisipul ud. Se pare ca valurile de aseara au fost destul de mari, având in vedere ca ne.au ajuns. Cred ca am dormit doar cateva ore, deoarece răsăritul este pe sfârșite, dar mingea rosie de foc inca nu a iesit complet din mare.
- Louis? spun, scuturandu.l de umeri.
Își deschide somnoros ochii.
- Ce nai... striga, privind.si pantalonii uzi.
Rade, parca amintindu.si de noaptea trecuta si ma săruta.
- Uite. zic, arătând spre cer. Pana la urma, am prins răsăritul.
- E superb, Cat. Dar trebuie sa mergem sa ne schimbam. Mi.e foarte foame.
***
Alerg spre plaja, lasandu.i pe ceilalti cu mult in urma mea. Aleg cele mai convenabile șezlonguri, trantindu.mi bagajul pe unul care decid sa fie al meu. Scap de rochie si raman numai intr.un costum de baie. Louis se aseaza pe locul de langa mine, purtând sort, ochelari mari de soare si un zâmbet nonsalant. Fiind lumina, acum pot observa culoarea neobisnuita a mării, un turcoaz splendid si cald, extras parca din tablourile celebre ce înfățișeaza peisaje marine. Mereu mi.am dorit sa ajung in America si nu mi.am imaginat ca se va intampla intr.un timp atat de scurt. Nu credeam ca exista diferențe vizibile cu ochiul liber, dar Oceanul Atlantic nu seamănă cu nici un fel de mare pe care am vazut.o. E mult mai mare, mai grandios, pana si mai sarat si mai rece.
As vrea sa ii pot multumi lui Louis pentru ca m.a adus aici, pentru ca ma învață ce inseamna dragostea, cu rabdare, pentru ca m.a facut sa trăiesc cele mai intense sentimente, pentru ca se afla langa mine, pentru tot. Dar am impresia ca niciodată nu o sa o pot face, niciodată nu o sa ii pot dărui cat merita. Si este atat de dureros sa trăiești asta, sa simți ca nu sti ce sa faci mai mult. Nici macar pe mine nu pot sa ma dăruiesc intru totul, întrucât nu sunt inca pregătită. Si, deși o fac in liniste, ii multumesc ca niciodată nu mi.a cerut.o, deși stiu ca si.ar dori. Ma trezesc din transa si observ ca Louis se uita la mine si se juca discret cu o suvita din parul meu.- Ce faci? spun, râzând.
- Esti asa frumoasa, sti? Cand lărgeși ochii si absorbi tot ce se petrece in jurul tau, fiindu.ti teama pana si sa respiri, pentru a nu rata ceva. Câteodată ajungi sa lacrimezi si sa ti se citească îngrijorarea pe chip, iar atunci mi.as dori al naibii de tare sa stiu la ce te gândești, dar nu am curajul sa te trezesc pentru ca esti asa frumoasa si ador sa te privesc.
Ii simt degetul alunecandu.i lent pe conturul obrazului meu.
- Esti un copil. sopteste in continuare. Si mi.e frica sa nu iti stric inocenta, uneori nu vreau sa te ating din cauza ca esti prea fragila si prea... perfecta. Catline, nu stiu ce am facut sa merit sa fi a mea, dar nu te.as putea lasa nici daca mi.as propune.o. Urăsc ca uneori te rănesc.
Ii prind mana intr.a mea si i.o strang cu putere. Imi lipesc fruntea de a lui. Il privesc in ochi, afundandu.ma cat de tare pot in albastrul fara de sfârșit al irisului sau. Respirația sa fierbinte imi incalzeste pieptul, iar câțiva fiori își fac apariția. Exista câteva sentimente pe care nu le.am cunoscut înainte de a.l intâlni pe el, iar câteodată mi se par străine si ciudate. Ma intreb daca si el simte asta. Dupa tot ce mi.a marturisit, ma simt specială ca sunt in stare sa fac pe cineva sa iubească. Este o senzație uimitoare si niciodată nu m.am gandit ca e asa, întrucât nu am simțit același lucru cand eram cu Aaron. Mi se părea asa obișnuit, iar acum, tot ce se intampla mi se pare special si inedit, ca si cum as trai ultima zi in continuu, nu vreau sa pierd nimic, vreau sa ma bucur de tot ce se petrece. Doamne, il iubesc. Il iubesc din toată inima, din toată ființa mea si tot nu simt ca e de ajuns.