Figyelem +18 feletti tartalom
Piton
Reggel arra keltem, hogy Hermione szinte letol az ágyról.Hason feküdt, teljesen szétterülve.Arca alig látszott a hajától, és hangosan szuszogott.Az már biztos, hogy nem szokta meg, hogy valaki más is van rajta kívül az ágyban.
Csöndesen felkeltem, és felvettem a fekete nadrágom, ami a sok használat miatt, lecsúszik mindig a csípőmre.
Vissza fordultam az ágy felé, és lehúztam a takarót Hermionéról, egészen a csípőéig.Nem bírtam megállni.Megnyaltam a dereka vonalát, majd ugyan ott megcsókoltam a bőrét.Kicsit mocorgott utána, de nem ébredt fel.Vissza takartam, és néztem még egy darabig.
Majd erőt vettem magamon, és kimentem a konyhába, hogy főzzek egy kávét.Miközben kortyolgattam, körbe jártam a lakást, hogy össze szedjem a papírokat, és a kijavított házi dolgozatokat.
Az egyik szomszédos ajtón keresztül, átmentem a magánlaboromba, onnan pedig a terembe.Letettem az asztalomra a tekercseket, és a papírokat.Majd össze rendeztem őket.Mikor úgy éreztem, hogy megfelelően helyezkednek el, vissza mentem a lakásba.Letettem az egyik asztalra a bögrémet, és vissza mentem a hálószobába.
Hermione, még mindig ugyan úgy aludt.Halkan oda léptem a szekrényhez, és kivettem a frissen mosott, korom fekete taláromat.Miközben öltözködtem, le se tudtam venni a szemem a nőről, aki ilyen ártatlanul szuszog az én ágyamban.Ez biztos csak álom.Más nem lehet.
Már felöltözve leültem egy ágyra, és kisimítottam a haját az arcából.Lehajoltam, és elkezdtem csókolni a vállát, hogy felébredjen.
-Kicsit ébredj fel gyönyörűm. - mikor erre sem reagált, belenyaltam a fülébe, és megharaptam a fülcimpáját.
Erre halk kuncogással válaszolt, és lassan kinyitotta a szemét.Mikor megláttam a szemét, egy pillanatra elállt a lélegzetem.Még nem láttam ilyennek. Kívül a megszokott meleg barna, de a szembogara körül, olyan volt mint a gyömbér.
-Már fel is öltöztél? - kérdezte lebiggyesztette az ajkát. - Nincs kedved egy kicsit vissza bújni mellém? - elkezdte végig simogatni a mellkasom, majd a keze megindult lefelé, és a nadrágomon keresztül simogatta a péniszem.Elkaptam a csuklóját.
-Na na, kiadott erre engedélyt neked? - kérdeztem mosolyogva, majd belecsókoltam a tenyerébe.
Lassan felült, és hagyta, hogy a takaró lecsússzon a csípőjéig, és felfedje a mellét.Nem bírtam levenni a szemem a rózsás mellbimbókról, és ezt Ő tudta nagyon jól.Micsoda gonosz boszorkány....
Azon kaptam magam, hogy kezdek közel hajolni, hogy hegyesre szívjam a melleit.Mikor felpillantottam az arcára, amin a tökéletes kaján elégedettség terült szét.Gyorsan felpattantam, és főlé magasodva belemarkoltam a hajába.
-Ügyes...nagyon ügyes. - Hermione vigyorogva nézett fel rám.
-Te mondtad, hogy kárpótolni fogsz.Csak gondoltam felgyorsítom a dolgokat.
-Azt majd én döntöm el, hogy mikor kedvesem. - A hajánál fogva hátra feszítettem a fejét, így a mellei kidomborodtak. - De a merészséged miatt, most kapsz egy kis emlékeztetőt, hogy ki is irányít, egy ilyen helyzetben.
Lehajoltam a melleihez, de nem értem hozzá a bimbókhoz.Csak a lélegzetemmel melegítettem őket.
-Kérlek...a nyelveddel...könyörgök Perselus - markolta meg a vállam Hermione.
Mikor már eléggé felmelegedtek, kicsit hátra húzódtam, és mindegyikre rá fújtam, amitől hirtelen kihegyesedtek. Elállt a lélegzete, és elkezdett ficánkolni a karjaimban.
YOU ARE READING
Gyógyító szerelem
FanfictionVéget ért a háború!Mindenki igyekszik visszatérni a régi életéhez,de ez egyeseknek nehezebben megy. Hermione nem találja a helyét, és úgy érzi, már soha nem lesz a régi. A segítség, pedig egy olyan helyről jön, amit soha nem gondolt volna. Ez az els...