Evelína si sedla na okraj postele a sledovala svoje nohy. Šlo se na jídlo na oběd. Pak přišel Jason a zase odvedl některé děti. Oni mezi nimi nebyly. Thomas se pokusil zdrhnout ale moc mu to nevyšlo. Chtěl zjistit co se děje s těmi kdo odejdou. Eve seděla a když už nejedla někdo k ní přišel. "Pojď" Eve se nad sebe podívala a stál tam jeden z vojáků. "Kam?" Chytl ji za paži a vytáhl na nohy. "Já nikam nechci!" On na to nehleděl a táhl ji ke dveřím. Evelína se koukla na ostatní kteří na ni koukali ale nic nemohli dělat. Nikdo si nemohl stoupnout. Nikdo se nepohnul. Když ji odvedli za dveře stál tam Jason. "Co po mě chcete!" "Nic jen ti uděláme dalších pár testů." Ušklíbl se Jason. Po několika minutách se Evelína ocitla v bílé a velké laboratoři. Jen ji postrčily dovnitř. Okolo byly stoly s různými látkami a tekutinami. "Ahoj" Řekl docela známí hlas. Eve se otočila. "Co chcete?!" "Zjistit co všechno víš o svém bratrovi." "Už ho neznám Avo nevím co vám na to říct nevím jak vypadá jestli jsem se s ním potkala tak si ho nevybavuji." Eve došla k Avě a koukla se jí do očí. "Jinak nic?" "Ne" Evelínu zase odvedli ale tentokrát ne za ostatními ale do jiné laboratoře s třemi doktory a nějakou holkou.
***
"Kam ji odvedli" Zeptal se Minha "Nemam tušení" Řekl Newton"
Na pokoji
"Kde je? Pořád se nevrací? A co Teresa?" "Thomasi neboj najdeme je" "Dneska se vracím do těch dveří a zjistím co tam je!" Lora si sedla na postel kde spala Evelína. "Newtone?" "No co je" "Víš jak jste se ptali na ten její papírek." Zeptala se Lora "Řekla ať to nikomu neukazuju ale když je pryč a já nevím kde tak vám ji ukážu a něco k tomu řeknu." Lora neměla tušení jestli je to správný ale vyndala fotku. "Má staršího bratra jménem Markus ale když ji ZLOSIN bratra odnesl tak ho přejmenovali a ona ho neviděla. Ale.." Lora se zasekla "Nějaká vědkyně jí to jméno řekla a taky že je tady." Znovu se zasekla. "Thomasi? Nejpravděpodobnější je že jsi její bratr ty." Loře stekla slza po tváři. Thomas se otočil a nechápavě na ni zíral. "Nepamatuješ si ji?" "Ne nebo možná mám v hlavě obraz jedné malé holky mezi žroutama jak brečí a kouká směrem ke mě ale to je blbost" Thomas přešel blíže k Loře. "Ukaž my tu fotku" Lora mu podala fotku a znovu ji steklo několik slz. "Sakra." "Co" Ozval se Newton "Je to ta holka je to ona a jestli jsem její bratr tak ji musíme najít.***
Eve si lehla a doktor ji dal něco do krve aby usnula. Když spala hned vedle té holky byly dvě v laboratoři a okolo nich se motal jeden doktor za druhým. Eve nasadili nějaké trubičky do nosu a několik jehel které ji buď krev odebírali nebo dávali látky do těla.
***
Thomas s Arisem se procházeli zaražení mezi dětmi jako oni. Vyseli ne nějakých věcech a byly připojení na přístroje. Uslyšeli kroky. Někdo se přibližoval a hodlal jít k nim. Thomas se schoval a Aris taky. Vešel Jason a ještě někdo. Přišli ke konci a postavily se k obrazovce. Najednou se tam objevila Ava Paigová. Ona žije? Něco mluvila a Thomas pochopil že musí zmizet. A to rychle a všichni. Jason si pro ně de. Hned jak odešli tak se Thomas a Aris vrátily a to rychle. Vylezli z šachty a Thomas začal něco pokřikovat v tom smyslu že musí zmizet že si jdou pro ně. Newton se z něj snažil něco dostat ale moc mu to nešlo. Thomas zavázal dveře prostěradlem a dal na ně matraci. "Co jste tam viděli!" Zařval Newton "Oni nejsou ti co si myslíme! Jsou od zlosinu Ava Paigová žije!" O několik minut později už byly v chodbě a zdrhali najít Teresu a Evelínu. Aris a Winston se od nich oddělili ale Thomas nepochopil proč. Zahnuli za roh a tam stála doktorka. "Co tady děláte?" Zeptala se ale zbytečně. Začali houkat sirény a jí to začalo docházet. "Kde sou!" Zakřičel na ni Thomas který držel zbraň od nějakého vojáka kterého Minha málem zabil. Doktorka je zavedla do místnosti k jiným doktorům. Thomas odhrnul závěs a tam ležela Teresa a vedle Evelína. Lora se hned rozeběhla k Evelíně aby ji zbudila. Teresa se po chvilce probrala, Evelína ne. Lora ji vynadala všechny trubičky a injekce. "Eve zbuď se" Eve se se škubnutím nadechla a probrala. "Co se děje?" "Lidi musíme zmizet už jsou tady!" Pánvička a Newt přirazily mezi dveře stolek. Thomas se snažil židlí rozbít okno. "Newte pomoz my!" Oba dva spolu vyrazily okno a hned ho přeskočily. Samozřejmě pomohli ostatním a utekli. Teď jim v cestě stály jen hlavní dveře. Thomas se je snažil otevřít kartou ale nešlo mu to. Přiběhl Jason s několika vojáky. "Thomasi! Přes ty dveře se nedostanete!" Řekl Jason. "Otevřete je!" "Thomasi" "Otevřete ty dveře?!" "Thomasi měl by jsi vědět jednu věc. Máš tu sestru" Jason se ho snažil rozptýlit. Thomas se jen trochu zamyslel ale nijak mu to myšlenky na plán útěku nerozházelo. Najednou se dveře otevřeli a za nimi stál Aris a Winston. Všichni šli za ně ale Thomas byl v půlce chodby. Začal střílet zbraní kterou u sebe měl a pak mu došli náboje. "No tak Thomasi dělej!" Thomas se otočil a zahodil zbraň. Rozeběhl se ke dveřím. "Zavřete hlavní bránu!" Zakřičel do vysílačky Jason. Dveře se pomalu začali zavírat. Brána už byla skoro na zemi když v tom se Thomas sklouzl po podlaze a vletěl pod dveřmi které se hned zavřeli. Aris popadl nějakou věc a rozbil spínač. Jason se na ně ještě podíval. Thomas si neodpustil prostředníček. Všichni se rozeběhli k obrovské bráně ven. Už stačilo jen málo a byly by venku. Thomas přišel k červené páce a zatáhl za ni. Dveře se pohnuly. Všechny ovál studený vítr z bouře která venku panovala. "No tak jdeme" Všichni se rozeběhli do bouře.
ČTEŠ
Vyvolená Sestra
FanfictionZLOSIN, který se snaží najít lék, ale mezi tím ho mají celou dobu dva sourozenci v krvi. Co se ale stane, když bude mít každý jiný život. Jeden se oddělí od druhého devět let zpět. Evelínu zachrání postrach a ničitel lidstva, vir který na ni neútočí...