Meraba! Yine uzun süre yazamadım kusura bakmayın. Elimden geldiğince 1 cümlede olsa ekliyorum bölüme. Özür diliyorum. Yone cok fazla icime sinen bi bolum olmasada sizi daha fazla bekletmek istmedim. Hikayede cok fazla gelismeler olucak hepsini sirasiyla kafa karistirmiycak sekilde yazmaya calisiyorum. Bu Sene bolumler cok fazla araliklarla gelicek malesef ozel sebeplerden dolayi. Ama kitabi birakmiyorum kesinlikle bundan emin olabilirsiniz.
-Bu bolumu surekli artik bolum yayinla diye basimin etini yiyen arkadasim bas belasi nciTanr a ithaf ediyorum. Umarim begenirsin kanak!
-Umarim sizde bu bolumu beğenirsiniz. Yanlislarim var ya ozur dilerim! İyi okumalar!
................................
M-Hazırlıklardı şuyusdu filan 2-3 aya anca. Yani her şeyin en güzeli olmasını istiyorum. Hem acelemiz yok ki.
Z-Bi dakka bi dakka nasıl 2-3 ay ya benim karnım çıkınca mı evleniceksiniz. Elbiseler olmiycak. Hareket edemiycem hayırr ya.
M-Hahahahaha kusura bakma zeynepcim ama hic biseyin aceleye gelmesini istemiyorum. Hem minigimiz teyzesinin dugununde kendini belli etmek ister belki,ugurmuz olur.-Gulerek bize bakan erkekler biz kacar diyerek balkona dogru ilerledikten sonra actim agzimi yumdum gozumu!
Z-Bana bakin siz valla kafayi yemissiniz he! Bu can salagida yagmura sizin dugunde evlenme teklifi eder. Bunlar sizin gibi nereye dursun. Teklifin 2. Haftasi basarlar nikahi. Al sana bingo. 2 dugundede karni burnunda zeynep. Yok yok lanetliyim ben. Azicik bekleyemiyonuz mu ya!-kizlar put olmus gibi dikilmisler karsida bi karnima bi gozume bakiyolar. Kisa sure sonra yagmur yanima gelip oturdu.
Y-Ayy zey oylemi dersin evlilik teklifi eder mi dugunde?-Allah'im sen bu kiza akil fikir ver. Ben ne diyorum bu ne diyo. Gozlerimi kapattim derin nefes aldim.
Z-He he Yagmur eder eder de ben ne diyorum sen ne diyosun. Neden beni takmiyosunuz?-dedigim anda bekledigim cevabi melis gulumseyerek verdi.
M-Sen her halinde guzelsin Zey. Yapma boyle eminim karnin burnunda daha guzel daha alimli bi kardes,nedime olucaksin. Hem minik yegenimiz-karnimi oksadi-teyzelerinin dugunlerinde yer almak istiyosa biz napalim canim.-iste bu moralimi yerine getirmeye yetti.
Z-Sanirim haklisin-kahkaha atip ucumuzde birbirimize sarildik.
...........................
2 hafta sonra
-KeremZ-Keremmm!
K-Efendim Hayatim?
Z-Babanlarla konustun mu.-Ah iste o konu. Konustum hemde defalarca. Bizim iliskimizi destekleyen annem ve babama neler oldugunu anlamak icin defalarca konustum. 1 yilda bitmesin diyen adama ne oldugunu bilemk icin konustum ama hic bir sey ogrenemedim. Tek soyledikleri "Bi evlilikle ismimizi daha da duyurup bi bosanmayla adimizi zirveye yazabiliriz" tarzindan sacma sapan seyler.
K-Konustum bitanem. Sen takma ama hallediyorum ben.
Z-Kerem hic bisey anlamiyorum Ahmet babaya noldu? 1 yilda bitmesin dedigi iliskiyi destekleyen kisi.
K-Ve su anda en cok sorunu cikaran kisi babam. Sesinj cikartmayan da annen.
Z-Annemle konusmam lazim bi ara. Bu hareketleri ne bilim degisik. Seni cok fazla sevmez biliyosun ama gercekten birbirimizi sevdigimizi ogrendiginde gozleri parladi.
K-Evet haklisin. Neysee simdi uyuyalim yarin Melislerle yorulucaksin malum bende barislarlayim.
Z-Iyi geceler askim!-Yatakta yan dondu bende belinden sarildim ve kafami boynuna gomdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Peşinde ZeyKer
RomanceEvli bir ZeyKer ama yalnıca kağıt üstünde! Kalplerinin sesi yerine akıllarını kullanıyorlar belkide. Hiç bir şeyin farkında olmadan Hayatları tek bir anlaşma ile bütünleştirmişler! Ya beklemedikleri bir anda karşılarına AŞK çıkarsa?