05 :: seventeen

123 26 0
                                    

■💎■

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

■💎■

" okay semua , sampai sini saja pelajar kita untuk harini  , so saya harap ilmu yang saya sampaikan itu berkat didalam otak kamu semua  .. Balik ni saya nak kamu ulangkaji ya  , mungkin kamu semua tak tahu bahawa bulan depan exam pertengahan akan bermula  .. So siap sedialah  .. " jelas Miss han panjang lebar kepada anak-anak muridnya  , yang entahlah dengar ke tidak sebab kebanyakkannya sudah dibuai mimpi dan adalah yang rajin juga  .

" jadi  , kamu ada soalan untuk ditanya  ?" soal miss han lagi sebelum dia mempamitkan dirinya daripada situ  .

" saya miss han  " Doyoung mengangkat tangannya  , lalu adalah mata-mata yang memandang dia  .

" erkk  , maybe awak ni siapa ya  ? Saya macam tak per—"

" ah im so sorry miss han  , saya kim doyoung pelajar baru.. " kata doyoung  , miss han hanya mengangguk kepala  .

" Miss akan buat kelas tambahan ke  ? Saya cuma tanya je disebabkan miss suruh tanya soalan .. So itu soalan saya " kata Doyoung sambil mengaru kepalanya yang langsung tak gatal  , rasa lain macam bila budak-budak kelas duk perhatikan dia  .

" urmm maybe tak  , sebab saya busy untuk bulan ni  .. So walaupun tak ada kelas tambahan untuk bulan ni  , saya harap awak jangan lupa pula nak ulangkaji okay " pesan Miss han  , pelajar dah bersorak keriangan  . Itulah yang mereka ingin-inginkan  , tak payah buat kelas tambahan . Doyoung hanya menggeleng kepala melihat telatah rakan-rakannya itu ,  haih nak buat macam mana itulah perangai budak zaman sekarang  .

" and awak semua boleh keluar rehat  .. " Miss Han mengemas buku-bukunya lalu terus menapak keluar  . Apabila Miss Han keluar je daripada kelas tersebut terus kelas tadi menjadi riuh-rendah dengan suara pelajar perempuan yang berlari mengerumi Doyoung  . Terkejut Doyoung dibuatnya  , disekelilingi dengan budak perempuan yang tergedik-gedik sana sini macam tak ada life sendiri  .

" doyoung  , saya min yura  .. "

" eh—saya kim ryuha  , kalau awak nak berkenalan dengan saya boleh je  .. "

" awak nak nombor saya tak doyoung  .. "

" auwww awak ni handsome lah  .. Kalah haruto oppa  "

" hey  , ruto aku jangan sebut-sebut kang aku sepak laju-laju kang  .. Cakap haruto aku tak kacak pula  .. Kang esok ada pula tak hidup-hidup  .. " jisoo yang kebetulan terdengar perbualan pelajar perempuan tu terus dia masuk campur  . Jisoo tunjuk suku penumbuk miliknya  , terus budak perempuan pandang dia menyampah. 

【C】Seventeen :: 17 Year Old |I 김도영Where stories live. Discover now