21.

109 10 1
                                    

Vreau sa imi fac bagajele, sa ma pregătesc pentru plecare, dar nu pot realiza inca ce s.a intamplat. Tocmai m.am despărțit de Louis, de dragostea mea, pentru ce? Nu vreau sa ii atrag atenția de la cariera, iar daca nu va vrea sa accepte acum, mai tarziu imi va multumi. Carl are dreptate: prietene a mai avut si va mai avea, dar de o trupa ca One Direction nu ai sansa in fiecare zi. Si daca nu s.a putut altfel decât sa plec de langa el, o voi face. Pentu ca il iubesc mai mult decât orice pe lumea asta, pentru ca am scris alături de el cel mai frumos capitol al vieții mele. Il voi considera mereu marea mea iubire, dar sper ca, in timp, sa trec peste asta si sa il găsesc ca pe o amintire frumoasa, nu sa ma gandesc la el cu suferința si apăsare.

Plâng si simt ca nu mai am aer. Obrajii ma ard. Sufletul imi explodează in mii si mii de bucatele pe care cred ca nu le voi mai potrivi niciodată, ca va ramane un puzzle ce cândva a constituit o imagine mirifica, iar acum piesele s.au pierdut pe veci.

Imi amintesc cum am intrat prima data in camera asta. L.am gasit pe Louis pe pat, drogat si băut, si m.a rugat sa raman cu el. Nu eram genul, dar ceva din mine m.a implorat sa fac ce imi cere si am rămas in noaptea aceea cu el. A venit cu mine la familia lui Zoe, apoi a spus ca vrea ca eu sa fiu numai a lui. Apoi am început sa avem o viața ca in cele mai frumoase basme. Dar se pare ca povestea noastra nu a avut un final fericit. Speram din tot sufletul sa il am langa mine mereu, pana ce moartea din adânci bătrâneți ne va despărți si vom lasa in urma copii si nepoți frumosi prin care vom continua sa traim.

Scot valiza de sub pat si incep sa imi indes hainele in ea. Fiecare rochie care a fost atinsa de el imi amintește de momentele in care am purtat.o. Simt ca nu pot pleca asa si ca am uiat ceva. Ridic perna de pe partea lui Louis unde își lasa pijamaua. Ii iau tricoul cu care doarme si il duc la nas. Mirosul lui. Il inhalez pana ce aerul nu mai încape in plămâni, dar o sete mistuitore ma apasa. Pun tricoul in geanta si ma îndrept spre ieșirea camerei in care am țesut amintiri ce vor fi parte din mine. Aroma lui Louis va fi mereu imprimată in inima mea. Mi.e frica, ca in orice baiat pe care il voi intâlni voi încerca sa il găsesc pe el, iar daca nu, nu voi accepta pe nimeni in viața mea.

- Chiar pleci?

Vocea lui Louis ma face sa tresar. Sta sprijinit de usa, iar ochii ii sunt plini de lacrimi cărora le e frica sa curgă. Are in zâmbet trist, dar o expresie înfricoșata.

- E alegerea mea. Vreau ca tu sa fi fericit.

- Sunt fericit alături de tine.

- Vei fi si fara mine.

- Fara tine? pufneste intr.un ras isteric. Catline, fara tine nu sunt nimic.

Merg la el si il privesc adânc in ochii, in marile adânci si albastre ce ascund, in acest moment, numai suferinta.

- Urăsc sa te vad asa. ii mărturisesc.

- Tu m.ai facut sa arat asa.

- Exact.

Il sarut pentru ultima data. Un sărut lung, in care amandoi ne tinem ochii strânsi inchisi si trăim intens fiecare moment de apropiere. "E gresit. Te.ai despărțit de el" imi spun si rup sarutul.

- Louis Tomlison. salut, înclinand capul.

- Pisi... Catline Young.

Un alt sir de lacrimi e gata sa izbucneasca, asa ca ies alergând din casa, evitând privirile celorlalti. Nu sunt nevoită sa dau nimănui explicații, atâta timp cat am vorbit cu Louis. Alerg pe o strada necunoscuta. Vântul imi bate in fata, iar suvitele brunete ma urmăresc din spate. O ploaie calda se porneste brusc, dar nu imi opresc fuga. Este noapte, insa felinarele aprinse ma veghează de aproape. Vad un taxi si decid sa intru in el. Va trebui sa dorm undeva, iar acel "undeva" inseamna acasa. Adevarata si unica mea casa. Mașina opreste in dreptul casei familiare a părinților mei. Mare si impunatoare, ii cunosc fiecare cotlon ca pe propria palma. Accesez codul de la poarta si intru in curte. Ce s.a mai schimbat? Ma uit in jur pentru a.mi potoli dorul de casa, care a fost permanent in "evadarea" mea. Înainte sa bat la usa, imi sterg lacrimile si incerc sa imi revin pentru a preveni o discuție lunga si detaliata despre motivul supararii mele. Trag o gura mare de aer si bat. O data, de doua ori. Dupa a treia oară, aud cheia rotindu.se in broasca. Fata somnoroasa a tatei se lumineaza odata ce imi descifreaza chipul.

Guardian AngelsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum