11.

166 14 2
                                    

- Peste trei saptamâni -

- Louis, cum arat cu asta? il intreb, făcând o piruetă intr.o rochie roșie de dantela.

L.am convins in sfârșit sa vina cu mine la cumpăraturi! De o săptămana am venit din spital si de atunci sunt supravegheata 24 din 24 de ore. Intr.un fel imi place pentru ca petrec mai mult timp cu Lou, dar uneori simt ca nu am intimitate si e cam neplăcut.

- Cam scurta... zice, juandu.se cu barba imaginara.

- E pana la genunchi, Louis, cu rochii din astea mergeam la biserica. De fapt, parca imi plac blugii aia din H&M mai mult. Stii, aia negrii.

- Nu te supara, dar nu ti se pare ca sunt mulati?

- Nu te inteleg! Ce nu iti place la blugii mulati?!

- Iti scoate in evidentă fundul ala sexy. Fundul care e numai al meu.

Il prind de tricou si il trag dupa mine in cabina. Trag perdeaua si ii sar in brate. Gurile noastre se întâlnesc si ne sarutam sălbatic. Imi trec mainile prin parul sau, iar el ma ridica mai sus pentru a avea mai mult acces la buzele mele.

- Ce imi faci tu mie, pisicuta mica!

- Merg sa imi iau blugii!

Tip, si ies din cabina. Fug din magazin si il vad pe Louis urmarindu.ma, alergând in spatele meu.

- Nu ma prinzi! ii strig, dar vad ca e din ce in ce mai aproape sa ma ajungă si nici măcar nu se straduieste.

Rad, deși oamenii se uita la noi de parca nu suntem in deplinătatea facultatilor mentale. Ma ciocnesc de un corp masiv, iar impactul a fost atat de puternic încat secunda următoare sunt pe jos.

- Esti bine? întreaba Louis, venind spre mine si ridicandu.ma pe de podeaua rece.

Simt un miros atat de familiar încat ma roade inima ca nu imi dau seama a cui este. Imi ridic privirea si zăresc un par negru si doi ochi la fel de negrii si patrunzatori. E Aaron, fostul meu iubit, omul din cauza căruia mi.am pus la îndoiala demnitatea, omul din cauza căruia am suferit ca o proasta, omul langa care se afla acum o blonda si nici nu stiu de ce imi pasa, in adâncul, adâncul sufletului catusi de puțin.

- Catline.. spune melancolic, cu un zâmbet strengaresc in vârful gurii.

- B-buna.

Ne privim in ochi cateva secunde bune. Lacrimile mi s.au adunat in coltul ochilor, si ma chinui din greu sa le împiedic sa se scurga. Încerc sa zâmbesc si eu, dar imi tremura buzele si nu fac decât sa ma schimonosesc.

- Daca iti plac blondele, de ce te.ai mai chinuit sa stai cu mine? intreb, dar abia apoi regret.

- Ce se petrece? zice Louis, confuz.

Ii pot observa privirea, si ea umeda, a lui Aaron, ce imi raspunde, ignorandu.l pe Lou:

- Tuturora le place parul blond. spune, iar eu pufnesc. Dar mereu ne îndrăgostim de acele brunete pe care le ranim si apoi regretam asta toată viața.

- M.ai înlocuit destul de repede.

Esti o proasta Cat, de ce naiba iti pasa?

- Dar nu te.am uitat. raspunde, fara sa rupă legătura vizuala.

Imi trag nasul si imi șterg lacrimile de pe obraji. Vreau sa par o femeie puternica, dar pe cine păcălesc? L.am iubit, iar faptul ca m.a inselat m.a durut foarte tare. Louis este in spatele meu si ma bucur ca nu intervine, dar stiu ca in orice moment poate sa ii dea un pumn lui Aaron. Blonda de langa el pufneste nervoasa si pleacă de aici. Dar se pare a nimeni nu ii da atenție.

- Am fost cel mai mai prost om de pe planeta cand am crezut ca te poate înlocui cineva. Cat, am nevoie de tine ca de aer.

- Eu nu mai am. răspund sincer, rece, exact asa cum merita acest nenorocit.

- O femeie adevarata nu are nevoie de un bărbat. O femeie adevarata este cea de care bărbații au nevoie. imi răspunde.

Louis vine si ma săruta, cu subînțeles. Ma apropii mai mult de el si il strâng in brate, răspunzând sarutului si chiar prelungindu.l. Simt cum este smuls de langa mine.

- Pleacă de langa ea! tipa Aaron, dandu.i un pumn iubitului meu.

Louis începe sa rada. Se pare ca lovitura primită nu l.a afectat deloc.

- Termina! strig, prinzandu.l de umăr pe Aaron. El e Louis, actualul si viitorul meu iubit. Ma bucur ca ne.am vazut. De fapt, nu ma bucur, nu simt nimic, nici un sentiment acum ca te privesc. Nici măcar ura, nici măcar regret,nici măcar iubire. Asta inseamna ca te.am uitat.

Il prind de mana pe Louis si plecam din magazin.

- Cine e? ma întreaba, indreptandu.ne spre mașina.

- Fostul meu prieten.

- Ti.a facut ceva?

- M.a inselat.

Ma cam sperie conversația asta, e prea rece, fara umorul nostru nesfârșit.

- De ce m.a inselat? intreb, mai mult ca pentru mine. Sunt urâta? Bine, nu sunt blonda cu fund gigantic, dar sunt atat de imperfecta?

- Este cel mai mare fraier, pisicuta mea. Si acum imi vine sa merg sa il omor in bătaie ca te.a facut sa suferi.

Imi deschide ușa, iar înainte sa ma asez ma săruta pe frunte.

- Si esti cea mai frumoasa, sa stii. zice, asezandu.se pe scaunul soferului.

- Minti.

- Ba nu.

- Ba da, ma minti! Merg pe strada si vad o duzina de fete mai frumoase ca mine.

- Frumusețea este subiectiva. Fiecare vede frumosul in felul sau. Mie mi se pare ca esti cea mai minunata persoana. Pana la urma, a cui părere te interesează?

Ma întind si il sărut.

- Doar a ta. răspund.

Ajungem in casa si ii vedem pe baieti stand pe canapea si batandu.se cu popcorn. Mi.am luat capul in mâini cand am vazut ce mizerie au facut.

- Heeei! striga aceștia, cu un zâmbet inocent.

- Bătaie cu popcoorn! tipa Louis si insfaca un bol cu floricele pe care mi-l toarnă in cap.

Imi culeg mâncarea de pe mine si o strang in poala, calma. Dupa ce am terminat ii trag elasticul de la pantalonii lui Lou si ii torn popornul acolo.

- O sa iti para rau pentru asta! imi zice, dar o iau la goana pe scări.

Prima ușa pe care o zăresc este a lui Clara. Intru repede aici si îl închid pe Louis cu cheia pe dinafara. Rad, dar o vad pe Clara plângând in pat.

- Ce ai patit? intreb speriata.

Ma privește cu durere si ma asez langa ea in pat. Imi întinde un dispozitiv alb pe care il inhat imediat si imi pot da seama ca este un test de sarcina, insa cel mai înfricoșător este ca indica doua linii roșii

- Esti... însărcinată? ii spun.

Da din cap in semn pozitiv. Imi duc mainile la gura si soptesc:

- O, Doamne!

Guardian AngelsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum