Makaronlu Teklifler

2.6K 71 2
                                    

Evet bu bölüm Cansu'ya sövebilirsiniz serbest :D ama ben sıkı bir ZeyKer ci Olduğum için onların Arasını çok bozmak istemiyorum. Neyse bekletmeden bölüme başlıyim ben! Iyi okumalar!
-Zeynep
Inanamıyorum böyle bişey olamaz dimi şu an keremle İkimiz şok içindeyiz. Ne mi oldu? Magazinde bugün keremle hastane çıkışımızı çekmişler. Evet buraya kadar bi sorun yok ama ben bi arama kolumu sıvamıştım ve morluk görülmüş onlarda fotoğraflamış ve haber şu şekilde
"Şok!Şok! şok! Ünlü Sayer çifti bugün hastanedeydi. Çıkışta Zeynep Hanım'ın rahatsızlandığını öğrenen arkadaşlarımız Zeynep Hanım'ın kolundaki morluk ile bunun yalan olabileceğini düşünerek Zeynep hanımın Kerem beyden şiddet görüp görmediği konuşuluyor.

Kerem hemen babasını aradı tabi ikisi bağırış çağırış.Yarın bi basın tolantısı yapılmaya karar verildi.Ay şu an bunu hiç düşünemiycem gerçekten sadece biraz hava almaya ihtiyacım var.Hemen merdivenlere yöneldim tabi kerem durdurdu

K-Zeynep nereye?

Z-Hava almaya ihtiyacım var kerem üstümü değiştirmeye gidiyorum.

K-bu durum ortadayken mi?Bu yalan haber ortadan kalkamadan nasıl rahat olabiliyosun.

Z-ha! Yalan mı? Sen yapmadın mı ? kolum senin yüzünden bu halde değil mi?-NOLDU KEREM BEY!RENGİNİZ SOLDU ADETA SUÇ İŞLEYEN ÇOCUKLARA DÖNDÜNÜZ.

K-aynı şey değil.Çok farklı bilinçli değildim hem sen bana hala anlatmadın şu sevgili oyununu!

Z-tamam özet geçiyim beyefendi.Arkadaşım burakla çok sıkılmıştık ve sana böyle bi şka yapalım dedim.Hem neden bu kadar taktın ki bunu kafana seni ilgilendirmiyo.

K-Sana daha önce söylediğim gibi sen yalandanda olsa benim ka-

Z-Biliyorum ben senin yalandan da olsa karınım.Ama sende şunu unutma sayer sende yalandan da olsa benim kocamsın sen şu ana kadar kaç cevizler kırdın kim bilir?-ah şimdi mors oldun işte kerem bey nsıl da düştün elime.oh oh çok ta iyi oldu canımada değsin işte bi de dil çıkarmış emoji oldu da bitti de maaşallah bi daha da gelmez inşallah. Ay yine ben salak salak konuştum ciddiyet zeynep ciddiyet.

K-P-peki yani git istersen.

Z-Gidicem zaten!-yukarı çıktım giyinme odama girdim. Üstüme günlük sıradan kıyafetlerimi giydim-Multimedya-koştur koştur kapıya geldim.Tam kapıyı açıyim dedim zil çaldı.Kapıyı açtım tabi içimden misafir olmasın diye bildiğim tüm duaları ederken.Karşımda bi kadın.Kadını baştan aşağıya doğru süzdüm.Çok zayıf olmamasına ramen minnacık bi etek ve üstünede aşırı göğüs dekolteli bi tişört giydim tam bi kaşar gibi görünüyo.Neyse terbiyemi bozmak istemiyorum.

Z-Siz kimsiniz?

X-Şey merhaba ben Cansu Kerem'e bakmıştım.-kim ki bu salak ya keremi neden bakmıştı acaba bu kız bizim bi yakınımız olmadığına göre bizi gerçek karı koca sanıyo bunu kullanalım bakalım.Sert bi bakış gönderdim ve

Z-neden bakmıştın kocama canım.-kız bi rahatsız oldu.

C-eşinizle özel konuşmam gerek rica ediyorum.

Z-Bi çağıriyim o zaman siz burda bekleyin.-içeri doğru gittim ve

Z-Kerem bi kız var kapıda adı cansu seni görmek istiyo bu 1 karı koca rolu yapmayı unutma bu da 2.-Kerem cansu ismini duyunca bi yüzü bembeyaz oldu hadi hayırlısı yakında çıkar kokusu.

K-Ta-tamam zeynep geliyorum.

Z-Peki aşkım.-kerem tip tip baktı-Nee sadece rol.

K-Doğru hayatım-böylece biraz olsun gülümsemiştik.

Aşkın Peşinde ZeyKerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin