Artık Tamamen...

2.2K 65 7
                                    

Merhaba arkadaşlar!


Bu bölümün başında size bir kitap duyurusu yapıcam.

Benim canım arkadaşım incinin yazdığı "ATEŞ'in ALEV'i" adlı kitabı size tavsiye ediyorum. Bi bakın derim ben! Pişman olmazsınız! @ncitanir


Evet artık kitaba başlıyabilirsiniz iyi okumalar! Umarım beğenirsiniz!



-Benim güzeller güzeli arkadaşım İnci'nin yazdığı bu kitabı okumanızı öneriyorum bi bakın derim! Keyifli okumalar şimdiden!

-7 gün sonra-

-Zeynep

7 gündür ruh gibiyim neredeyse. Dışarı çıkmıyorum. Kızlar her gün yanıma geliyorlar ve keremde hep yanımda. Yeşim hala yanımızda çalışıyo. Zaten Yaşananlar için onu suçlayamazdım. Ha bu arada Kereme anlattım her şeyi biraz afallasada "o yıllardaki çocukluk" gibi düşünmemi söyledi. Haklıydı aslında ve benim asıl taktığım şey o değildi Meryem'in bakışlarından gerçekten korkmuştum belki bu sefer amacına ulaşamadı ama bişey yapıcak eminim. Ben yatağının içinde oturmuş dışarda yağan Karla birlikte bunları düşünürken telefonumun sesi geldi. Biri arıyordu.(saka yapıyosun dimi biz hiç bilmiyoduk :D) Ilk önce önemsemedim daha doğrusu üşendim çünkü yalnızca sesi geliyodu kendisi ortalıkta yoktu. Bi süre sonra susan telefon bu sefer ardı ardına mesaj sesi gelmeye başladı artık el mahkum merak uyandıran Yanım ağar bastığı için telefonu aramaya koyuldum. Uzun uğraşlar sonucu telefonumu yorganın içinde yumak olmuş bir şekilde buldum. Huhu Zafer Benim! Baktığımda arayanımdan Mesajları atanında Mert bey olduğunu gördüm.

Günderen:Mert Bey

-Zeynep lütfen görünce arar mısın?

-Acil!

-Buluşmamız ya da konuşmamız gerek!

-Bu arada seni de merak ettim!

Gibi mesajlar bi arayalım bakalım nolmuş. Arama tuluma bastığım gibi ilk çalıştı açtı. Tövbe beni bekliyodu bu ya!

Z-Alo Mert Bey mesajlarınızı şimdi gördüm bi sorun mu vardı?

M-Merhaba Zeynep evet bi sorun var daha doğrusu Iğmm kötü bişey değil yani seni merak ettiğim için acil dedim her neyse senin Atölyene yeni fikirler ürettim müsaitsen bugün bi yerde buluşup konuşalım mı?-gitsem mi ki acaba? Ay salla gitsin Zeynep git tabi belki faydalı güzel şeyler bulmuştur.

Z-Tabi olur nerde buluşalım?

M-Dark Brown uygun mu?

Z-Tabi 2 de ordayım!

Telefonu kapattıktan sonra saatin 1 olduğunu görmemle hızla yataktan Kalktım tam giyinme odasına giricem bi telefon daha ay yeter be! Arayan Sedat aa ben Sedat'ı tamamen unuttum(yazarda unuttu :() hemen açtım telefonu.

Z-Alo Sedatcım

S-Zeynep? Atölye işi bittiğinden beri ne arıyosun nede soruyosun ya bi buluşalım bak fikirlerim var kafamda-Allah Allah anacım ya bugünde herkesin bi fikir üreteceği tuttu.

Z-Ya Sedat ben bugün 2 de bi mimar arkadaşımla buluşucam sende bizim yanımıza gelsen başka boş vaktim yok-ufak bi yalandan bişey olmaz tüm gün evde pineklediğimi söyleyemezdim. Hem ikisi bir olsun aradan çıksınlar.

S-Peki olur hangi kafe?

Z-Dark Brown.

S-Tamam bay canım.

Aşkın Peşinde ZeyKerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin