Bir Korku Filmi Vakası

2.1K 72 3
                                    

Merhaba arkadaşlar! Biliyorum uzun zaman oldu ama okul filan vakit bulamadım. Kusura bakmayın.Multimedya Zeynepin çizimleri. Her neyse Şöyle bahsediyim şu an hikayede yılbaşına yaklaşsın yani Aralık aylarının son 2 haftası olsun diyelim. Bide Zeynep aslında Ailesindende varlıklı bi kız ama Sayer gelini olunca daha da bi tanınıyo. ZeyKeri artık uzatmak istemiyorum ama güzelde bi Birleşme olması için uğraşıyorum.

Her neyse ben artık bölüme geçiyim! Iyi okumalar!

-Kerem
Çocuklarında gazıyla birlikte Zeynepi sevdiğimi kendime itiraf ettim sonunda ama ya o beni sevmiyosa ki öyle görünüyo. Söylemeli miyim ki? Hiç bir şey bilmiyorum en iyisi eve gitmek diyerek çocuklara

K-Ben kaçar-diyorum ve evin yolunu tutuyorum. Evet o kadar içtim ama benim bünye içkiye alıştı artık yani araba kullanmaya engel değil bunu bizimkilerde biliyo.

Kısa süre sonra evin önündeyim içeri girdiğimde zeynep koltuğa oturmuş elinde kağıtlar kulağında telefon ve ÜZERİNDE GECELİK! Sakin kerem! Aşık olduğum kadının yanına gidiyorum ilk defa ona bu gözlerle bakıyorum ve bu evlilği 1 yılda bitirmeye hiç niyetim yok! Yanına oturduğum zaman fark ediyorum telefonla konuşuyomuş.

Z-Iyiyim canım tamam yarın ben ayarlamaya çalışıcam. Yok her zaman ki yerde olmaya gerek yok belki başka bi yer ben sana mesaj atarım hayatım öptümmm!-en sonunda beni fark edebiliyo!

K-Kimdi telefondaki?-yüzüme bakınca bi yutkunuyo

Z-Hiçç bi arkada-aa pardon en son bi arkadaş dediğimde kıyamet kopmuştu

Gözlerini deviriyor bende derinden sıkıntılı bi nefes alıyorum ve devam ediyo

Z-Sedat Bey! Bu bizim Atölye işleriyle uğraşıyo da biz onunla Üniversite'den arkadaşız yani baya iyiydik! İşte yıllar sonra karşılaşınca böyle iyi oldu ama tanıdığ- sözünü kesiyorum klasik bir biçimde

K-Ne demek Sedat Bey! Yani şimdi sen elin adamına hayatım mı dedin? Büyük saçmalık!

Z-Kerem kendine gel arkadaşım o benim!-tamam Kerem sakin ol!

K-Tamam sakinim ama bak LÜTFEN diyorum elin Adamlarına hayatım canım cicim deme!-Zeynepten beklenmiycek bir şekilde tamam anlamında kafasını salladı.

K-Teşekkür ederim-o hayran kaldığım sesini daha bi Şirin hala getirerek

Z-Bişey değil!

Z-Kerem şimdi yılbaşına son 3 hafta kaldı ya acaba o 3 haftada atölyeyi hazırlasakta küçük bi defileyle açılış yapsak!-senin bu tatlılığına kim hayır diyebilir ki Hatun!

K-Tabi Ben yarın ararım çalışmalar hızlanır size kızlarla elbiselere başlayın olur mu?-el çırptı ve Çığlık atarak neredeyse (!) Üstüme çıkıcakmış gibi boynuma sarıldı. Bi kaç saniye sonra anlamış olucak ki geri Çekildi!

Z-Teşekkür ederim!

K-Ne demek güzelim.-güzelim dedim dimi ben bakim valla dedim. Zeynep bişey demedi.doğru ama hem güzel hem benim yani benim olmalı! Elindeki kağıtları elinden nazikçe aldım. Woww baya iyi!

K-Wow bayaa iyi!

Z-Gerçekten mi?

K-Gerçekten-ikimizde gülüşmeye başladık!

........................................

Saat 23:58 ve biz Zeyneple benim zorumla (!) korku filmi izliyoruz. Bilerek en korkuncunu açtım korkup bana sarılması için. Nee? Bakmayın öyle amacım güzelimi korkutmak değil sadece bana sarılınca huzur buluyorum ve tek şansım bu şu anlık! Ve beklenen sahne geldi.

-Arkadaşlar ben korku filmlerinden acayip korkarım o yüzden şu ana kadar izlediğim doğru düzgün bi korku filmi yok. Harry Potter'dan bile korkan bi insanım düşünün. O yüzden film önerisi veremiyorum. Ne isterseniz onu düşünün ama kendim bi sahne uydurucam. Bide bölüm burda bitmedi tam gaz devam iyi okumalar! :D-

Filmde saat tam 12:00 da evi bilmemneler basıcak diyo. Ve saat 12'ye 2 var Zeynep bunu duyunca tırstı ama belli etmiyo. Biliyorum normalde Zeynep korku filmlerinden çok Korkmaz ama ben korku filmi delisi sinemada koku filminde Gülen insan bile biraz tırsttım! Ve saat tam 12 filmde sahne çok ürkütücü! Bizim evdede hareket Olmalı dimii? Evet dediğinizi duyar gibiyim! :D ayağımla koltuğa vuruyorum ve hoop Zeynep bana sarıldı Çığlık çığlığa fırsattan yararlanarak kendine has kokusunu içime çekiyorum! Of çok güzel kokuyo!

Z-KEREMMM KAPA ŞUNU KAPA ALLAH SENIN CEZANI VERMESIN NE BİÇİM FILM BU AAAAAAA!-oha kulağım patladı lan! Sendede ne ses varmış be güzelim!
Elime kumandayı aldım ve filmi durdurdum Zeynepin de ağzını elimle kapattım bana bakmaya başladı.

K-Tamam güzelim sakin ol! Yok bişey geçti.-elimi ağzından Yavaşça çekiyorum yok artık ağlamaya başlıyo! Bu kadar abartmadım ki ben ah Kerem Allah senin cezanı versin! Kıyamam ya hemen sarıldım saçını okşadım hiç ses çıkarmadan ağlıyo!

K-Noldu güzelim neden bu kadar ağlıyosun-içini çeke çeke konuştu. Kıyamam ya naptım ben!

Z-Hi-hiç bi-bi-bişey sadece s-ses gelince öyle işte ne biliyim yaaaa-tekrar ağlamaya başladı bu sefer yüksek sesle!

K-Korktun mu?-kafasını evet anlamında sallandı sonra kan çanağı olmuş Gözlerini silerek

Z-Aslında korku filmlerini severim ama bu biraz fazla değişikti kimseye söyleme tamam mı?- hahaha büyük bi kahkaha attım bütün derdi buydu demek!

K-Peki güzelim kimseye söylemem ama tek bi şartla.-Zeynep anlamamış gibi bakıyo evet Kerem planı koy bakalım devreye.

K-Şimdi bende biraz tırsttım bu filmde hem sende korktun o yüzden bu gece birlikte yatalım-Zeynepin önce kaşları çatıldı sonra havaya kalktı ve ayağa kalkarak bana baktı nerde demin ki masum kız?

Z-Tabiki hayır Kerem ya-yani biz gerek yok-sonra bişey hatırlamış gibi Yanıma tekrar oturdu ve-ya da tamam yani söyleme kimseye bende söylemiştim zaten bugün yalnız nasıl yatarım diye düşünüyorum.-harika oleyy ben güzelimle uyuyanilicem!

K-Harika senin odam mı benim odam mı?

Z-Fark etmez sen yanımda ol yeter!-ne ne? Ne dedi o sen yanımda ol fark etmez mi dedi! Bi dakka bende bi gülümseme bozma Kerem Zeynep anlayınca

Z-Ya-yani korkuyorum ya hani ben iş-işte-yutkundu-o yüzden!

K-Gülerek hı hı anladım(!)

Z-Aman neyse hadi gel uyuyalım artık!

K-Tamam o zaman hadi gel benim odaya daha rahat!

Z-ne demek daha rahat benim yatağının nesi varmış? Hem sen benim yatağımda hiç yatmadın ki! Yoksaa

K-Hahaha sakın güzelim bak gülmekten ölücem hadi uyuyalım

Z-Ay peki.

Yürüyerek(başka nasıl olucaksa :D) benim odama geldik Zeynep yatağın bi ucuna malum bende rahatsız etmemek (!) için her be kadar istesemde diğer ucuna yattım. Sonra Zeynepten beklenilenin aksine bana döndü ve

Z-Sana sarılabilir miyim?-dedi fırsat kaçar mı da şaşırdım yani!

K-Ta-tabi güzelim.

Z-Teşekkürler Kerem çok sağol!

K-ne için?-yüzünde acı bi gülümseme oluştu.

Z-Boşver iyi geceler.-kısa süre sonra Zeynep uykuya daldı ve bende onu daha çok kendime çekiyorum ve Kafamı boynuna gömerek kokusunu tekrar tekrar kokluyoyorum ve uyanmamasına dikkat ederek boynuna bi öpücük bırakıyorum!

Ve artık ben de uyuyabilirim. Hayatımda uyuduğum en güzel uyku olucağından eminim!
......................................

Bölümü olabildiğince ZeyKer üzerine yapıyorum umarım beğenmişsinizdir :D Ben pek beğenmedim ama ZeyKere bi adım daha :D az kaldı zaten bölümde ipucu verdim bulun bakalım :D

Aşkın Peşinde ZeyKerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin