20.

82 8 0
                                    

- Baieti, nu stiu ce sa zic... afirm, cu jumatate de glas.

- Te rugam, Cat. Ai fi piesa noastra lipsa. spune Liam, privindu.ma cu ochi de catelus.

- Nu pot. oftez. Nu ma simt in stare sa fac asta. Voi sunteți asa frumosi împreuna, iar fetele va adora. Va dați seama ce s.ar isca daca as apărea eu. As fi persoana care ar schimba One Direction. Nu pot.

- Suntem siguri ca va fi mult mai bine cu tine. Macar incearca. insista Harry.

- Lasati.o sa se gândească macar. intervine Louis. Sa nu o presam. Cand vei sti sigur ceva, ne vei anunța si pe noi. Bine?

- Mersi. zic, recunoscătoare.

# DUPA O SĂPTĂMANA #

- Intram odata?! zice Zayn agitat, bătând din picior intr.un ritm alert care a devenit deja foarte enervant.

- Iubire, te rog. il consolează Clara, mangandu.i brațul. Vine si rândul nostru, linisteste.te.

De o ora ne așteptam rândul la un consult pentru Clara. Ma simt in plus, având in vedere faptul ca suntem doar ei doi si eu.

- Ti.am spus ca pot rezolva sa intram mai repede! spune Zayn.

- Nu vreau sa aud de asta. i-o taie Clara pe un ton hotărât. Ne putem descurca si fara faima ta.

Chicotesc in sinea mea cand ii vad asa. Incearca din răsputeri sa fie o familie si sunt foarte draguti si, uneori, amuzanti din cauza stangaciei lor continua. Tot ce conteaza si tot ce e concludent este dragostea pe care si.o impartasesc. Se iubesc atat de mult, o iubire inocenta si puternica si, sper, indestructibila. Acest copil, chiar daca biologic nu este comun, i.a unit mult. Zayn se joaca si vorbește cu burta lui Clara de fiecare data cand are timp liber, iar ea il tot presează sa o ajute cu alesul numelui si sa decidă detaliile despre nunta, insa singurul lucru sigur este ca eu si Louis vom fi nasii, iar ceilalti vor avea, de asemenea, roluri importante la acest eveniment.

- Domnisoara Cara Natalie Steele! Dumneavoastră urmati la domnul doctor. ne anunța asistenta, scotandu.si capul pe usa.

Ne ridicam simultan toti trei si pornim, cu pași timizi, spre cabinet. Vreau sa o strang pe Clara de mana pentru ca ii simt emotia, dar vad ca Zayn mi.a luat.o înainte si ma bucur ca începe sa înțeleagă ce simte viitoarea sa soție.

- Buna ziua. salutam doctorul odată intrați in camera mare si dotata in care lucrează.

- Buna. Clara, cum te simți? A trecut ceva de cand te.am vazut ultima data.

- Bine, cred. răspunde aceasta. Am început sa dau semne de sarcina mai des, cum ar fi pofte si greață.

- Este perfect normal. Înseamnă ca sarcina, aparent, evoluează in mod firesc, ceea ce e excelent. Dar hai sa vedem ceva concret. Intinde.te pe patul de acolo, te rog.

Clara face întocmai, apoi își da jos tricoul, rămânând in sutien, la cerința domnului. Ii da cu o crema specială pe burta si porneste ecograful.

- Vedeți? ne zice doctorul. Ii bate inimioara. Exact acolo. Apoi piciorusele si mânuțele. Sunt mici inca, dar peste câtva timp veți observa mai clar. Oricum, copilul e perfect sănătos.

Zayn se repede la iubita sa si o săruta. Aceasta plange si întocmai procedez si eu. Nu pot sa cred ca in imaginea pe care ne.a aratat.o este copilul Clarei. Cand i.am vazut inima am simțit o apropiere vasta, ceva pe care nu poti sa il explici si nici sa il demonstrezi, ceva pe care doar tu il conștientizezi. Nu m.am gandit niciodată ca viața prietenei mele s.a ruinat odata ce a rămas însărcinată cum credeam cand vedeam tinerele gravide la televizor, ci, din contra, am vazut bebelușul ca pe o binecuvântare.

Guardian AngelsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum