Evett! Bölüme başlamadan önce size bi duyuru yapıcam.
Şimdi benim biricik 3 tane tanıdığım kitap yazıyo ve bu kitaplarla #Wattys2015 e katıldılar. Bizz napıyoruz bu kitapları okuyoruz-ki pişman olmiycaksınız- vote veriyoruz yorum yapıyoruz ve yorumlarımızın sonuna #Wattys2015 yazmayı unutmuyoruz. Şimdiden teşekkür ederiz. Okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum.
Kitaplar:
-Araz: @mutluluklukiz
-ATEŞ'in ALEV'i: @incTanr
-BİR ROMA HİKAYESİ: @moraskina
........................
-KeremZeynep telefonla konuştuktan hemen sonra derin nefes almaya başladı. Korkuyorum.
K-Ne oluyo Zeynep?
Z-Kerem Melisin evine sür çabuk.
K-Noluyo?-Arabayı Melisin evine yöneltirken bir yandanda zeynepin telaşı ile nefesini düzene sokmaya çalışıyorduk. Ona araba kullanırken ben yardım edemiyceğim için kendisi doktorun gösterdiği hareketi yapıyordu. Bi ona bi yola bakarak telaşlı geçirdiğimiz yolculuğun ardından Melisin evine vardık. Koşar adım arabadan inen Zeynepin arkasından bağırdım.
K-Zeynepp yavaş!-kapıyı alacaklı gibi ardı ardına çaldı. Sonunda Melis kapıyı açtı ama ağlayarak. Zeynepin gözleri anında dolarken konuşamayacak hale geldi. Onun yerine işi ben devir aldım
K-Neler oluyo Melis? Neden ağlıyosun!?-Melisin yüzü bi anda buruk bir gülümsemeye dönüştü.
M-Hadii hemen içeri girin.-içeri girdik Oturunca Zeynepin nefesini kontrol altına almak için hareketleri yaptırırken bi yandan melisi dinliyoduk.
İçerden Barış çıktı ve arkasından Yağmur ve Can.M-Barış bana evlenme teklif ettiiii!-evet bu harika bi haber olabilir ama telefonda güzel bi haber olduğunu söyleyebilirlerdi. Zeynep Hamile! Bu yaptıkları...nasıl desem fazla düşüncesiz. Ayağa kalktım.
K-BANA BAKIN SİZ TELEFONDA TELAŞLA SÖYLEDİNİZ. NEDEN YAPTINIZ HA NEDEN?
M-Kerem sakin ol süpriz olsun di-
K-KES MELİS! BU KIZ HAMİLE FARKINDAMISIN. KORKUNCA NEFES ALMADI HIZLANIYO VE BEBEK İÇİN BU ÇOK TEHLİKELİ! BU YAPTIĞINIZ DÜŞÜNCESİZLİK!!-Herkes bana şaşkın ve üzgün bir şekilde bakarken.
Z-Bi dakka tamam bu kadar sinirlenme. Ben iyiyim. Evet Melis bu çok büyük düşüncesizlik. Hamileyim kızım ben! Amaaa bu seferlik sizi affedebilirim. Bu mutlu anı bozmak en son istiyceğim şey!!-bu kızın iyi niyeti beni öldürücek. Kızlar üçü birbirlerine gülerek sarıldılar. Ayrılınca Melis mahçup bir tavırla.
M-Yinede özür dilerim aklımdan çıkmış.-bende dayanamadım ve gülümsedim.
K-Ee düğün ne zaman?
...........................
Çok kısa bi bölüm oldu farkındayım ama uzun zamndır yazamadım sizi daha fazla bekletmek istemedim. Umarım beğenirsiniz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Peşinde ZeyKer
RomanceEvli bir ZeyKer ama yalnıca kağıt üstünde! Kalplerinin sesi yerine akıllarını kullanıyorlar belkide. Hiç bir şeyin farkında olmadan Hayatları tek bir anlaşma ile bütünleştirmişler! Ya beklemedikleri bir anda karşılarına AŞK çıkarsa?