15.Nákaza?

52 3 0
                                    

Už jsou to tři měsíce. Eve si zvykla na novou rodinu. Gally je její nejlepší kamarád a s Jeffem se taky baví. 
"Eve jedeme!" Evelína skočila na auto z okna. "Můžeme. Kam se jede dneska?" "Včera přivezli vlak zpět, byl přepaden, prý chybí jeden vagon. Někdo ho ukradl." Eve se zasmála "Jak někdo může ukradnout vagon?" "To nevím ale dneska jedeme k bráně ty si vezmi masku a jedeme." Auta se rozjela. Eve si sedla na kraj korby a vzala si zbraň. Evelína nikdy nebyla beze zbraně. U opasku nosila jeden nůž a druhý u boty. Nevynechal ani pistol. Jako každý den hlásily rozhlasem různé věci. Projeli uličkou a vjeli na hlavní cestu. Eve spozorněla. Tohle místo bylo nejhorší. Vždy museli slézt a jít k branám. Někdo ji zaklepal na rameno. Eve se otočila. "Co je Gally." "Hele zahlédl jsem skupinku lidí kterou musíme dostat na základnu. Jdi do uličky a sežeň Jeffa, budu ho potřebovat." Eve se otočila a rozeběhla se k uličce. "Další skupinka lidí. Zase někoho dostat." Mumlala si pro sebe a ani si nevšimla do koho narazila a shodila na zem. "Můžeš dávat pozor." Eve ho ani moc neslyšela a běžela dál.
"Ahoj kde je Jeff." Zeptala se nějakého chlápka a zamířila na jeho oblíbené místo. Chvilku na to dorazil Jeff. "No co je? Gally?" Zeptal se a utřel si ruce od oleje. "Jo Gally chce aby si přišel k autům někoho přiveze." Uslyšeli nadávky. "Už jsou asi tady." "Nejspíš." Eve se rozeběhla za Jeffem. Zastavila se. Stál tam Thomas? Zaražená strnula a pomalu začala vnímat. "Klid jsme všichni na stejný straně." Řekl Gally. "Jak to jako myslíš, kdo sakra si!" Gally si sundal masku. "Ahoj bažo" Thomas chvilku stál a potom Gallymu vrazil. "Klid" Začal mluvit Newt. "Zabil Chucka!" Thomas od Gallyho neodvrátil pohled. "Já vím byl jsem tam ale taky si pamatuju že byl mimo sebe." Thomas si stoupl. "Asi my to patří" Řekl Gally a rozhlédl se aby našel Jeffa. "Jo a taky by jste měli dávat větší pozor támhle ten mě shodil na zem někdo jiný by se mohl naštvat." Řekl Thomas a ukázal na Eve. "Thomasi zaprvé to není ten ale ta a za druhý oni ji tu znají." Evelína se konečně pohnula. Přišla k Thomasovi. "Co se děje?" Zeptala se Brenda. Evelína Thomase obejmula, ten jen nechápavě stál. Eve se odtáhla a sundala si masku. "Eve?!" Thomas ji obejmul. "Vy se znáte?" Zeptal se nechápaví Gally. "Jo, to je můj bráška. Chtěla jsem je jít hledat ale Jeff mě překecal ať zůstanu alespoň chvíli a potom jsem si řekla že zkusím najít Sonyu a ostatní ale na konec jsem se rozhodla uskutečnit to za dva týdny."  "Co tu vůbec chcete" Obrátil se na ně Gally. "Zlosin, tam drží Minha." Newt se podíval na Gallyho. "Možná vám mohu pomoct, pojďte za mnou." Thomas zvedl hlavu "S tebou nikam nejdu." Evelína vyrazila za Gallym a ostatní šli za nimi. Thomas na konec šel taky. "Když mě našli došlo jim že jsem imunní a odvedli mě sem k Lorencovi, vede válku od chvíle kdy se ZLOSIN zmocnil města."  Eve se oddělila. Věděl že s někým něco není v pořádku. Ale s kým? Věděla že s nimi půjde do vnitřku. Chtěla jim pomoct a zachránit toho kdo byl nakažený.
Eve si sedla na střechu budovy. Gally pro ni došel. "Hele proč jsi my neřekla že znáš Thomase?" Gally si sedl vedle ní. "Já, já nevěděla jestli vůbec žijí nebo jestli jsou už po smrti. Když jsi my řekl že někdo ukradl vagón došlo my že to mohli být oni." Eve se podívala na město. "Tak víš co, oni se teď vybavují a já Thomas, Newt a pokud chceš tak i ty jdeme do vnitřku." Eve se zvedla. "Práce čeká!" A odběhla pryč. Gally se jen zasmál a šel za ní.
Gally otevřel poklop. "Gally, postarej se o ně." Řekl Pánvička. Eve se rozhlížela na všechny aby zahlédla alespoň něco podezřelého. Všimla si. Newt který si upravoval botu. Jeho ruka se začala třást. Už věděla kdo je nakažený, Newt. 
Šli šachtou nebo kanálem či co je to. "To je hnus" Znechutil se Newt a Thomas mu hned odpověděl. "Jo je to děsný." Do toho se vložila Eve. "Nechtěli by jste třeba červený koberec?" Gally rozsvítil.

Procházeli městem. "Tohle je hodně jiný než plac." Řekl Newt a rozhlížel se po vysokých mrakodrapech. "15 minut do zákazu vycházení, jděte prosím všichni domů a nezapomeňte je to pro vaše bezpečí. Děkuji vám za pochopení" Hlas v rozhlase se rozezněl po celém městě. 

Stáli na betonovým kusu. Gally zase něco mluvil. O budově kde je nejspíš Minho. Eve si ale všímala něčeho jiného. Byl to Newt. Ruka ho nejspíš bolela nebo něco protože si ji držel.

"Ne musí být jiná cesta." Prohlásil Thomas a znovu se podíval na plánek aby naplánovali jak se dostanou dovnitř. "A jaká, viděl si ten barák jen ona je náš klíč." Řekl naštvaně Gally. "Fakt myslíš že nám pomůže?" Thomas byl taky naštvaný. "nehodlám ji žádat o dovolení." "Něco my snad uniklo? Je to ta holka co nás zradila. Nebo ne? Ta mrcha" Vložila se do jejich hádky Brenda. "Ta se my líbí!" Prohlásil Gally a ukázal na Brendu. "O co tady de!" Vykřikla Brenda a zadívala se na Thomase. Evelína právě ucítila to co cítit nechtěla. Virus. "Bojíš se že to odskáče co. hm. Tobě niky nešlo jen o záchranu Minha že?" Newta se zmocnil napůl virus. "O čem to mluvíš Newte?" Ozval se Thomas. "O Terese ona může za to že Minho vůbec zmizel, teď máme konečně šanci dostat ho zpátky a ty to nechceš udělat kvůli ní?!" Newt skoro křičel "Protože ti na ní pořád záleží co? Přiznej si to!" Newt na tom momentálně nebyl moc dobře. "Newte já." "Nelži my." Přerušil ho Newt a přitiskl ho na zeď. "Sakra nelži my!" Konečně byl vir cítit méně. Newt se zarazil. "Promiň, promiňte." A prostě odešel. Taky si promnul ruku. Eve za ním ihned vyrazila. Když zahnula za roh, Newt seděl na okraji baráku. "Hele já vím co ti je, ale proč si to nikomu neřekl?" Zeptala se opatrně a sedla si k němu. "Já, já nechtěl sem vám ublížit." Přišel Thomas "Promiň my co jsem řekl. Nejspíš už to nemůžu tajit." Vyhrnul si rukáv. Thomas si dřepl. "Proč si my to neřekl?" Zeptal se. "Myslel jsem že je to jedno, museli mě strčit do labyrintu z nějakého důvodu. Možná právě pro to aby přišli na rozdíl mezi imunníma jako vy a lidmi jako já." "Ještě to můžeme napravit, půjde to." Řekl Thomas. "Se mnou si nedělej hlavu. Jedná se o Minha. Potřebuje nás. A jestli existuje nějaká šance zachránit ho a dostat pryč. Musíme to zkusit. Ať to stojí cokoliv." Řekl Newt a zakryl si rukáv. "Jo souhlasím." Ta věta co řekl Newt ji rvalo srdce. Znělo to jako by si myslel že je Minha důležitější. Eve se nahrnuly slzy do očí. Rychle se zvedla a odešla.

Vyvolená SestraKde žijí příběhy. Začni objevovat