- Domnule doctor, i s.a oprit inima. Haideti!
Edd fuge in salon. Simt cum cerul cade peste mine si ma apasă cu o forța incredibila. Baietii incep sa verse lacrimi, insa eu nu pot face nimic. Înghit in sec. Inima mi.o ia razna si daca as putea mi.as smulge.o din piept si i.as da.o ei. As putea trai si fara acest organ, dar nu as putea sta o zi fara Cat. Ea e inima mea.
- Unu! Doi! striga Edd din salon.
- Nimic. spune doctorița, iar golul meu din piept se lărgește.
- Inca o data! Unu! Doi!
- Tot nimc, domnule doctor. Semnam ora decesului?
Ce? Nu se poate. Alerg spre patul pisicutei mele. Doctorul încearca sa ma tragă de langa ea, dar il împing la o parte trantindu.l pe jos. Ii soptesc la ureche:
- Daca ma lasi, vin dupa tine si in ceruri si in iad!
O sărut apăsat. Tresar la auzul unui bipait. Aparatul de langa mine indica linii frânte.
- Trăiește! striga asistenta. Si are pulsul excelent!
O verifica inca o data si confirma cele spuse doctorului.
- Louis, esti cel mai mare dobitoc, stii? zice Edd si ma strânge in brate cu putere. Si te iubesc pentru asta.
- Se trezseste! striga asistenta, sărind ca arsa.
Cat își deschide brusc ambii ochi.
- L-Louis? intreaba, cu un zâmbet jucăuș. De ce ai venit mai repede?
Edd ii face semn asistentei si au iesit din salon.
Mi se pare inca ireal. A fost moarta pentru cateva secunde, iar acum e langa mine, privindu.ma cu acei ochi de ciocolata in care m.as putea pierde oricand ii privesc. Cand mi.a pronunțat numele am fost, pentru in moment, cel mai fericit om de pe planeta si inca sentimentul nu s.a evaporat.
- Pisicuta... spun, mângâindu.i parul.
- Te iubesc.
- Off, cat de dor mi.a fost sa aud asta.
- Louis, ce s.a intamplat?
- Ai căzut dintr-un copac. Dar nu asta conteaza acum. Ceea ce e important e ca esti aici, cu mine. Haide sa ne bucurăm de acest moment.
Am urcat cu ea in pat. Am ajutat.o sa își pună capul pe pieptul meu.
- Ti.e somn? ma întreaba, dupa zece minute de liniște.
- Nu stiu, ție?
- Am impresia ca am dormit foarte mult. Nu mai pot.
Am chicotit.
- Imi zici o poveste? ma roagă.
- Ce zici de Frumoasa Adormita?
- Hmm. Perfect.
Si am stat asa, spunandu.i povestea Frumoasei Adormite. Nu credeam niciodată in basme, insa dupa sărutul meu, aceasta s.a trezit. Nu stiu daca este meritul meu, insa imi place sa cred ca am salvat.o, la fel cum a facut ea.
CATLINE POV
Am lasat ca povestea sa ma afunde in lumea fantasticului. Dar apoi, mi.am dat seama ca viața mea este un basm, iar eu sunt fata mosneagului ce si.a gasit printul.
Oasele ma dor, la fel ca tot corpul. Nu vreau sa il îngrijorez pe Louis, asa ca tac din gura si ii ascult vocea de inger. Habar nu am ce s.a intamplat. Stiu ca am mers la Adam, ne.am certat, din nou, iar apoi am coborât pe pom. Si am alunecat, si am simțit cum ma desprind din aceasta lume apropiindu.ma de Zoe. Acum totul este in regula, sunt langa Louis si ma simt in siguranță si protejata.