Evelína seděla na posteli a přemýšlela.
Mezi tím u ostatních
"Kde je Evelína?" Zeptal se Thomas ostatních. "My to máme vědět?" Řekl Newt "Dobrej plán Thomasi to ti vyšlo prej uvidíme co nám řekne" "Sklapni Minho možná dosáhnu na ten provaz." Všichni viseli hlavou dolů a byly připoutaní nohama za provaz. "Líbí se vám výhled?" Řekl Chorche který přišel. "Co po nás chcete a kde je." "Kdo Evelína? neboj nemá to tak hrozný jako vy. Právě se probudila. A co od vás chci? Moji lidé vás chtějí prodat zpět ZLOSINU já takoví nejsem řekněte my vše co víte o pravé ruce a možná se dohodneme." "My o nich moc nevíme" Chorche zatáhl za páku a Všichni trochu spadli dolu. "Dobře! Schovávají se v horách a napadli ZLOSIN už dostali ven několik našich. To je všechno." Chorche chtěl něco říct ale někdo přišel. "Co je Chorche co se děje" "Nic už jsme skončili" "To nám nepomůžete?" "Neboj vrátíme vás tam od kud ste přišli." Chorche odešel a ten týpek se na ně jen divně podíval. Po několika minutách se pokusili o to jak se dostat ven. Minha chytl Teresu a strčil do ní aby se chytla tyče a mohla se spustit dolů. Teresa se po několika pokusech chytla rozvázala si provaz a pomohla ostatním aby mohli vylézt. Najednou uslyšeli hlas. "ZLOSIN" Když už všichni stáli na nohou objevil se před nimi ten chlap měl v ruce pistoli a mířil na ně. "Tak dělejte pojďte! Už na vás venku čekají." Thomas mu pistoli obrátil ke střeše a ta vystřelila. "Ty malej parchante!" Chtěl na Thomase vystřelit ale místo toho se jen rána ozvala a nikoho netrefila teda jen ne nikoho z nich. Chlap se skácel a za ním stála Brenda. "Tak deme!" A schovala pistoli. Všichni se za ní rozeběhli.
U Evelíny
Chorche přiběhl. "Tak pojď teď se uvidíš s kamarádama a zkusíme tim parchantům zdrhnout. Eve chvíli váhala ale potom vstala a s provizorníma berlema se odbelhala k Chorchemu který pouštěl něco na gramofon. Potom uviděla Thomase a ostatní. Rozzářil se jí úsměv na tváři. "A kudy teď?" Zeptala se Lora. Chorche neváhal a otevřel něco jako okno. "To si děláte srandu" Řekl pánvička" "Ne plán B chcete k pravý ruce? Odvedu vás tam tak za mnou!" Chorche chytl jednu z věcí a sjel po lajně do druhého domu. "Já to nedám! Mam jednu ruku nateklou a pořádně s ní nic neudělám ani se nechytim!" Thomas se podíval na Newta ten si obmotal ruku do oka na kterém se mělo jet. "Tak pojď" Křikl Newt a natáhl ruku k Evelíně ta se chytla jednou rukou Newta a tou silnější oka. Berle si vzal Minho. Newt se odstrčil a oni skočili do prázdna. Eve se rozhlédla kolem sebe a viděla jen výšku a světla které na ně mířili. Věděli o nich. Když už přistáli na druhé straně Eve si uvolnila ruce a odskákala pryč z doletové dráhy ostatních. Už chyběla jen Brenda Thomas a Teresa. Ne jen Thomas a Brenda, Teresa právě přistála u nich. "Brenda někam šla!" Řekla vyděšeně "Ona ví co dělá" Odvětil Chorche ale v hlase byla slyšet nejistota. "Musíme pryč do města najít Markuse." "Markuse? Kdo je Markus?" Řekla nechápavě Eve. "On ví kde se schovává pravá ruka. Tak deme! Brenda a Thomas to dokáží." Všichni pomalu šli a scházeli schody. Minho podepřel Eve z jedné strany a Newt z druhé aby šli rychleji. Když vyšli z domu na ulici Eve se zděsila. "Musíte se schovat není tu pro vás bezpečno!" "A pro tebe jo?!" Zeptal se Newton "Vy se schovejte do toho domu mě nic neudělají! Vás budou chtít zabít!" "Ale kdo!" "Věřte my něco jsem vám neřekla ale teď se schovejte" Newt a Minho se na sebe podívali. "Dobře ale nic se ti nestane Thomas by nás za to zabil pokud ho ještě uvidíme." "Takhle o tom nemluv a teď se schovejte a buďte zticha." "Tak uděláme co nám řekla." Oznámil Chorche což Eve úplně nečekala. "Normálně bych šla s váma ale takhle by jsem vás akorát zdržovala tak jděte!" Hned jak to Eve dořekla z poza rohu se vynořilo několik žroutů. Newton se na Eve nechápavě podíval a ona se na něj jen usmála. Po dvou minutách už byly žrouti u ní a hladově koukali kolem sebe protože cítili lidi. Na Evelínu se ani nepodívali a šli dál. Zkoumali rohy domů dveře i okna ale tam kde byly ostatní nebyl jen tak vchod. Byly tam zamčené dveře a žebřík který vytáhli a nikdo za nimi nemohl. Minho se na ni koukal s vykulenýma očima. Když žrouti odešli Newton neváhal a hodil žebřík na zem aby mohli slézt. "Co to.. Jak?" "Nevím od mala sem se jich nemusela bát možná jen hnusně vypadají ale mě nevadí nevšímají si mne a tak sem se zachránila i před ZLOSINEM prostě sem mezi ně vběhla možná proto mě Ava napojila k tím přístrojům." Řekla Eve a podívala se na svou nohu. "Ona nebude chtít sledovat hlavně nás ale hlavně tebe že?" Řekl Pánvička trochu váhavě. "Možná bych měla jít, možná to pro vás bude bezpečnější." Řekla Eve a koukla se na ostatní "Ne! ani náhodou! Jdeš s námi! Jak dlouho si říkala že hledáš Thomase! Deset let? A teď ho máš skoro u sebe a ty se toho chceš vzdát?!" Evelína se na Newta koukla protože křičel a to bylo poprvé co ho takhle slyšela. "Seš daleko, tak pojď s náma." Tohle už řekl hezky a nekřičel. "Dobře ale teď jdeme najít Markuse" Řekl Minho. Newt a Minho přišli k Evelíně a podepřeli ji. "Tak jdeme" Řekl Chorche.
Po několika minutách dorazili k nějakému baru. "Tady by mohl Markus být"
ČTEŠ
Vyvolená Sestra
FanfictionZLOSIN, který se snaží najít lék, ale mezi tím ho mají celou dobu dva sourozenci v krvi. Co se ale stane, když bude mít každý jiný život. Jeden se oddělí od druhého devět let zpět. Evelínu zachrání postrach a ničitel lidstva, vir který na ni neútočí...