11.Bitva

65 3 0
                                    

"Já nevim! Někdo musel prozradit základnu a prodat nás ZLOSINU." "Ale vždyť nikdo neví že jsme tady pokud teda. Pokud nás neprozradil někdo ze základny od nás." "Ale kdo by to dělal" Evelína se zamyslela "Hele nechcete nám pomoct?" Řekl Vinc který měl v ruce zbraň a stál na autě. Eve popadla nějakou věc a zapojila se do bitvy k ostatním. Asi minutu tam byly sami a pak přiběhli Minha Newt a Pánvička. "Kde je Thomas!" Zakřičela Eve "Nevim!" Řekla Harriet a rozhlédla se po celém táboru. Evelína popadla nůž a řízla se zezadu do krku. "Co to děláš!" Zařvala na ni Harriet "Máme štěnice a jsou na krku tak si ji snažím vyndat."Potom vzala kleštičky co byly na dosahu a vytáhla malou věcičku neboli štěnici. "No tak to sem nečekala ale proč by nám to dávali?" "Podle toho tě poznají když mě tenkrát odvedli tak mi to dali do krku a když nad tebou letí ta věc tak tě vystopují takže když to nebudeš mít a schováš se tak tě nenajdu." Několik minut byla ještě bitva ale potom jeden z vojáků vhodil granát do auta. "Pozor!" Zakřičel Vinc Evelína se odkulila k jinému autu. Granát vybuchl a všechny kolem auta do metru a nebo na autě to znehybnělo. Evelína si lehla pod auto které bylo zakryté dekou takže nebyla vidět. Najednou uslyšela hlas. Známí hlas. Jason! 
Pohled Evelíny
Tak jo musím něco hodně rychle vymyslet. Hned sem se začala rozhlížet. Vzala jsem kus skla který se tu válel na zemi a dala ho těsně vedle deky ven. Měla sem pohled na Jasona který řadil ostatní děti. Potom přilétla ta obrovská loď a z ní vystoupila Ava Paigová. Ta mrcha. Chvilku něco povídala na doktorku a potom ji někdo zastřelil. Vinc se mohl rovnou zabít Jason mu zabil dobrou přítelkyni možná ji chtěl jako přítelkyni. Po několika minutách všechny děti klečeli a vojáci jim měřili krky nebo spíš štěnice. Já štěnici už neměla ale jít tam no musela jsem. "A kde je Thomas?" Řekl Jason a rozhlédl. "Tady jsem" Řekl a vyšel z poza rohu. Hned ho chytili a nechali ho si kleknout. "A kde máš sestřičku docela rád by jsem ji viděl." "To nevim asi nechce vidět tebe." 
Pohled vypravěče
Evelína vylezla ale aby ji nikdo neviděl a pomalu obešla auto. Sice kulhala ale šla. "Já sem tady" "Ty přiveď my ji sem" Řekl Jason a ukázal na jednoho z vojáků. Evelína si až teď začala uvědomovat že tu štěnici si tak rychle vyndavat neměla a pomalu ji to začalo bolet. Pomalu si sáhla rukou na krk a když ruku odendala měla ji celou od krve. "Co je to?!" Řekl Jason a pomalu k ní přišel. V tom Eve omdlela. Voják ji položil na zem.
Teresa si stoupla k Avě. "Ty!? Si zrádkyně!" Řekl Minha. Thomas ale nevnímal něčeho si všiml, z jeho úhlu měla Eve na boku něco svítivého. Už zase to světýlko co měla po tom blesku. Chvíli se na to díval a pak se koukl co se děje proč vlastně omdlela. Evelína byla celá od krve. Měla roztržený krk. "Vyndala si štěnici a teď ztrácí krev musí na ošetřovnu jestli má přežít." Řekla Ava a kývla na pár vojáků. "Naložte je" "Ne! my nikam nejdeme!" Řekl Thomas a vytáhl granát. "My už se tam nevrátíme." Kolem Thomase si stoupli i ostatní. "Thomasi tím nic nevyřešíš." "Ale ano a vy, jděte od ní!" Zařval Thomas na vojáky a Jasona kteří stáli u Evelíny. Ta se pomalu probrala. "Newte Pánvičko?" Řekl Thomas. Newt přišel k Evelíně a Pánvička ji dal na krk šátek. Když stála pevně na nohou a podepřená Thomas chtěl zmáčknout tlačítko které by odjistilo granát ale uslyšel zvuk. Zvuk auta.
Když se otočil uviděl Brendu a Chorcheho. "Tak dělejte!" Zakřičel Chorche. Newt a Pánvička uskočili i s Evelínou na stranu a Thomas hodil granát na zem po chvilce vybuchl a oni museli utéct. "Newte Pánvičko běžte já by jsem vás jen zdržovala a stejně potřebuji aby my ošetřil někdo ten krk." "Ne nenecháme tě tu!" Odsekl Pánvička a i s Newtem zrychlili v běhu. Evelína se jich těsně před bariérou přestala držet a vyvlíkla se jim. Popadl ji jeden z vojáků. Pánvička ani Newt nestihli nic udělat. Potom se otočili na Thomase který právě běžel k nim a za ním běžel Minha. Když vtom Minhu někdo střelil a znehybněl Thomase Newt jen tak tak chytl aby se nerozběhl zpět za nimi protože by to udělal. "Thomasi můžeš bejt rád že si tady ty Minhu a Evelínu zachráníme." "Sakra Evelínu taky odvezli!?" "Jo ale mě a Newta zachránila jinak by jsme tu nebyly." "Alespoň tak" Všichni celou noc nespali Thomas přemýšlel nad Minhem který se snažil aby je zachránil a odnesl to sám a Evelínou která zachránila Newta a Pánvičku. Nemohl spát a jak později zjistil nebyl jediný. Někdo se zvedl a někam šel. Thomas se otočil. Viděl postavu která sedí na kraji kaňonu a kouká do dáli. Chvíli se na postavu jen díval a potom se zvedl a šel za ní. Když přišel blíž zjistil kdo to je. "Vinci?" Vinc se otočil "Co je" "Já nevím nemůžu spát pořád přemýšlím nad Eve a Minhem." "Něco ti řeknu." Řekl Vinc a zase se zahleděl do dáli. "Evelína je super holka ale myslím že ve ZLOSINU bude mít problémy. Ava Paigová ví že se jí žrouti vyhýbají takže má možná imunní krev a to úplně. Ne jako ostatní ale že se nemoc vyléčí. A jestli si její bratr možná to máš takhle taky." 
Ráno všichni zakryli mrtvoly a posbírali si věci. "Hele lidi já odcházím" "A kam by jsi šel najít Minha a Eve? To je sebevražda" "Já vím ale Minhovi sem dal slib že ho nepustím a Eve je má sestra takže je najdu a odvedu zpět." "Hele vím že jde o Minha a Eve ale kdyby byla možnost jak je zachránit jdu s tebou ale tady možnost není." Prohlásil Newt "Nenutím nikoho aby šel se mnou ale tady nejde jen o Minhu a Eve ale o všechny koho ZLOSIN dostal a nebo dostane." Chvíli bylo ticho. "Ale je pravda že bych se docela ráda pomstila" Řekla Harriet a vzpomínky ji přistáli na Arisovi Sonye a Evelíně které ZLOSIN dostal. "Tak jo chlapče jakej je pán?!" Zvolal Vinc

Vyvolená SestraKde žijí příběhy. Začni objevovat