27. fejezet

1K 48 16
                                    

Piton

-Nem...nem tudom miről beszélnek! - dadogta Hermione.

-Mégis mi ez a képtelenség?!?! - vettem át a szót.

-Mr. Weasley osztotta meg velünk ezt az információt. - világosított fel minket a boszorkány.

-És maguk képesek hinni egy őrültnek?De hát maguk ítélték el, nem sokkal ez előtt!!

-Ebben nem volt oka hazudni.Hiszen haszna nem származott belőle a tárgyaláson. - szólalt meg végre Kingsley - Perselus mond el az igazat!

-Az eszem meg áll! - óvatosan pillantottam Hermionéra.De Ő lehajtotta a fejét, és hallgatott. - Sajnálom nem mondhatok semmit, hiszen egy szó sem igaz belőle.

Kingsley nagyot sóhajtott, majd a lány felé fordult. - Miss Granger...Hermione. Kérlek bízz bennem.Bennünk.Együtt harcoltunk a háborúban.Hidd el, nem akarok rosszat nektek.Beszélj ennek a makacs embernek a fejével.

Mio felpillantott Kingsleyre, és hosszan tanulmányozta az arcát.Majd beletörődve lehunyta a szemét, és felém fordult.

-Perselus.... - nyúlt a kezem után, és megfogta. - El kell mondanunk...- nézett rám hatalmas szemekkel.

-Hermione... - szorítottam rá a kezére, miközben egymás szemébe néztünk. - Jól van...

A többiek felé fordultam, de közben nem engedtem el Hermione kezét.

-Rendben.Igaz...minden igaz.Együtt vagyunk, és szeretjük egymást.Előre közlöm, hogy én bármilyen büntetést elviselek, de ha Őt bántjátok, porrá zúzlak titeket.

-Perselus... - Kapott ijedten a karom után - Ne mondj ilyet!!Én is vállalom a felelősséget! - nézett farkas szemet a miniszterrel és a bírákkal.

-Erre nem lesz szükség. - emelte fel a kezét Kingsley.

-De hát Miniszter Úr, mégis hogy gondolja ezt?!? - szörnyedt el a mellette álló boszorkány. - Szükségszerű ilyen esetben a büntetés, hiszen akkor bárki azt gondolhatja, hogy a minisztérium támogatja az ilyen....viselkedést.

-Elég Griselda! - nézett komolyan a boszorkányra a Miniszter - Igazat adok neked, de ebben az esetben muszáj rugalmasnak lennünk.Mindannyian tudjuk, hogy idő kérdése, amíg kiderül mi történt Weasleyvel. Onnan pedig gyerekjáték Rita Vitrolnak rájönni, a kettőjük közötti kapcsolatra. - mutatott ránk Kingsley.

-Akkor mi legyen a terv? - szólalt meg végül a másik varázsló, aki eddig csöndben hallgatta a vitát.

-Nagyon egyszerű Tiberius. - Kingsley újra rám nézett - Remélem Perselus, hogy teljes egészében komolyan gondoljátok a dolgot.

-Igen - mélyen egymás szemébe néztünk Hermionéval - Komolyan gondoljuk.

-Rendben van. - csapta össze a tenyerét a Miniszter - Akkor tedd minél hamarabb hivatalossá!Mire kibukik a botrány,azt akarom, hogy addigra, Ti már jó ideje házasok legyetek.

-Azon leszek. - morogtam.Elég nehezen viseltem, hogy megmondják mit tegyek.De ebben az esetben, mivel a Miniszter óhaja passzolt az enyémhez , ezt szó nélkül hagytam. - Hermione két hét múlva teszi le a RAVASZ vizsgáit.Szerintem utána, megtarthatjuk az esküvőt.

-Rendben van.Ez jól hangzik.De ha lehetséges minél kisebb felhajtást csapjatok.Csak csöndesen.

-HAHÓÓ...Én is itt vagyok ám!! - integetett a szemem előtt Hermione. - Az én beleegyezésem nem kéne?

-Miért?Más időpontot szeretnél? - néztem rá kérdőn.

-Nem..de.. - végig nézett mindannyiunkon - Áááh mindegy... - legyintett majd hallottam, hogy az orra alatt motyogja 'Férfiak...'.

Gyógyító szerelemTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang