Merhaba arkadaşlar! Bu bölüm aslında bi geçiş bölümü.Olayların toparlandığı bi bölüm açıkçası. Multimedya kereme ait olan 3 oda :D Neyse hadi ben fazla konuşmadan başlıyim bölüme! Iyi okumalar!
-Zeynep
Sabah saat 06:00 da uyandım afedersiniz ama karga bokunu yemeden ayaktayım yani. Hazırlanmam gerek çünkü saat 9 da basın toplantısı var. Şimdi 6 da neden Kalktın Zeynep? Ee Saçı var başı var makyajı elbisesi ona uygun ayakkabı kahvaltı yüz bakımı filan Ohooo kısacası kadın olmayan anlamaz. Misal Kerem saat 9 a çeyrek kala kalkacakmış beyefendi. Şu erkekleri hiç anlamıyorum yani 10 dakikada nasıl hazırlanıyolar ya. Aman neyse ben hazırlanmaya başlıyim.İlk önce banyoya yüzümü yıkıyorum.Sonra doğru duşa.
Duş aldıktan sonra saçıma makım maskesini sürüp havluyla sarıyorum. O öyle dururken vücudumu yağlıyorum.
Bornozumu giyiyorum ve ilk önce yüzüme piling uyguluyorum. Sonra Yüzümü yıkıyorum ve Kil maskemi yüzüme sürüyorum. Yüzümdeki ve saçımdaki maskelerde 15 dakika kalmak zorunda saate baktığım zaman 06:20 olduğunu görüyorum ovv fazla uzun yıkanmışım off. Her neyse bari bunların işlemleri bitene kadar giyinme odama gidip kombin yapıyim zamandan tasarruf ;) giyinme odama girerken söylenmeyi unutmuyorumZ-Yani iş var Zeynep. Ne diye saatini 5 e kurmazsın ki yani of of.-
Her neyse odaya girdiğimde hemen elbiselerin oraya gidiyorum bakıyorum bakıyorum he buldum siyah hafif Göğüs dekolteli kısa bi elbise-Multimedya- sade ve şık en sevdiklerimden. Altınada hemen krem rengi yüksek topuklu stiletto okey! Saate bakıyorum ve 06:32 olmuş ooo sadece 3 dakka kalmış maske sürelerinin bitmesine.koştur koştur banyoya gittim ilk önce yüz maskemi yıkıyorum sonra ise duşa tekrar girerek saçımı duruluyorum. Banyodan çıkar çıkmaz hemen saçımı kurutuyorum ve kabarmasın diye köpüğümü sürüyorum ve iç çamaşırlarımı giyiyorum. Hızlı hızlı elime önce göz altı sonrada yüz kremini alıyorum ve tek tek sürüyorum. Evett banyoda işim bitiyo bitiyo ama saatte geçiyo 07:10 ne demek yaaa! Ağliycam şimdi. Neyse odamda günlük sıradan kıyafetleri giyerek mutfağa iniyorum ve kahvaltı hazırlamaya başlıyorum. Tabi bi Zeynep klasiği söylenmeden olmaz!Z-Hayır yani bide pazartesi sendromu bugün basın toplantısı mı olurmuş!-sesimi incelterek-Kerem Sayer Zeynep Sayere şiddet mi uyguluyo? Sizene kardeşim. -Bu arada kolumdaki morluk hafifledi Allah'tan. Yalanımızda şuymuş sert bi konuşma yapıcakmışız çok ağır bi suçlamaymış gerçi doğru bi haber ama neyse.ufak bi ev Kazası merdivenlerin son 2 basamağından yuvarlanmışım olsu canım başka bide klasik perde asarken düşseydim!
Her neyse 15 dakika içinde harika bi sofra hazırladım 10 dakikada kendi kahvaltımı yaptım ama toplamadım keremde yer diye. Hayır bide basın toplantısı bizim evde Allah'tan bi kaç gün önce temizlenmişti;) saat 07:36 wow hadi bari biraz dinleniyim. Çok konuştum dimi ben sıktıysam sorry!
..............................
Saat 07:45 da hazırlanmaya başladım kıyafetimi giydim şu an makyaj yapıyorum.makyaja başladığım da saat 07:55 ti. Hafif koyu bi makyaj yapıyorum bitmek üzere. 10
Dakka sonra allık ve finish!
Saat 08:05 baya geç olmuş en azından bana göre.
-Arkadaşlar fazla diyologsuz bi bölüm oldu farkındayım ama geliyo yavaş yavaş sıktıysam kusura bakmayın!bide fazla saat terimi kullandım öptüm iyi okumalar!- evet hazırlandım okey. Sonra aşağı indim Kerem geç kalkıcaktı ya doğru! Hemen masayı topladım onada bi sandviç hazırladım uyanınca yer. Sonra saat 08:10 oldu bende yukarı tekrar çıktım elime bi toz bezi aldım ve kürsünün kurulacağı yeri son bi kez geçtim o kadar 70 milyon izliycek yani. Her neyse kürsüyü kurucak insanlar 08:30 geliceklerdi. Bende o Sırada kendime bi kahve yaptım ve içmeye başladım.
................................
Şu an saat 08:35 Kürsü kurulmaya başladı bile. Bende Yanlarında duruyorum ki yerleri filan düzgün yapsınlar.son 10 Dakikası kalmış yani. Anliycağınız bugün zamanla Yarışıyoruz. Of çok yoruldum her neyse 10 dakika sonra kürsü bitti Kerem kalkar birazdan bende beklemeye başladım. Bi kaç dakka sonra Sevim anne,Ahmet baba,Annem ve babam geldi.Ahmet-canım kızım her şey hazır mı?
Z-Hazır Ahmet baba.-sarılma Faslı felan filan her şey olduktan sonra artık beklemek kaldı.
....................................
-Kerem
Uyandığımda saat 9 a çeyrek vardı. Daha doğrusu alarmla uyandım zaten. benim için ideal saat yani basın toplantısı için.hemen banyoya gittim. Allah bilir Zeynep kaçta uyanmıştır ya ben bu Kadınları hiç anlamıyorum. Hazırlanmak bu kadar uzun süremez ya. Her neyse 5 dakikada duşumu alıyorum.2 dakikada da üstümü giyiyorum finish! Saat 9 a 8 var hemen Aşağıya iniyorum basın gelmiş babam bi sinirli bakışını atıyo bana sonra yanına alıyo.Zeynep ve ben kürsüde gayet ciddiyiz Zeynep çok güzel olmuş baya.Kolundaki mırlukta gözüküyo yalan hazır zaten oh ne ala.
Ilk ben başlıyorum
k-merhaba arkadaşlar bugün bu basın toplantısını düzenlememizin amacı bizim Hakkımızda çıkan gayet çirkin bi yalan haberdir. Zeynep Sayer'in bende şiddet görüp görmediği ile ilgili bi haber çıktı biliyosunuz ki. Zeynep Hanım'ın kolundaki bi morluk dolayısıyla. Bu haberi kim yaptıysa bulunacak ve davaya verilicektir!Bunu size Söylemek zorunda değiliz ama Zeynep Hanım geçen gün merdivenlerin son iki basamağından yuvarlanması sonucu bu morluk oluşmuştur. Evliliğimiz güzel ilerlemekte merak konusunun biz Olmasını istemiyoruz.Evliliğimiz bize özeldir.Bu kadar yeterli bence bir daha bizim Hakkımızda yalan bi haberin çıkmaması dileğiyle! Telekkürler!
Evet 5 dakika Süren konuşmam(artık nasıl 5 dakika sürdüyse :D)bitti şimdi onların soruları var hadi bakalım.Muhabir-Zeynep Hanım sizin bu konuyla ilgili bi düşünceniz var mı?
Z-Keremin söylediği her şeyde bende hemfikirim. Ama bişey eklemek gerekirse şunu söyleyebilirim evliliğimiz çok güzel gidiyo ve bu yalan haberler bizi yıkmak yerine daha çok birbirimize bağlıyo. Teşekkürler!
Muhabir-Ahmet Bey bazı duyumlara göre bu Evliliğin bi formalite olduğu konuşulmakta ve bunun sizin istediğiniz söyleniyo-ohaa! Yok artık bu kadar da değil hani. Babam gerildi ve sinirlendi.
Ahmet-Bence bu Evliliği çok kıskanan ve sorgulayan var bu Asılsız haberlerin sonu gelmez açıklama yapıcak olursam gördüğünüz gibi birbirlerine aşık iki genç var başkada söze gerek yok!Muhabir-Peki Ahmet bey.
Oh be bitti sonunda onlarda teşekkür edip gittiler canlı yayın olarak 8 kanalda yayınlandı zaten herkes anlamıştır.
-Zeynep
Çokta uzun sürmeyen bi basın(!)Toplantısından sonra Keremle mutfaktayız o sandviçini yiyo bende öylesine oturuyorum. Annemler babamlar filan içerde salondalar.K-Ya Zeynep sen bugün kaçta kalktın sürekli sesler geldi?-çok geç Kalktım keremmm valla bak 5 te kalksam daha eyeydi ama napak işte akıl bu kadar yetiyi. Tamam ben yine saçmalama keyf yaptım bide Üstüne ergenlik! Ov double saçma!
Z-He o mesele çok erken kalkmadım ya 6 da Kalktım işte.-keremin yemek Boğaz'ında kaldı hemen gittim su getirdim.
Z-iyi misin?K-Iyiyim de ben siz Kadınları hiç anlamıyorum naptın o saatten 9 a kadar?
Z-Yetmedi ki keşke 5 te kalksam diye düşündüm hatta.
K-yok artık Zeynep yuh! Naptın o saate kadar?
Z-Ilk duş sonra Bakım sonra Kıyafet seçme sonra tekrar Bakım makyaj üstünü giy-
K-tamam sormadın say.
.............................
Ahmet-Ee çocuklar nasıl gidiyo?-sanki gerçek evliyiz töbe neyse Zeynep bozma ortamı şimdi söylemenin tam zamanı.Z-iyi gidiyo Ahmet babacımda-ay pardon unuttum bu evlilik süresi boyunca birbirimize gerçekmiş gibi davranıcak yalnız olsak bile sözleşmede bu da vardı(!)- ben size bişey söyliycem.
Sevim-Tabi kızım söyle bakalım.
Demet/Cihan-Aynen.
Z-şimdi ben işsizim ve okuduğum mesleği yapmak istiyorum.Yani biz kızlarla yağmur ve melisle yani düşündük ki ufak bi Atölye açalım üçümüz hem ünlü camiasıda duyar nasıl olsa güzel ve Sayer ailesi-Yalaka keyf(!)
Ahmet-Aa tabi kızım hemen başlayalım.-nee oha bu kadar çabuk mu seviyorum bu adamı ya!
Sevim-Çok güzel fikir kızım iyi düşünmüşsünüz.
Demet-aynen kuzum harika.Cihan-kesinlikle.
Çok geçmeden onlarda kalktı bizde yukarı odalarımıza dağıldık üstümüzü değiştirdik. Aşağıda buluşmak üzere. Aşağı inerken sesler geliyodu. Gidip baktığımda şok geçirdim! Yok artık! SABIR YA SABIR!!Evet biraz fazla diyalogsuz bi bölüm oldu sıkıcı mı bilmiyorum ama ben geçiş bölümü dedim daha çok olaylar toparlandı Sıradaki bölüm kafamda eğlenceli şeyler var hatta onuda daha sıkıntılardan uzak tutucam. Bu Arada vote veren ve yorum yapanlara çook teşekkürler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Peşinde ZeyKer
RomanceEvli bir ZeyKer ama yalnıca kağıt üstünde! Kalplerinin sesi yerine akıllarını kullanıyorlar belkide. Hiç bir şeyin farkında olmadan Hayatları tek bir anlaşma ile bütünleştirmişler! Ya beklemedikleri bir anda karşılarına AŞK çıkarsa?