Merhaba arkadaşlar! Uzun bi ara oldu biliyorum ama bu olaylar varken yazamazdım.Her ne kadar hala üzgün olsamda olayın etkisi hala sürsede sizi fazla bekletmek istemedim. Bölüm nasıl olur bilmiyorum. O yüzden şimdiden kusura bakmayın.16 Şubat günü aynı içim gibi simsiyah giyindim. Her ne kadar bi faydası olmasada en azından tepkimizi acımızı gösterdik! Her neyse ben yine ağlamadan bölüme geçiyim.#ÖzgecanAslan #KadınaŞiddeteHayır
Diğer Bölümün sonunda takma isimleri yazmayı unutmuşum o yüzden şimdi buraya yazıyorum:
Melis:Koko
Can:Kermit
Kerem:Sayer
Zeynep:Zey
Barış:Layt
Yağmur:Heydi
Okunulduğu gibi yazdım bilerek çok fazla kullanmam herhalde ama arada geçerse diye belirteyim dedim.Bu bölüm istenen şey gerçekleşiyo ZeyKer e doğru bir adım daha yaklaşılıyo! Bu arada istediğiniz bi sahne veya olay varsa yorum olarak yazabilirsiniz. Belki istediğiniz olay veya sahneyi biraz daha değiştirerek yazabilirim hikayeye uygun hale getirerek yani.Her neyse ben bölüme başlıyim.aklıma gelmişken son bişey bu bölümü sıkıcı bulursanız kusura bakmayın bu ruh haliyle en iyisini yazmaya çalışıcam. Anlayışınız için şimdiden teşekkürler! Iyi okumalar!-Kerem
Dün geceden sonra çok düşündüm. Zeynepi sahnede kıvrak bi biçimde şarkı söylediğini gördüğümde aslında seve seve izleyebilirdim ama sonra kulağıma gelen Zeyneple ilgili yorumlara ve Zeynepe hayvan gibi bakan gözlere dayanamadığımı anladım. Dün melisin söylediği son şeyden sonra Zeynep odasına çıktı. Zaten melislerde çok geçmeden gittiler. Düşünüyorum da Zeynepe baktığım her an içimde ki sahiplenme hissi, Yalnızca benim Olmasını istemem, o güzel gülüşünü her gördüğümde içimin kıpır kıpır olması ve o gülüşünü benden başka kimseye göstermesini istemiyorum. Bunun adını düşündüğümde bişey bulamıyorum. Tanımı olmayan bi duygu yaşıyorum yani. Galiba ben Zeynepi seviyorum belkide ben Zeynepe aşık oldum.
Ama bunu tam olarak bilmiyorum.Çünkü aşk nedir bilmiyorum. Hiç yaşamadım.
Kerem Sayerin dünyasında aşk imkansızdı. Noldu bana böyle? Gerçi aşk insanın hayatına bi kere girer. Yani bence. Offf bilmiyorum. Her neyse üstümü giyiniyorum ve Aşağıya iniyorum Zeynep yok. Sehpanın üstünde not."Ben kızlarla birlikte şu Atölye işlemlerine başliycam.Kahvaltını hazırladım mutfakta.
-Zeynep"Gayet soğuk bi not. Aman ne güzel!
Gittim mutfağa kahvaltı ederken Aklımda yine Zeynep! Zaten aklımdan 1 saniye bile çıkmıyo offf. Ya ben dayanamiycam artık bari çocukların yanına gidiyimde kafa dağıtalım. Çatalı tabağa fırlattığım gibi Kalktım evden çıktım.
.......................................-Zeynep
Sabah kalkar kalkmaz biraz düşündüm ve melisin en azından benim açımdan söylediklerini düşündüm! Her neyse bu sabah sırf onunla göz Göze gelmemek için erken kalkıp kızlarıda erken kaldırıp (!) bi buluşma ayarladım hem şu Atölye olayını biraz konuşalım kalmasın ortada.Şu an "DARK BROWN" adlı kafede kızlarla birlikte logo filan çalışıyoduk. Bu arada bu kafeye gitmemizin nedeni ise Sayerlerle ortaklığı olması yani bi nevi burda gerçekleşicek toplantılar. Her neyse ben çizimlerimi getirdim(diğer bölümde paylaşıcam)kızlar baktı malzemeler sipariş edildi şimdi ise kızlar söylüyo ben onların dediklerine göre logo çizmeye çalışıyorum.Aman ne sıkıcı!
M-Ya bence kadın figürleri olsun.Y-Hayır ya yani olsun ama markanın adı Zeynep Sayer olucak ya şimdi ZY olsun sonra figürler olsun!
M-Ya hayır bak onu şey yapalım fikürler şö-
Z-Ay yeter ama! Sus bakiyim koko! Sende Heydi! Ben yapıcam hem neden markanın ismi sadece Zeynep Sayer oluyormus yani sonuçta bu iş 3 ümüzün işi ayrıca ben neden Sayer soyadını kullanıyorum yani onunla neden iş açıyorum-Kısık sesle- neredeyse 9 ay sonra biticek!
Melisin mırıldanmasını duydumM-Orası hiç belli olmaz.-Ay off!
Y-Ayrıcada ön planda sen varsın biz sadece sana yardım edicez zey!
M-Aynen öyle zey heydi doğru söylüyo-ay tamam be!
bi daha cevap vermedim ve çizime devam verdim ve yaklaşık bi saat sonra bitti-multimedya- oh be baktımda fena değil! kızlar ağzı açık kağıda bakıyolar.Kendimi övmek gibi olmasın ama güzel oldu bee!
M/Y-Oha oha oha çook güzel!-işte buuuu evet ben tabiki 1 saat boyunca çizim yaparken unuttum ama aklıma bi an kerem geldi o sevdiğim gülüşü daha kendime itiraf edemezken yüzümdeki gülümseme soldu! kızlar anladı tabi özellikle şu bizim KOKO!
M-Noldu zey ne düşünüyosun?-söylemeli miyim? offfffff yeter ama ya söyliycem hadi bakalım.
Z-Ya kızlar kendimi çok kötü hisediyorum çook yani ne biliyim yani ke-kerem işte!-melis sırıttı yağmur onun aksine çok sesli bi şekilde kahkaha attı! Yağmura kötü bakışımı gönderdikten sonra ellerini teslim olmuş gibi yaparak gülümsemesini biraz olsun durdurmaya çalıştı!
M-Zeynep onu görünce kalbin yerinden çıkıcak gibi mi? Ya da ne biliyim böyle her aklında bazen kızıyosun bazen sarılasın mı geliyo hadi söyle arkadaşım-işte bu kızları bu yüzden seviyorum her durumda ona göre davranıyolar! Ama söylediği her şey bende oluyo ne yani seviyo muyum şimdi ben keremi aşık olmak sevmek bu kadar kolay mı? olamaz olmamalı!
Z-Yani şey he-hepsi oluyo ama sevmek bu kadar kolay olmaz olamaz dimi!-of ikiside aynı anda kafalarını hayır anlamında salladılar! şimdi hissetmeye çalışıyorum evet onu gördüğüm her an kalbim yerinden çıkıcak gibi böyle kelebekler uçuşuyo gibi! Tamam Zeynep artık itiraf zamanı bunu saklayarak yaşayamazsın! BEN KEREMİ SEVİYORUM!
Z-Ay tamam galiba ben Keremi seviyorum
M-Ne demek galiba
Y-Sen besbelli seviyon işte sen keremi seviyosunnnnnn
Z-Ay tamam anladık da e biz 1 yıllık sözleşme yaptık-yine gitti gülümseme offf.
Y-Eee saçmalama git söyle bak görürsün o da seni seviyo bence-yaa ne demezsin. bi kere ben hayatta söylemem.
M-Ya şimdi ne bilkiyim kerem seviyo ama zeynep sen söyleme bence
Z-Söylemem zaten merak etme seviyosa o söylesin hee bu arada kimseye söylemek yok saçınızı başınızı yolar bi yerlerinize so-
M-Hop hop yavaş gel zey tamam söylemeyiz
Z-İyi bana bak yağmur sakın-ağzını fermuar işareti yaptı iyi bari.
...........................................................................
-Kerem
1 saattirsahilde ben içiyorum bizimkiler bana bakıyo.En sonunda bizim barış
B-Lan yeter içme artık oğlum geldiğinden beri bişey demedin noldu
K-lan bi git layt ya-kafaya bi bira daha bünye alışık olunca sadece biraz uyuşukluk veriyo sarhoşluk yani
C-Abi ama ya hadi anlat bari bak mantıklı konuştum yani ilk defa çünkü bilmiyor-canın lafını kestim
K-Ben galiba Zeynepi seviyorum lan! Onu görünce böyle ne biliyim içim böyle değişik yani ne biliyim onu sahiplenmek istiyorum yalnız benim olsun istiyorum ama o beni sevmiyo yani bende emin değilim onu seviyo muyum lan ben söyleyin banaaaa!-Barışların yüzünde bi tebessüm
B/C-Seviyosun abicim!
K-Ama o beni sevmiyo!
B-Bilemezsin ama öğreniriz
Ve kahkaha atmaya başladım yavaş yavaş kahkaham yükselirken kayalıklara vuran denizin yanına gittim ve kollarımı açarak
"BEN ZEYNEBİ SEVİYORUM LANNNNNNN"
Evet arkadaşlar kısa oldu ama baştada söylediğim gibi sizi bekletmek istemediğim için yazdım umarım beğenmişsinizdir! Sizleri seviyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Peşinde ZeyKer
RomanceEvli bir ZeyKer ama yalnıca kağıt üstünde! Kalplerinin sesi yerine akıllarını kullanıyorlar belkide. Hiç bir şeyin farkında olmadan Hayatları tek bir anlaşma ile bütünleştirmişler! Ya beklemedikleri bir anda karşılarına AŞK çıkarsa?