Herkese merhaba! Bölümlerin sıklıkla gelmediğinin farkındayım bunun için sizlerden defalarca özür dilerim ama bölümlere o kadar az yorum geliyor ki hatta belkide hiç gelmiyorum. Yanlış anlamayın benim yorum sayısından yakınmamın tek nedeni sizin fikirlerinizi öğrenmek istediğimden. Bir çoğunuz vote verip yorum yapmadan beğendiğini ifade ediyor olabilir ama fikir de alamıyorum ve kendi kafamdaki kurguyla düz bir şekilde ilerliyorum. Olmasın dediğiniz,ya şunuda merak ettim gibi yorumlarınız beni çok mutlu eder ve hikayenin gidişatını daha iyi şekillendirir. Ayrıca burdan bir de soru sormak istiyorum size.
-Bu zamana kadar en beğendiğiniz ya tadı damağımızda kaldı,bir daha böyle bir bölüm gelmedi senden 😂 dediğiniz kısacası en çok sevdiğiniz bölüm hangisi?
Soruyu cevaplarsanız çok sevinirim🎈 Sizleri seviyoruum!Yazım hatalarım varsa özür dilerim. İyi okumalar.
-Zeynep
O gergin günün ardından 2 hafta geçti. Sular biraz duruldu en azından az da olsa kafayı dinleyelim diye beklerken zaten melislerin düğün karmaşası yetmiyormuş gibi Can ve Yağmur'un ayrılığı herkesi daha da beter etti. Beni şaşırtan ise ne Yağmur'un ne de Can'ın üzülmüş gibi görünmemesi. Tek değişiklik Can'ın şımarıklığı gitmiş yerine ciddi hatta Keremden bile ciddi bir adam gelmişti. Her ne kadar sorgulasakta ikiside bu konu hakkında konuşmadı. Buluşmalara birbirlerinin olmadıkları zamanlarda geldiler ta kii Can'ın yeni bir ilişkiye başladığını duyuncaya kadar. Duyar duymaz Melisle hemen Yağmur'un yanına gittik. Beklediğimiz gibi bunca zaman üzülmeyen arkadaşımız(!) hüngür hüngür ağlıyordu.
Y-Ben bunu hak edecek ne yaptım!? Anlamıyorum aklım almıyo.
M-Yağmur sakin ol ve artık bize neden ayrıldığınızı söyle.
Y-Benden sıkıldığını söyledi Melis. Ayrıca ailesi onun daha başka insanlarla birlikteliğinin olmasını istiyormuş.
Z-Daha başka derken?
Y-Onların dünyasından yani cemiyetten o pis sosyete kızlarından. Bende gururumdan cana bişey söylersiniz diye ya da bi şekilde karşılaşırsak mutsuz anıma denk gelmesin diye hep mutlu gibi yaptım.-gözleri ağlamaktan şişmiş olarak söylediği sözler beni daha da etkilerken bu olayın altında başka bişey olduğunu hissettirdi. Hemen yanlarından ayrılıp keremi aradım.
"Kerem gittiniz mi?"
"Hayır zeynep sevgilisiyle buluşucakmış kabul etmedi."
"Bu işin içinde iş var haberin olsun bak. Yağmur söyledi ayrılık sebeplerini tabi sözde ayrılık sebebi. Can kıza ondan sıkıldığını ve ailesinin istemediğini söylemiş. E tabi kızda gurur yapmış bizim yanımızda üzgün durursa cana söyleriz filan diye ya da bi umut canla karşılaştıklarında üzgün anına denk gelmesin diye hep mutlu gibi davranmış."
"Ben konuşucam o piçle yağmura söyle mutluluk oyununa devam etsin. Bi planım var."
"Soriyim mi dicem zamanı gelince diyiceksin. Hiç zorlamıyorum."
"Beni tanıyosun güzelim. Öpüyorum bebeğime ve kendine dikkat et."
"Tamam aşkım."
Z-Yağmur?-cevap vermek yerine yalnızca kafasını çevirmekle yetindi. Yanına yürüdüm ve oturduğu koltuğun yanında yere çöktüm. Elini tuttum.
Z-Şu an ne kadar umrunda bilmiyorum ama Can hala seni seviyo. Yeni bir ilişkiye başlaması bunu değiştirmez. Keremle konuştum bi planı olduğunu söyledi. Var mısın?
M-Tabiki var canım aa bana bak yağmur yokum filan deme yalandan bir ayrılık yaşamışsınız. Seni seviyo o başka yellozları değil. Hem yuvayı dişi kuş yapardaki dişi kuş olucan azcık. Can'ı eline çekiceksin. Seni sevdiğinden tam emin olduğun anda bırakıcaksın sonra o senin peşinden koşucak. Yeri gelirse süründürüceksin.-tek bir nefeste söylediği sözlerlerin ardından koca bir "oh" çeken melis yaptı yine yapacağını hem doğru söyledi hemde yağmuru güldürmeyi başardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Peşinde ZeyKer
RomanceEvli bir ZeyKer ama yalnıca kağıt üstünde! Kalplerinin sesi yerine akıllarını kullanıyorlar belkide. Hiç bir şeyin farkında olmadan Hayatları tek bir anlaşma ile bütünleştirmişler! Ya beklemedikleri bir anda karşılarına AŞK çıkarsa?