Eğlence Akşamı

2.3K 64 6
                                    

Merhaba arkadaşlar eğlenceli bi bölüm olucak bu bölüm bu bölümde biraz Zeynepin işi ile ilgili ve bizim 6'lı ekibimizle ilgili olucak. Iyi okumalar!

-Hatırlatma-
Çok geçmeden onlarda kalktı bizde yukarı odalarımıza dağıldık üstümüzü değiştirdik. Aşağıda buluşmak üzere. Aşağı inerken sesler geliyodu. Gidip baktığımda şok geçirdim! Yok artık! SABIR YA SABIR!!
....................................
Kapıda Cansu Kerem ve ben dikiliyoruz aşağı indiğimde Kerem Cansu'ya bağırıyodu ben gelince sustu işte şimdi sessizliği bozma vakti!
Z-Ee noluyo burda hayatım!-dişlerimin arasından söylediğim bu Cümleye keremden cevap beklerken Cansu kaşarı araya girdi! Aaa ben Ahmet babaya bu Ortaklık işini bitirmesini istemeyi unuttum. Neyse şu salak kız bi gitsin ararım!
C-Sanane acaba?-ben bu kızın ağzına sı*arım. Tam ağzımı açıcam ki araya Kerem girdi kaslı jojuk işte karısınıda korurmuş :D
K-Ne demek sanane ya sen benim karımla konuştuğunun farkında mısın? SEN ŞU AN BENIM KARIMLA ZEYNEP SAYERLE KONUŞUYOSUN KENDINE GEL!-ohhh Aslanım benim tabi ya Cansu mors tabi ve Cansu gider! Good by! Bi daha görüşmemek üzere! Cansu gider gitmez Hemen Ahmet Baba'yı Aradım biraz direndi neden filan dedi ama beni çok sevdiği için(!) sağolsun kabul etti şimdilik Cansu illetinden kurtulduk! Yehuuuuu!
Her neyse bu olaydan sonra keremle hiçç konuşmadık sadece televizyon izledik öyle kös kös. Benim telefonuma mesaj geldi.

Kimden:Koko🙈
-Zey biz yağmurla düşündük ki hep beraber bara gidelim keremlerde olucak haberin oldun ne dersin aşk böcüğü?

Hahah şimdi diyeceksiniz o kim? Melis .sen ona koko diye kaydettin o sana aşk böcüğü diyo ne Biçim konuşuyosunuz diyiceksiz.Bizim grupta aslında onun adı "koko"
Cici kız tripleri yapıyo çünkü ama ben yinede bazen deli demeyi seviyorum. O da bana ANCA bişey isterse aşk böcüğü der yani normalde bizim grupta çook takma isim var. Anlatırım bi ara(Bölümün sonunda) ;)

Kime:Koko🙈
-Bilmiyorum bi Kereme soriyim.ama ben Varım dağıtalım ortamı :D

Melisten tamam cevabı gelince. Gittim keremin oturduğu koltuğun yanına ve Şirin halimle
Z-Keremmm Melis diyoki hep birlikte bara gidelim-demin yüzüne bakmayan adam şimdi ayağa fırladı ve kıpkırmızı ay içimden Gülmek geliyo. Tut kendini Zeynep tut gülme!
K-Ne diyosun Ya HAYATTA OLMAZ-hayatta olmazsa nerde olucak her neyse bu iğrenç esprileri bi kenara bırakalım ve cilve yapalım gitmem lazım benim o bara canım çok sıkılıyo artık. Eski Zeynep GÜZEL nerde diye geçirirken iç sesim herşeyi b*k ediyo.
"Artık Zeynep güzel yok Sayer var canım ondan olabilir mi?" Ay neyse
Z-Ya lütfennnnnn bak açık giyinmem-evet gerçek karı koca değiliz ama şu açık giyinme mevzusunu bende bilmiyorum.
K-Söz ver!-Ay ama Kerem sıktın!
Z-Tamam söz veriyorum hem zaten rol yapmak zorundayız sen hiç elimi bırakmazsın-biraz cilve evet işte bu yüzü Değişti ve simiti geçti :D işte Zeynep gü- ah pardon SAYER!
K-Tamam hazırlanalım o zaman.

Hemen yukarı çıktım tabi bu esnada melise mesaj atmayı unutmadım onlarda bize doğru yola çıkmışlar 5 dakikaya burdalar. Daha makyajımı silmediğim için sıkıntı yok o yüzden sadece giyceklerimi seçiyorum. Kereme söz verdiğim gibi açık giyinmiyorum dememi beklemeyin ama benim Tarzım o-Multimedya-neyse hemen aşağı iniyorum bizim çocuklar gelmiş dışarı çıkıyorum ve Kerem görmeden arabaya biniyorum.
..................................
K-Hayır ne diye böyle bişey giyersin anlamıyorum ki! Ben sana giyme dedikçe sen inatla giyiyosun!-Evet şu an barın önünde keremle İkimiz Konuşuyoruz daha doğrusu o konuşuyo ben dinliyorum. Diğerleri içeri girdi.hayır neden bu kadar kıskanıyo anlamıyorum ki yani sonuçta beni sevmiyo.. Yani sevmiyordur
Z-Tamam Kerem elimi tut ve hiç Bırakma o zaman zaten yüzüğüm var hadi girelim.
K-Tamam elimi bırakmak yok-ne bu sahiplenme hissi anlamadım gitti!
İçeri girdik bizimkilerin yanındayız. Onlar içkilerini istemişler bile.
K-Zeynep ne istiyosun?
Z-ığğm bira olsun hafifle başlayalım.

Aşkın Peşinde ZeyKerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin