Další den
Evelína se probrala a převlékla. Po nějaké době za ni přišla Harriet že už by měli vyrazit.
Dvacet minut šli k městu. Když ho Eve uviděla nahnalo ji to hrůzu. Nikdy tak veliké město neviděla. V obchodě s oblečením měli vše zadarmo Evelína si vzala něco na sebe a když ji sedli dvoje kalhoty, dvě trika a vojenská bunda rozhodla se jít pro boty. Přece jen ty své měla o dvě čísla menší. Našla plno věcí a bot. Harriet se koukla na čas. Měli deset minut a pak sraz s Vincem. Celou dobu dělali blbosti a smáli se. Najednou našli místnost plnou kadeřnických věcí Eve si tam vzala gumičky a hřeben kterým by si mohla zkusit rozčesat vlasy. Eve si zabalila barvu na vlasy ale spíš pro zábavu byla totiž červená. Za pět minut měli sraz s Vincem. Došli na místo setkání. Harriet zahlídla žrouta jak se k ní pomalu přibližoval. Teď musela zachovat klid aby se nevrhla po zbrani a nezastřelila ho. To by ale přilákalo další. "Máte někdo plán jak se ho zbavit?" Řekla a sahala po noži. "Počkejte tady a nestřílejte ani nekřičte" řekla Eve a pomalu šla k Žroutovi. Jako obvykle se k ní ani neotočil a šel k Harriet a Sonye. Ty na ní zírali jako kdyby byla taky žrout. Evelína vzala lano a otočila ho kolem žrouta několikrát dokola aby se nehnul rukama. Podkosila mu nohy a ty mu taky svázala. Nemohl vstát. "Pojďte než se tu vynoří další a nebojte se mě nevím proč na mě neútočí ale jako malou mě to zachránilo před ZLOSINEM" Po několika minutách přišel Vinc a beze slova se rozešli k místu kde měli být batohy. Z jedné strany je měl přivést ZLOSIN a z druhé nějací lidé. Bylo to nebezpečnější ale lepší. Když se dostali na místo Harriet Sonya a Eve se schovali do budovy vedle místa kam to mělo přistát. naproti se ukrylo sedm dětí a jinak se různě poskládali do budov a měli pušky aby hlídali. Vinc se schoval do vysoké budovy k dětem na druhé straně. Každou chvíli to vypukne.***
Thomas byl mezi tím v labyrintu. Bez vzpomínek a na kraji od útěku. Zrovna byl s Newtem a ještě nějakým klukem a Chuckem sekat strom. Thomas se jich na něco ptal a pak se rozhodl jim pomoct. Běžci se už měli vrátit. Za chvíli byl čas na zavření brány a oni se nevraceli. Když byl čas na brány a začali skřípat. Minoha a Alby s kterým tam byl, se objevili ale něco bylo špatně. Alby tam byl ale ne tak úplně duší. Bodli ho rmuti. Minoha se ho snažil vytáhnout ale už to neměl šanci stihnout. Všichni volali ať tam Albyho nechá a vrátí se sám ale on je jako by neslyšel. Asi dva metry na zavření bran, metr a půl. Když v tom se Thomas vrhnul přímo do labyrintu vstříc smrti. Minoha mu to vyčítal ale alespoň nezemře sám. Albyho pověsily na břečťan (neoběsily jen pověsily aby mohl dýchat) pak Minoha utekl kvůli blížícímu se rmutovi.
***
Byl čas batohy dopadly na zem a když odlétli, rychle se po nich vrhli a utekli zpět do bezpečí domů. Všechny děti už se po dvojicích vystřídali a teď byla řada na Evelíně a holkách. Rozeběhli se hezky potichu vzali batohy co nejvíc uprostřed v kterých byly nejlepší věci a utekli zpět.
dva dny po té
Byly dva dny po té. Dnes byly zase batohy ostatně jako každý obden. Dnes to ale cítila Eve jinak Jinak že se něco stane a nebude to pěkný. Zase šli na místo ale tentokrát šli s ostatními a nešli do obchodního centra které nebylo obchodní centrum. Nebo alespoň ne když se rozpadlo. Eve něco naznačovalo že by tam neměli chodit ale nikdo jiný si to nemyslel a tak se k nim přidala. Dnes ale chtěli odejít do hor za zbytkem pravé ruky. Tady byly jen pár dní a už se všechno změnilo jak pro ně tak pro jejich kamaráde Arise.
***
Dorazily do nějakého ústavu. Dělali jim tam testy. Po té co utekli z labyrintu. Thomase někam odvedli. Posadili ho někam kde to vypadalo jako nějaká výslechová místnost. Pak k němu přišel nějakej chlap a chtěl po něm informace. Když se vrátil už seděli všichni v jídelně. Teda kromě Teresy. To byla jediná holka v jejich Labyrintu. Když si nějakou dobu zpět Thomas píchl jed z Rmuta, viděl malou holčičku jak křičí a pláče zároveň mezi žrouty kteří si jí nevšímají. A plno jiných věcí. Ale na její jméno si nevzpomněl. Ani že je to malá Evelína, jeho malá sestřička která ho hledá devět let. nevzpomněl si ani na to jak jí objímal a utěšoval. Ale věděl že ten někdo má svůj význam.
***
Eve byla připravená vyběhnout a vzít batoh. Teď! Vyběhla a chtěla se dostat až k batohům ale jak byla tři metry od nich něco vybouchlo. Evelína letěla asi pět metrů dozadu a potom narazila o zeď domu. Bezvládně ležela na zemi. Někdo k ní přišel a snažil se nahmatat puls ale nenašel známky života. Byla to Harriet. Když ale uviděla jak všichni utíkají, kromě Vince a jiných dětí s puškou a koukali se do leva a i doprava a Vinc ji naznačil že se má schovat, Harriet to udělala. Když zahlédla obrovskou armádu ze všech stran rychle popadla Sonyu za ruku a táhla ji do schodů. Některé děti plašily z výbuchu a pomalu se shlukovali do kroužku a více než výbuchu se báli vojáků kteří se k nim blížily. Všichni v černém a s maskami na obličeji. Pak ucítili vánek.
ČTEŠ
Vyvolená Sestra
FanficZLOSIN, který se snaží najít lék, ale mezi tím ho mají celou dobu dva sourozenci v krvi. Co se ale stane, když bude mít každý jiný život. Jeden se oddělí od druhého devět let zpět. Evelínu zachrání postrach a ničitel lidstva, vir který na ni neútočí...