Hayat Bulmuşum!

1.7K 65 7
                                    

meraba arkadaşlar! Multimedya Kerem'in Riva'da ki evi! iyi okumalar! Umarım beğenirsiniz!

................

-Kerem

Rivada ki evin bahçesinde yürürken yine elimde zeynepin fotoğrafı! Saçlarım dağılmış sakallarım uzamış ve berbat bi haldeyim. Bugün içimde her günün aksine daha kötü bir his var sanki boğuluyomuş gibi hissediyorum. Zeynepin fotoğrafını kalbime bastırıp içeri geçiyorum. Tam 1 aydır telefonum açık değil sadece bazen barış ve can geliyo kızlarda bir kere uğradılar. Kapı çalıyor gidip açıyorum. Ve karşımda gözü yaşlı bir barış

K-Noldu?

B-Abi hemen galmen lazım

K-Nereye barış noluyo! Ben zeynepsiz çıkmam bu evden yeminim var lan bilmiyo musun?

B-Bana bak yeter lan yeter bi dünyaya çık ne oluyo bi bak biliyorum zeynepin gitmesi seni kahretti anlıyorum ama şu an sana onun çok ihtiyacı var şimdi bu evden tek çıkıcaksın ama zeyneple giriceksin sana söz veriyorum!

K-Ze-zeynep döndü mü?

B-Döndü ama...ama

K-ama ne barış ama ne-bu sefer artık benim gözlerimden yaş geliyodu.

B-Kerem Zeynep ka-kaza yapmış! Allah kahretsin ki kaza yapmış!

K-Ne ne diyosun sen- barışın yakasına yapışıyorum-NE DİYOSUN LAN SEN!

B-Hadi abi gidelim gel!-Barışın kolumdan çekmesi ile yürümeye başladım. Hala şoku atlatamazken gözlerimden ardı arkası kesilmeyen yaşlar hıçkırığa dönüştü. Arabaya bindik ve son sürat ilerlerken

K-DAHA HIZLI DAHA HIZLI DEDİM!

Barışta ağlıyodu farkındayım! Yolda giderken aklıma zeyneple yaşadığımız anılar geldi. Onu tekrar yanımda istiyorum. Yanımda olmasada yaşadığını yerini biliyodum onun hayatta olmaması beni hepten öldürür yaşayamam! Allah'ım lütfen onu bana bağışla!

Riva maalesef ki şehre uzak olduğu için 1 saatte varabildik hastaneye araba durduğu gibi kapıdan attım kendimi ve hastaneye koştum! Koridorda melis,yağmur ve can yere çökmüş ağlarken babam,annem,cihan bey ve demet hanım kolyukta bir ruh misali oyuruyolardı. Demet hanım sessizce şok geçirmişcesine ağlarken ben hızlıca koştum oraya. 

K-Zeynep nerde,Zeynepim nerde dedim size NERDEE!

-Melis

Kerem yere çöktü ve kendini yerden yere atıp bağırmaya başladı barış ve can hemen koştular ve onu kollarından tuttular. Hemşireler geldi kereme sakinleştirici bi iğne yaptılar. Ah be zeynepimm!

.........................................

-2 saat sonra-

2 saattir perişan bi halde ameliyat kapısında bekliyoruz.Ahmet bey SEvim hanım kafeteryaya gitti. Demet teyze ve Cihan amca da sevim hanımın zoruyla kafeteryaya gittiler biraz önce.  Kerem yerde oturmuş sakinleştiricinin etkisinin geçmesiyle yerinde homurdanıyo. Sonunda doktor çıkıyo kapıdan

Kerem hemen yerinden kalkıyo

K-Noluyo doktor ? İyi o dimi!

Doktor-Zeynep hanım kazayı hastanenin yakınlarında yapmış bu nedenle hemen müdale edebildik. Durumu iyi ancak bebek için aynı şeyi söyliyemiycem.

K-Bebek mi? Bebek mi?

Doktor-Bilmiyodunuz sanırım. Zeynep hanım bugün melda doktordan 1 ay 1 haftalık hamile olduğunu öğrendikten sonra kaza yapmış. Kaza da karnına aldığı bir darbe ile karnında boşluk sıkıntısı yaşanıyo yani bebeğin nefes alması zorlaşıyor. Normalde bu tür durumlarda bi iğne ile tedavi edebiliyoruz ancak bebeğe zarar verebilir bu iğne o nedenle hamilelik oldukça zor geçicek.-Zeynep hamile miymiş yani! İnanamıyorum. Teyze olucam.

Aşkın Peşinde ZeyKerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin