Merhaba arkadaşlar biliyorum bölüm baya geç geldi ama Fazlasıyla ders çalışmam gerek o yüzden kusura bakmayın. Bide dediğim gibi kış aylarında olarak düşünelim hikayemizi. Inanın bende bi an önce ZeyKer Olmasını istiyorum ama hikayenin akışına göre biraz daha var gibi görünüyo.
Umarım beğenirsiniz iyi okumalar!
-Hatırlatma-
Bugün çok güldük inşallah sonumuz ağlamaklı olmaz derken Zeynepin sesi
Z-Ne-ne diyosun sen yağmur tamam bi-biz geliyoruz hemen!
Noluyo ya?
..................................-Kerem
Zeynepin yanına gidiyorum gözleri dolmuş ağlamaklı bana baktıktan sonra sıkıcı sarılarak ağlamaya başladı. Yapma be güzelim ağlamana dayanamam ben. Noldu ki acaba?
K-Zeynep noldu?
Z-Ke-Kerem ca-can kaza geçirmiş hastaneye kaldırmışlar yağmur yolda a-ama biz da-daha yakınız...hemen gidelim-başımdan Aşağıya kaynar sular indi! Bizim şebek can ka-kaza geçirmiş.
K-Bi-bizim şebek ca-can kaza ka-kaza geçirmiş-benimde Gözlerim dolmaya başladı be! Allah kahretmesin!
Z-Hadi hadi hemen gidelim!
K-Ha-hadi-koşar adım evden çıkıyoruz ve arabaya bindiğimiz gibi ben son hızla giderken Zeynep Barış'la melise haber veriyo. Allah'ım lütfen ona bişey olmasın lütfen!
Kısa sürede hastaneye geldik hemen danışmaya gittik.
K-Can(soyadını unuttum) Demir!
D-Can Demir şu an ameliyatta 2. Katta ameliyathanenin önünde bekleyebilirsiniz.
Z-Durumu nasıl?-Ağlamaktan kıpkırmızı olmuş gözleri ve yorgun sesi beni daha çok üzüyo.
D-Hanımefendi Detaylı bilgi veremem ama kayıtlara sağ kol ve omurga kırığı aynı zamanda iç kanama olarak geçmiş.-Zeynepin ağzından çıkan "hii" nidasıyla ağzını kapatması bir oluyo-Multimedya 1-benimde dolan gözyaşlarım daha fazla dayanamıyor ve akmaya başlıyor. Bugün kurallar yok. Bugün Kerem Sayer olmak yok. Ağliycam kardeşim için elimden gelen tek şey şu anda bu!
.........................................
-Zeynep
Kafam allak bullak hiç bir şey düşünemiyorum. Kapıda Yağmur'u bekliyoruz...Ağlayarak.
Çok geçmeden yağmur ağlayarak koşup yanımıza geldi. Bana sarıldı.Y-Ze-Zeynep nasıl o-o na-nasıl!
Z-Şşt! İyi olucak her şey güzel olucak tamam mı? Hadi gel içeri geçelim!
Y-Korkuyorum Zeynep korkuyorum!-yavaş yavaş içeri geçiyoruz 2. Kata çıkıyoruz. Geriye sadece çaresizce beklemek kalıyo!
.........................................
3 saat sonra
-Zeynep
3 saattir ameliyathanenin kapısının önündeyiz barışlarda geldi. Hepimiz perişan durumdayız. Yağmur'u hiç söylemiyorum. Bi ara bayıldı şu an başka bi odada uyuyo. Keremi ilk defa ağlarken görüyorum. Göz Göze geldik bana doğru yürüdü
K-Zeynep...sana sarıla bilir miyim?-sadece ağlamamı şiddetlendiren o Sözle birlikte Kafamı evet anlamında sallayabildim anca. Sıkı sıkı sarıldı bana omzuma düşen ıslaklıkla ağladığını daha iyi Anlıyorum. O durumda benim de birine sarılmaya ihtiyacım olduğu için bende ona sıkı sıkı sarılıyorum. 3 saattir ameliyattan çıkmadı hiç kimse içeri girmedi ve ya dışarı çıkmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Peşinde ZeyKer
RomanceEvli bir ZeyKer ama yalnıca kağıt üstünde! Kalplerinin sesi yerine akıllarını kullanıyorlar belkide. Hiç bir şeyin farkında olmadan Hayatları tek bir anlaşma ile bütünleştirmişler! Ya beklemedikleri bir anda karşılarına AŞK çıkarsa?