Glava 12

102 4 0
                                    

Umotavsi se u peskir, provirim kroz vrata da vidim da li je Kol jos uvek tu. Posto ga ne zateknem tamo, udjem na prstima u sobu. Samo zbog zurke, odem u deo svog garderobera ispunjen stvarima koje mi je mama kupila. Mislim da su joj  se oci napunile suzama kad je konacno mogla da ode da mi kupi oskudne haljinice i bikinije. Malo se previse zanela, je mislim da je kupovina odece za mene njen nacin da pokaze da je dobar roditelj. Nedostatak majcinskog instinkta nadoknadjuje svojim ukusom za Stelu Makartni. Dosta odece jos uvek ima etiketu s obzirom da ja nosim farmerke i majice. Veci deo moje odece jos uvek je iz radnje iz kojih i odeca Debele Tesi, samo je sada pet brojeva manja. Odaberem kratku crvenu svilenu bluzu bez rukava i farmerke s visokim strukom koje mi stoje kao salivene. Za kraj odaberem svoju omiljenu koznu jaknu i bajkerske cizme. Osecam da moja odeca treba da vristi da sa mnom nema sale i imam to na umu dok se sminkam, malo napadnije nego sto bih inace odabrala. Kad namestim kosu i spremna sam da izadjem, otkljucam vrata i nadjem se licem u lice sa Kolom.

,,Da li bi bilo neumesno ako kazem da izgledas seksi?", prvo je sto izgovori i mislim da smo oboje malo zbunjeni njegovim komentarom. Obrazi mi buknu, a cak i on kao da je porumeneo.

,,Mozda, ali sad kad si vec rekao, pretpostavljam da bi trebalo da ti zahvalim."

Klimne glavom, jos uvek pomalo smeten dok upija moju pojavu.

,,Pa, sad posto smo to obalivili, hocemo li?" Pokazem na stepenice. Ako vec idem, onda bolje da pregrmim sto pre.

Kad krenemo u prizemlje, otkrijem da nam je narucio picu i moj stomak odobravanjem zakrci. Miris pice ispuni dnevnu sobu i istog trena krenem ka sirastoj divoti. Raznezim se kad vidim da je jedna pica sa dodatkom pecuraka, halapenjo papricicama i kukuruzom, bas kako ja volim. Drago mi je sto obraca paznju na sitnice, na primer kakvu picu volim. Ali plasim se da je to uradio vise zbog toga koliko sam danas malo jela. Hvala bogu, nije ponovo pokretao tu temu, ali navodi me da preispitujem sve sitnice koje radi za mene. Ali naravno, ne smem dozvoliti da ovaj trenutak postane previse dirljiv.

,,Jasno ti je da si presao odredjenu granicu kad si poceo da naracujes hranu u mojoj kuci?"

,,Jesam jeziv, ali ne toliko, Puslice. Ovo je za oboje." Slegne ramenima, ali moram jos da saznam. Moram da saznam zasto je toliko dobra prema meni, zasto mu je stalo.

,,Dozvoli mi bar da platim jedan deo", ponudim i spremam se da uzmem novcanik kad on odmahne glavom.

,,Gledaj na to kao na mrovnu ponudu. Znam da ova zurka nije ono kako si planirala da provedes vece, ali hvala ti sto joj ipak dajes sansu." Slegne ramenima.

Zelim da postavim jedno pitanje ne bih li shvatila ovaj cudni novi odnos koji se izgleda izmedju mene i Kola razvija. Ali naravno, oglasi se zvono na vratima, a kad otvorim, unutra banu Bet i Megan i izgledaju apsolutno fenomenalno. Megan upadne u stanje apsolutnog soka kad vidi Kola, a Bet nam se smeska kao da nas je uhvatila da radimo nesto pogresno.

,,Pa, sad ti je svakako bolje", osorno kazu, a meni ponovo dodje da udarim glavom o zid zbog tog trenutka gluposti.

,,Zahvaljujuci mom gadnom zelenom." Kol se ponovo isceri, a ja samo sto ne zarezim na njega.

Okrenem se ka drugaricama i odusevljeno uzviknem ,,Drustvo, fenomenalno izgledate!"

Nemamo cesto priliku da se doteramo i prava je retkost videti ih ovakve. Megan je u tamnocrvenoj majici bez rukava s detaljima od crne cipke i uskim pantalonama. Crvena kosa pada joj s jedne strane u gustim talasima, tako da izgleda kao glumica iz starog Holivuda. Za razliku od nje, Bet je obukla usku crnu haljinu koja joj pada do pet centimetra iznad kolena. Uklopila ju je s crnim koznim cizmama, a njena divlja crna kosa vezana je u glatak konjski rep.

Njegova devojkaWhere stories live. Discover now