U subotu oko sest satu lezim na podu svoje sobe, naslonjena o nogu kreveta. Palcevi me svrbe od zelje da otkucam poruku na telefonu koji drzim u ruci, ali moj mozak ne saradjuje. Kao da bi Bet i Megan bile toliko glupe da poveruju da sam za dvadeset cetiri sata dobila malariju. Koliko znam, moj grad nije zahvatila ozbiljna najezda komaraca. Dobro, znaci malariju definitivno brisem sa spiska mogucih izgovora.
Napregnem mozak, ali zalosno je da neko s tako visokim prosekom ocena ne moze da smisli nesto pristojno. Posto sam dobro mozgala, kazem sebi nek ide zivot, ukljucim laptop odem na svetiliste gde sva pitanja nalaze odgovor: Gugl.
Ukucam u pretrazivac ,,najcesce bolesti" i stranicu mi istog trena preplave informacije o seksualno prenosivim bolestima. Namrstim se videvsi neke od slika i zgadjeno odvratim pogled od ekrana. Brzo preskocim stanice na kojima se pominju seksualno prenosive bolesti i malo mi je neverovatno da bi moje drugarice poverovale da ne samo da sam u jednom danu izgubila nevinost vec i da sam bila toliki baksuz da posle toga zapravo zaradim i ,,problem". Stresem se i pazljivo proucim ostale opcije. Brzo se odlucim za trovanje hrane kao favorita i posle malo istrazivanja zakljucim da je vrlo realno da kad objavim tu novost niko nece zeleti da bude u mojoj blizini. Mogu jednostavno da kazem da je od neceg sto sam popila ili pojela i to je dovoljno ozbiljan izgovor da preskocim Dzardovu zurku.
Cereci se, vadim telefon i pisem poruku Megan i Bet, u kojoj im objasnjavam da ne izlazim iz ve-cea. Ubacujuci taman dovoljno odvratnih detalja o svom stanju, veselo pritiskam dugme za slanje. Naknadno dodam da sam bila kod doktora, i posto ne smem da izostajem iz skole, da on kaze da ce mi do ponedeljka biti dobro.
Pre nego sto posaljem poruku, zastanem i brzo dodam Kola kao primaoca. Samo mi jos treba da se on umesa i nekako upropasti moj genijalni plan. Nadam se da nece prozrati moju laz i da ce me bar jednom ostaviti na miru.
Ususkam se u krevetu, zadovoljna onim sto sam postigla i odlucim da kratko dremnem. Prethodne noci jedva da sam spavala, smisljajuci kako da se izvucem da ne idem na zurku. Kol ne razume zasto ne mogu da idem, a moje najbolje drugarice kao da se oporavljaju od delimicne amnezije. Glumile su hladnokrvnost kad sam izjavila da ce Nikol od nas napraviti jagnjece kotlete ako se usudimo da se pojavimo i na jednom drustvenom okupljanju, cak i na zurci bez alkohola Stejsi Miler. Vrlo se jasno secam njenih pretnji i ne zelim nicim da na sebe navucem njen bes.
Taman se spremam da utonem u najspokojniji san koji sam cele nedelje imala, kad se vrata sirom otvore. Gotovo odmah znam da nema sanse da dremnem ove veceri, a dobro je poznato da od nedostatka sna postanem dzangrizava. Dakle, ko god da je na vratima, nek se pazi.
,,Sta je s tobom?", gotovo dreknem na Kola, koji stoji na vratima moje sobe i smeska mi se.
,,To bih ja tebe mogao da pitam, Tesi. Zar ti ne bi trebalo da umires?"
O, jeste.
Ne daje mi priliku da odgovorim, vec krene ka mene, klateci iza sebe izletnicku korpu zbog cega me malo ispuni strepnja.
,,Vidis, primio sam tvoju poruku i shvatio koliko je tvoje stanje ozbiljno." Sedne u dnu mog kreveta. ,,Naravno da sam se zabrinuo. Mislim, trovanje hrane je gadno. Srecom je Kasandra bila tu pa sam otisao da je pitam sta bih mogao da uradim da bi ti bilo bolje."
Progutam knedlu; Kasandra je Dzejova mama, a Kolova maceha... i doktorka.
,,Uzgred, zeli ti sve najbolje i predlozila je da ti ovo donesem, navodno cini cuda."
Previse se plasim da pogledam kad otvorim korpu i prvo izvadi mali vrc s nekom vrlo uznemirujucom zelenom tecnosti.
,,Ovo ri je, Puslice, gadni zeleni sok. Dobro je za ciscenje organizma." Isceri se i potapse po stomaku. Utonem nazad medju carsave i toliko se crvsto umotam u prekrivac da mi sakrije pola lica. Ne smem mu dozvoliti da mi na licu vidi strepnju i ocigledno gadjenje zbog grozote u njegovim rukama.
,,Gadni Zeleni? To zvuci kao zlikovac iz Marvelovih stripova. Zasto bi iko popio nesto sto izgleda tako odvratno?"
,,Ooo, nemoj da si takva, Puslice. Moras ovo da popijes. Sta ja da radim ako ti ceo vikend provedes nagnuta nad ve-ce soljom? Nemoj da si sebicna, popij", tepa kao da prica sa trogodisnjim detetom. Napravim zgadjenu grimasu kad dobar deo soka sipa u casu i primakne je mom licu.
,,Zini", zapevusi, a ja osetim kako mi se gorcina skuplja u grlu. Preznojim se pomislivsi kako ta ljigava gorka tecnost silazi niz grlo, i ubedjena sam da mi srce tuce. Dok si trepnuo razgrnem pokrivace i iskocim iz kreveta.
,,Sklanjaj to od mene!", kazem drhtavim glasom, jos uvek merkajuci casu kao da bi njen sadrzaj mogao da ozivi i napadne me.
,,Ma vidi ti to!" Kol se zapanjeno pljesne po kolenu i pogleda me kobajagi razrogacivsi oci. ,,Vec ti je bolje. Vidis, rekoh ti da ce delovati."
,,Ne seri, Stoune! Pobedio si, samo sklanjaj to cudo od mene", ogorceno kazem, jos uvek se pomalo pribojavajuci da bi me mogao naterati da popijem proklet sok. Otprilike minut me gleda u oci, a onda prasne u smeh; baci se na moj krevet drzeci se za stomak, a njegov smeh odzvanja mojom sobom. Smeje se tako oko pet minuta dok mu niz lice ne poteknu suze i nekako dahce posto je izgleda zaboravio da mu treba kiseonik.
Zgrozena, stojim u uglu, crvena u licu. Mozda mi foliranje bolesti nije bila bas najgenijalnija ideja.
,,O boze, Tesi." Uzdahne i ponovo prasne u smeh. Prostelim ga pogledom; ovo je dovoljno ponizavajuce i bez njegovog izazivanja.
Pet minuta kasnije jos uvek se smeje, ali pretpostavljam da vidi koliko sam se zacrvenela i njegov smeh polako utihne. U uglu usta jos uvek mu igra osmeh, ali uzdrzava se da ne prasne u smeh i zbog tog njegovog malog gesta ispuni me nekakva milina. A onda on otvori svoja lajava usta i sve upropasti.
,,Ako si htela da glumimo seksi doktora i njegovu nevaljalu pacijentkinju, sto nisi rekla." Namigne mi, a ja ogorceno prostenjem, sto njega samo jos vise zabavlja. Ustane s mog kreveta i pridje mi dok ne stanemo licem u lice; stavi mi ruke na ramen, okrene me ka kupatilu povezanom sa sobom i gura me dok ne stignemo do vrata.
,,Vec zamisljam. Mozes da me zoves Mekseksi i da budes moja Bambi."
Stresem se od same pomisli na to, a on nastavlja da nabraja moguca kurvinska imena za mene, dok to vise ne mogu da podnesem: ,,Pobogu, Kole, umukni!"
Isceri se. ,,Da li sam te dovoljno zgadio?" Energicno klimam glavom i on deluje zadovoljno. ,,Dobro, a sad idi da se istusiras, svi te cekaju", kaze i ostavi me u kupatilu. ,,Treba da idemo na zurku", kaze ostavivsi me u kupatilu .
,,Ne zelim da idem, Kole." Vreme je da igram na sazaljenje. Ako jos ubacim i koju suzicu, bice to pun pogodak. Nijedan momak, pa cak ni Kol , ne moze da kaze ne uplakanoj devojci.
,,To kod mene ne pali, Tesi. Koristi taj moleciv pogled na nekom ko te ne poznaje celog zivota", kaze i ne pogledavsi me.
Besno lupim nogom o pod i zavapim: ,,Ali, Kole."
Uzdahne i ponovo mi pridje, stavivsi mi ruke na ramena, a izgleda kao da se sprema da mi odrzi govor kako bi me obodrio.
,,Znam da je ovo daleko van tvog sigurnog terena i znam kako pomisao da ces biti okruzena gomilom ljudi koji se prema tebi nisu bas najbolje odnosili ne zvuci narocito privlacno, ali obecavam ti, necu dozvoliti da ti se ista lose dogodi. Uradi ovo i pokazi svima kakva je prava Tesi. Molim te, samo danas, nemoj dozvoliti Nikol da upravlja tvojim zivotom."
Mora da je nesto u njegovim recima delovalo na mene jer pristajem.
**********************
heeej, evo novog dela.
nadam se da vam se svidja.
ostavite vote i komentarisite.
broj reci:1328
YOU ARE READING
Njegova devojka
RomanceTesa O'Konel sebe doživljava kao tipičnu tinejdžerku. Ove godine završava srednju školu i nema velike ambicije. Cilj joj je da se ne ističe mnogo, da ne provocira zlobne popularne devojke u školi, ali da ipak uspe da ubedi Džeja Stouna, staru simpat...