Merhaba arkadaşlar! yeni bölüm geldi. Bu bölüm olaylar olaylar var.Hadi çok bekletmeden başlamanızı istiyorum.Bu arada bi önceki bölümü 20 sayfa yazmışım bende kendime inanamadım kaptırınca gidiyo yani. İyi okumalar!
-Zeynep
Keremin söylediği şeyler bi bakıma doğruydu.Zaten öyle bi bağırdı ki tırsmadım değil ama hiç belli etmedim yani etmemişimdir.Dediği gibi gazeteciler olduğu için bara gidemezdim bende kızlara gitmeye karar verdim.Hem de bu elbiseyle ama yabancı değiller sonuçta okul yıllarında 3 sene aynı evi paylaşmıştık.Her neyse arabama bindim ve melisin evinine gittim arabadayken Yağmuruda aradım o da geliyo haddi biraz dertleşelim.
-Kerem
O kadar sinirlendim ki gözüm hiç bir şeyi görmedi.koltuğa attım en sonunda kendimi.bi kaç dakka dinlendim ve gözümü açtığımda daha yaptıklarımı yeni fark etmiştim her yer cam.Zeynepin bi sevgilisi vardı ya inanamıyorum.Beni sevmiyo hadi anladım ama ben en azından bu süre içinde başka bi kadına gitmedim 3aydır hiç bişey yaşamadım.Yani evet zeynep yaşadığımı zannediyodu o geceleri dışarı çıktığım günler başkalarıyla birlikte olduğumu zannediyodu ama öyle bişey yoktu.
-Zeynep
Melis-Ya Zeynep çok üstüne gitmiyo musun?
Yağmur-Aynen yani ne biliyim söylediklerinde haklı biliyosun dimi arkadaşım.
Evet kızlara her şeyi anlattım onlarda keremi haklı buldular.Haklılar tabi ki ama ben bunu söylemem söyleyemem onu haklı gösteremem evet fazla ileri gittim sanırım yani mesajlar yeterdi.off
Zeynep-Bilmiyorum ki yani evet galiba abarttım.off
Melis-Zeynep sana bişey söyliycem ama kızma.
Zeynep-Söyle melis.
Melis-Sen böyle yaptın bak kerem bi kaç haftadır gece hayatı yoktu ya sen böyle yaptın diye yine başlarsa.-Ne? yapmaz dimi şu ana kadar hiç umursamıyodum ama peki ne değişti ne?
Zeynep-Ya-yapmaz herhalde yani ne biliyim.-gözlerim mi doldu benim of ağlamak istiyorum.
Yağmur-Ağla canım ağla rahatlarsın ve bu oyun bi an önce son ver bence uzamasın ikinizde üzülmeyin.-Yağmurun sözlerinden sonra ağlamaya başladım ve söylediği şeye sadece kafa sallayabildim.Yağmura ve melise sarılarak hıçkıra hıçkıra ağlarken telefonum çaldı.
Arayan Kerem.Hemen açtım.
Z-alo efendim-ağladığımı belli etmemeye çalıştıkça daha çok ağlayasım geliyo.
K-ÇABUK EVE GEL ZEYNEP ÇABUK EĞER GELMEZSEN ÇOK KÖTÜ OLUCAK!-beklemediğim bi sinirle söylenen sözler bana bu seferlik laf dinlemem gerektiğini ima ediyodu.Bende asi zeynepi bi kenara atıp söz dinlemeye kara verdim.
Z-Ta-tamam geliyorum bağırma.-telefonu yüzüme kapattı kızlar anlamamış bi ifadeyle yüzüme bakarken açıklama yapma gereği duydum ve
Zeynep-Ke-kerem bağırdı ba-baya da e-eve çağırıyo.-ağlamaktan konuşamıyorum ki
Melis-Zeynep gel bi elini yüzünü yıka eve seni biz bırakalım kaza fialn yaparsın kafan dalgın senin.
Yağmur-aynen-itiraz etmeye gücüm kalmamıştı ben ne ara bu hale gelmiştim acaba ne ara yaptığımdan pişman olmuştum.Sadece kafa salladım ve banyoya doğru yürüdüm yavaş yavaş.
.................................................
Kızlar beni evin önüne bıraktılar ve kendileri yürüyerek melisin evine geri döndüler tabi bana nasihatlar vermeyi unutmayarak.Çekine çekine eve doğru ilerlerken ağlamamaya çalışıyodum gerçi onun önünde güçlü dursam nolur olmasam nolur. Kendimi çok bitkin hissediyorum. Kapıyı Yavaşça açtım ve gördüklerimle elim ağzıma gitti her yer cam kırıkları sehpanın üstü içki Şişeleri ve koltukta oturan yarı baygın bi Kerem. Inanmıyorum inanmıyorummm. Hemen beni fark ediyo ve
Kerem-Sevgilinle iyi eğlendin mi bari hı nasıl geçti geceniz?-çok iğrenç bi suçlamaydı bu ama o sarhoş ve onun yarın hatırlamiycağı bişey için sinirlenecek hiç bişey demeden mutfağa girdim peşimden geldi ve kolumdan tutarak beni duvara sert bi şekilde itti.
Zeynep-Ahh!-canım çok yandı.
Kerem-Bana CEVAP VER!-içki kokan nefesini yüzüme kükremişti.
Zeynep-benim sevgilim yok-diyebilmiştim sadece.Kolumu bırakıp kahkaha atmaya başladı bende fırsatta istifade mutfağa girdim yine peşinden geldi ama yalnızca Başımda dikildi bense Çoktan kahve hazırlıklarına başlamıştım o kendine geldiğinde bu Konuşmayı yapmamız daha sağlıklı olucaktır.
Kerem-Güldürdün beni bal gibide sevgilin var işte mesajlar neydi o zaman .-böylelikle Mesajları okuduğunu kendi söyledi ama bu haliyle ona kızamaz ve bu oyunu devam ettirmiycem zaten.
Cevap vermedim.
5 dakika sonra 5 fincan kahve hazırdı onun bu haline az bile. Onu mutfak masasına oturttum ve tek tek kahveleri içirmeye başladım yüzünü buruşturarak içiyodu. Çok geçmeden kahveleri bitirdi ve kendine geldi. Yüzüme öyle iğrenerek bakıyodu ki Gözlerimin dolmasına yetmişti bile.
Kerem-senin bi sevgilin var Zeynep bi sevgilin var.
Zeynep-Hayır yook ge-ger-gerçekten yok!-evet ağlamaya başlamıştım sonra kolumda bi acı hissettim ah evet Kerem yine kolumu sıkıyordu hadi ama yapma şunu canım çok yanıyo.
Kerem-Hayır var Mesajları okudum bal dudaklım bi insan kime der başka hı KIME DER!-çok korkuyorum ve canım çok yanıyo.
Zeynep-Ke-Kerem canım çok yanıyo lü-lütfen-anlamış olucak ki kolumu Bıraktı ve içeri gitti. Ama bu yaptığı haksızlık o her gece başka kızlarla takılıyordu bunu onunla sabah konuşucam.Ağlayarak yukarı çıktım ve giyinme odama girdim hemen makyajımı çıkardım ve üstümü değiştim Dağınık topuzumu yaptım ve odama geçtim hemen yatağa yattım ve Ağlayarak uykuya daldım.
...................................
-Kerem
Sabah Gözlerimi yüzüme vuran Güneşle açtım ah başım nasıl ağrıyo. Bi kaç kez gözümü kırptım ve açtım gibi kendimi salonda buldum salonda uyuya kalmışım. Dün Olanları hatırlamaya çalıştım ve sadece kahveden Sonrasını Hatırlıyorum. Of tek pişman Olduğum şey Zeynepin kolunu sıkmam nasıl yalvarmıştı bırak kolumu diye. Sevgilim yok Demişti peki o mesajlar neydi.her neyse her yer de cam kırıkları of şimdi bunları Zeynep nasıl temizliycek en iyisi Nurgülü çağırmak. Mutfağa dikkatlice gittim ve bi Ağrı kesici içtim.Of bugün de çocukların yanına giderim bu evde durmak istemiyorum nasıl olsa PAZAR günü sıkıntı olmaz.
1-2-3 ve dank! Bugün pazar Zeyneple dışarı çıkmamız gerekiyo nasıl yapıcaz.Of ya tam günü hem o Sevgiliyle gezer ki. Benim Anlamadığım şeyse neden ağladı. Neden ağlasın Kerem kolu acımıştır. Acaba morartıcak kadar çok mu sıktın ki?-Zeynep
Sabah gözleri açtım ve hiç bişey yapmadan pijamamda ve Dağınık saçımla Aşağıya iniyorum. Eminim ki ağlamaktan dudaklarım filan şişmiştir.off masval bi şekilde merdivenden bi indim ki her yer cam kırıkları of kim temizliycek ya.Zamanında evliliğimiz sahte olduğu için eve bi yardımcı almamıştık.Of hadi zeynep iş başa düştü.Kolları sıvadım mutfağa girdim ve Keremle karşılaştım.Al işte yine gözüm doldu.Kerem-Günaydın-bide hiç bişey olmamış gibi günaydın diyo ya soğuk bi şekilde
Zeynep-Günaydın-dedim ve mutfaktan küçük çöp kovasını aldım tam taşıyodum ki elimden düştü neden mi şimdi aklıma geldi keremin dün sıktı kolum morarmış hem de baya ve ağırlık kaldıramadım.Kerem hemen yanıma koşarak geldi
K-İyi misin?-dün yaptıklarından sonra bu çok değişik geldi ve nedensizce yere çöktüm ve ağlamaya başladım.
Keremde yanıma çöktü ve koluma dokundu.
Z-Ah!-refleks olarak kolumu hemen çektim.
K-Koluna nol-a şey pa-pardon yani dün kendimi kaybetmiştim yani senin bi sevgilin var zeynep ama evlisin bunu unutma sen sa-
Sözünü kestim
Z-Sayende hiç unutmadım kerem sayerlerin yalandan da olsa geliniyim.-sonlara doğru ayağa kalktım bağırark-AMA SENDE ŞUNU UNUTMA BENİM Bİ SEVGİLİM YOK SADECE Bİ ŞAKA YAPMAK İSTEMİŞTİM AMA ŞU HALİMİZE BAKAR MISIN YA? YAZIK ÇOK YAZIK!-kerem şaşkınca yüzüme baktı
Bende kolumun ağaarısını umursamadan kovayı aldım ve salona geçtim il önce büyük cam kırıklarını toplamaya başladım arkamdan kerem geldi
K-Sen toplama ben nurgülü çağırırım.
Z-Saçmalama noldu buraya diye geçirir içinden ben topluyorum işte.
K-Zeynep bari ben yardım etsem hem sırası değil biliyorum ama bugün Pazar.
Z-Yardım et zatende,bugün pazarsa nolmuş yani.-sesim o kadar buz gibi çıktı ki zaten hala kolumun ağrısı geçmedi ya.
K-ş-şey hani her pazar günü geziyoduk ya magazinciler bişey der bel-
Z-bu soruya cevap veremiycek kadar bitkinim buna emin olabilirsin ve artık hayatımı magazincilere göre yaşamaktan bıktım tamam mı? eğer bu kadar önemliyse birlikte hastaneye gideriz çıkarken zaten gelirler sorarlar rahatsızlığımı dile getiririz nokta!-bazen böyle fikirleri nerden aklıma geldiğini bende anlamıyorum.Zekilik mi desem artık bilemedim efenim :D ay zeynep bu durumda bile böyleyim ya daha ne olsun.
K-peki nasıl istersen de şu sevgilin yok filan dedin ya han-
Z- of kerem yeter artık tamam onu sonra konuşalım.
K-ta-tamam şey koluna da krem sürelim.
Z-istemiyorum.
..........................................................
Evet evi fialn her şeyi hallettik şu an hastanedeyiz üstüme bi kot-kazak onun üstünede bi hırka giydim saçımı dağınık bi topuz ev topuzu yani,ayakkabı olarak da bi babet giydim makyaj yapmadım ve zaten yorgun olduğum için bitkin gözüküyorum.Şu an hastaneninçıkışındayız gazeteciler geldi.
Muhabir-Zeynep hanım çok bitkin görünüyosunuz ciddi bişey mi var-kollarımı sıvadım ve gülümsemeye çalışarak
Zeynep-Teşekkür ederim gayet iyiym sadece biraz bitkinim soğuk algınlığı galiba serum taktılar şu anlık iyiyim.
Muhabir-Geçmiş olsun efendim.Son bişey sorbilir-beklemediğim bi anda muahbirin lafını kesti
Kerem-Teşekkür ederiz arkadaşlar gördüğünüz gibi zeynep bitkin yormayalım iyi günler.
Muhabir-peki iyi günler efendim tekrar geçmiş olsun.-kafamızla onaylayarak arabya bindik ve eve geldik.
...................................................................
O saatten sonra eve geldik kerem bi kaç defa sevgili olayını açmaya çalıştı ama kapattım hemen çünkü gerçekten kendimi bitkin hissediyorum.Kanalları dolaşıyodum ki gördüğüm şeyle şok oldum yok artık!!!!!!
Evet arkadaşlar multimedya da gördüğünüz gibi Zeynepe ait olan yerleri attım zaman geçtikçe bütün resimleri atmaya çalışıcam bu arada ben 4 gün şehir dışında olucam o yüzden bölüm gelemiyebilir şimdiden afedersiniz. Okuduğunuz için teşekkürler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Peşinde ZeyKer
RomanceEvli bir ZeyKer ama yalnıca kağıt üstünde! Kalplerinin sesi yerine akıllarını kullanıyorlar belkide. Hiç bir şeyin farkında olmadan Hayatları tek bir anlaşma ile bütünleştirmişler! Ya beklemedikleri bir anda karşılarına AŞK çıkarsa?