Aşkın ilk Adımı

4.5K 91 0
                                    

-Kerem

Bugün yine sıkıcı bir sabaha uyandım. Aşağıdan sesler geliyo. Sanırım Zeynep kahvaltı hazırlıyo. Hadi bakalımm.

-Zeynep

Sabah
Sabah erken uyandım ve sabahlığımı giydim,saçımı Dağınık bi ev topuzu yaptım ve Aşağıya indim.Kerem uyanmamış kim bilir eve kaçta geldi.Neyse mutfağa girdim ve kahvaltı hazırladım.Nee?düşünmeyin öyle evet birbirimizden bağımsızız ama kahvaltıyı birlikte yapmak bi adet gibi oldu artık.Düşüncelerimi gelen ayak sesleri böldü.
K-Günaydın.-biraz daha kibar olabilirdin.
Z-Günaydın.Hadi kahvaltı hazır.

.....................

Z-Sana afiyet olsun.ben bitirdim üstümü giyinmeye gidiyorum çıkarken haber ver de gazeteciler vardır beraber çıkalım.
K-Tamam.
Yukarı çıktım odama geldim ve bugün iş olmadığından Üstüme rahat bişeyler giydim -Multimedya- kızlarla buluşup alışveriş merkezine gidicez.Aşağıya indim kerem koltukta beni bekliyo.
Z-Ben hazırım.-ne baktın Gül'üm öyle noldu sana niye süzüyon beni Keremm!
K-Zeynepppppp!-aa sinirli mi bu? Bakim valla sinirli tırstım kaslı jojuğum benim! Ayy Zeynep yine başladın sen sus bakim :D
Z-Efendim Kerem-biraz masum olalım
K-Bu halde dışarı çıkmiycaksın dimi!!-Nasıl bugüne kadar bana karışmayan adam şimdi kıyafetime kızıyo olmaz öyle kerem bey içimdeki Asi inatçı Zeynepi hemennn çıkarıyoruz!!
Z-Sanane Kerem sanane gayette böyle çıkıcam işte Allah'ım ya!

-Kerem
Evet biliyorum bi anda ağzımdan çıktı ama kıyafeti çok açık offf Zeynep ilk defa böyle oluyorum. Kıskandım mı ki? Saçmalama kerem o senin neyin ki siz iş için zorla evlendirildiniz daha o günleri nasıl unuttun!!
Flashback
K-Baba evlenmek istemiyorum Zeyneple o da istemiyo dimi Zeynep?
Z-BEN HİÇ ISTEMIYODUM KI ZATEN FİKRİM DEĞİŞMEDİ!!
Evet evde yani Sayerler Konağı'nda deli gibi ailelerimize bağırıyoruz bundan tam 3 ay öncesine kadar. Ama şirket için öyle böyle evlendik ve ikimizde 3 aydır hiç bi şeyimize karışmadan akşam ikimizde farklı saatlerde geliyoruz ama dışarı bazen beraber çıkıyoruz ki gazeteciler şüphelenmesin diye aslında bi tablo hazırladık ama sözleşme gibi bişey değil anlaşmak için mesela her hafta 1 gün ki genellikle pazar günleri bütün günü gazetecilerin bulunduğu yerlere gidip gülmekle geçiriyoruz. Bugün de Cumartesi.Şimdi şimdi Anlıyorum da zeynepleyken gerçekten eğleniyorum.
Flashback son
K-Tamam pardon Zeynep şey bi-bian öyle şey oldu yani bil-
Zeynep lafımı kesti ve
Z-Tamam kerem hadi beni AVM ye bırak artık.
K-Tamam.
Dışarı çıktık ve tahmin ettiğim gibi her haftasonu olduğu gibi ağaçların arkasına saklanmış gazeteciler gizli çekim yapıyolar. Zeynepin elini tuttum yüzüme baktı ve anladı. Nasıl mı dediğim gibi 3 aydır her haftasonu rutin gibi oldu. Neyse birbirimize yalandan gülümsedik ve arabaya bindik.Onu AVM ye bıraktım ve kendim şirkete geçtim. Odama girdiğim gibi şok oldum bir de tabi!!

Evett arkadaşlar bu benim ilk hikayem ve biraz tecrübesizim umarım zamanla herşey daha güzel olur. Zaten amacım da zamanı güzel değerlendirmek adına bişey bulmaktı. Burda okuduğum tam 42 hikaye var ve hepside çok değerli çok güzel hikayeler eğlenerek okumanız ve beğenmeniz dileğiyle Nazlı :D 2. Bölüm ne zaman gelir bilmiyorum ama hazır kendisi belki dayanamam onuda paylaşırım :D

Aşkın Peşinde ZeyKerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin