Ma aflu in fata altor patru baieti, dintre care ii cunostesteam pe Niall, îmbrăcat intr.o pijama cu ursuleti întreaga si pe Harry, care purta cordeluta, având parul des, buclat si lung. Ar trebui sa ii cunosc, având in vedere ca miliarde de fete ii venereaza, dar eu habar nu am cine sunt celelalte doua persoane: un tip cu parul scurt ce se juca pe telefonul sau gigantic si unul cu parul brunet si dat intr.o parte, cu cercel, ce ma privea insistent.
Ma uitam rusinata la Louis, care s.a asezat pe un taburete din piele si ma invita sa iau loc in bratele lui. Caut din priviri ceva pe care sa stau deoarece mi se pare inca prea intim sa ma pun in poala sa in fata tuturor. Dar, din moment ce căutarea mea a esuat, m.am asezat turceste langa Lou, ce a început sa vorbească.
- Stiu ca m.am comportat urat si bla bla bla... începe acesta, dar primește o perna in cap de la Harry. Fraiere!
- Ai ceva de zis? întreaba baiatul ce si.a pus telefonul in buzunar, de parca discuția începe sa i se para interesantă.
Louis își trece o mana prin par si se uita pentru un moment in tavan, gest ce ii trădează rusinea.
- Imi... imi... pare... se balbait acesta.
Niall se ridica si sare pe el, trantindu.se amândoi pe jos odată cu taburetele.
- Grămada cere vârf! tipa blondul.
Louis încerca sa zică ceva, dar de abia daca poate vorbi sub greutatea de peste el. Ceilalti membrii ai trupei se arunca peste cei doi, auzind, cu fiecare om in plus, un mârâit de la "baiatul meu", care, la final, striga:
- Grămada cere prosti! Grămada cere fraieri!
Nimeni, nimic. Pana cand lui Louis ii vine ideea geniala de a tipa:
- Grămada cere iubiti de.a lui Cruella.
Rad pe înfundate cand s.au destramat, fiecare fugind in cate un colț de.al camerei, lasandu.l pe Louis in mijloc, langa mine.
- Cine e Cruella? intreb.
- Nu stii cine e Cruella? întreaba toți in cor.
- Amm, nu?
Niall vine spre mine si imi prinde fata in maini, spunând:
- Ea chiar nu stie cine e Cruella. Vad asta in ochii ei. E atat de... lipsită de griji. Ea chiar nu a întâlnit-o pe Cruella. Ma bucur pentru tine, dar in seara asta trebuie sa iti facem cunoștință cu... aceasta creatura a Diavolului.
Okay, deja ma înspăimântăta... Louis apare din spate si il prinde de haina pe Niall si il ridica la nivelul ochilor săi.
- O sperii, las-o in pace, frate.
- Dar cine e Cruella? intreb, din nou, deja nervoasa.
- Un personaj dintr.un desen animat. zice tipul cu "telefonul", despre care am aflat ca il cheamă Liam. Tu nu ai avut copilărie?
- Nu.i baga in seama. imi zice cel cu cercel, Zayn. Sunt fraieri.
- Bine, dar deseară mi.o arătati si mie pe Cruella asta sa nu mor proasta daca e ceva.
Băieții tipa in semn de aprobare si ma fac sa chicotesc. Par atat de maturi ai trecuți prin viața si cool, dar sunt ca niște copilași Crescuți împreuna de la naștere, cu aceleași interese si aceleași jucării. As zice frați, dar, dupa cum ii vad, sunt mai apropiați ca frații.
- Va suparati daca mănânc ceva? zic, cu jumatate de gura.
Mama, chiar imi e foarte foame. De ieri, de la ieșirea din spital, nu am mancat nimic. In plus, meniul de la spital nu m.a prea încântat, si am facut mofturi si acolo.