hi-27

3K 407 317
                                    



"Uzun bir aradan sonra Jeongin nihayet okulun yolunu bulabilmiş ve gelebilmişti. Arkadaşları olarak bizler, çok şaşırmış ama mutlu da olmuştuk. Sıkıcı günlerimizin aksine Jeongin'li günlerde sıkıntıya yer olmazdı çünkü. Ya bir sorun çıkar ve Jeongin kavga ederdi ya da yine bir sorun çıkar ve Jeongin yine kavga ederdi. Çok sevdiği hyungları olarak bizler de, ki en sevdiği hyungu benim, bu günlerde hep onun yanında olur, müdürden ve ailemizden azar işitirdik. Ama sıkıntı yok, çünkü biz mutluyuz."

"Bitti mi?"

Seungmin ukala ukala karşıma geçmiş kurgu yazarken sıkkınca yanlarına oturdum.

"Bitti Jeonginciğim."

"O zaman kes artık sesini. Ayrıca en sevdiğim hyungum sen değilsin. Sen benim hyungum bile değilsin."

"Elbet bir gün gelecek Jeongin ve o gün, sen benim elimde kalacaksın."

Kötü kötü bana bakmaya çalışırken başımı çevirdim ve umursamadım. Seungmin yine boş yapıyor.

Yan tarafta önündeki deftere bir şeyler yazan Jisung'a dikkat kesildiğimde bayağı önemliydi sanırım işi çünkü defterle bütünleşmişti adeta. Biraz ona yaklaşıp deftere ne yazdığına baktım.

'•Jeongin Hyunjin'i seviyor.

•Minho bana aşık.

•Hyunjin de Jeongin'e vurgun.

•E ben Minho'ya bayılıyorum zaten??

•Felix'e birini bulmam gerek.

•Changbin Felix'e bir değişik bakıyor onu da sıkıştırmam şart. Bakarsın Felix'e onu ayarlarım ama Changbin ibne belki de ayarlamam, bilmiyorum

•Seungmin köpek ona ne birini ayarlayacakmışım be? git başkasına havla kuçu kuçu .pp

•Chan hyung iyi biri, aslında ona Felix'i ayarlamalıyım bence ama Felix'e kardeşim diyor :(
neyse bu konuyu derinlemesine düşünürüz Jisung.

o değil de ne yavşaksın be Jisung. grup seks partisi ayarlıyorsun sanki... ah ah 18 yaşındaysan ve arkadaş grubun gereksiz insanlarla doluysa hayat gerçekten çok zor...'

Bu çocuk delirmiş!

"Ben Hyunjin'e aşık değilim!"

Sesimle şaşırarak bana döndüğünde hemen ardından dudağını büzmüştü. Başını hafif yana eğip düşünür gibi yaptığında iyice sinir bozucu bir hal almıştı.

"İyi de aşık yazmıyor ki burada?"

Defteri gözüme sokarcasına gösterdiğinde 'seviyor' yazıyordu, evet.

"Ama şimdi aşık diye değiştiririm, dur."

Elindeki defteri önünden çekip kapattım.

"Sana ne insanların özel hayatından oğlum?"

Jisung hızla işaret parmağını alnıma bastırdığında acıyla gözlerimi kıstım. Cidden acımıştı.

"Manyak mısın? Ne yapıyorsun?"

"Büyüklerine karşı saygılı ol seni lanet olası minik velet."

"Yalnız ben senden uzunum."

"Altı üstü bir santim Jeongin. Boş yapma."

"O bir santimle neler neler olur biliyor musun sen?"

"Bak çocuk seni burada şamar manyağı yaparım. Kes sesini!"

bir küçük hyung meselesi // -hyunin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin