Figyelem +18-as fejezet!
Hermione
Mikor kiléptem a lakosztályból, annyira jó kedvem volt, hogy szinte szökdécseltem.El is felejtettem álcázó bűbájt használni.Mialatt a terem felé haladtam, ahol tegnap volt az írásbeli vizsgám, bele futottam a Harry, Ginny, Neville csoportba.
Mikor Ginny meglátott, hozzám futva, sikítva ölelt át. - Merlinre!!Hát itt vagy?!Mikor érkeztél?Meddig maradsz?Vizsgáztál már??
-Jesszus Ginny, hagyd levegőt venni!! - szólt Harry, majd Ő is szorosan átölelt.
-Bocs, hogy nem szóltam nektek! - közben oda léptem Nevillehez, meglepetésére, Őt is jó alaposan megszorongattam. - Tegnap voltak az írásbeli vizsgáim.Ma pedig a gyakorlatik.Amik igazából nemsokára kezdődnek. - néztem az órámra.
-Hogy hogy nem találkoztunk a Griffendél toronyban? - nézett rám furcsán Neville.
-Őőő..hát...mert az iskola egyik távolabbi szárnyában helyeztek el, hogy pihenni tudjak az éjszaka. - vágtam ki magam gyorsan.
-Hát igen, érthető. - bólogatott megértően Neville - De bocsi srácok, nekem is mennem kell. Lunával találkozok, együtt megyünk le Roxmortsba!
-Oh Neville! - állítottam meg, mikor elindult - Figyelj, szólnál Lunának, hogy beszélnék vele?Talán találkozhatnánk a faluban délután!
-Persze szólok neki! - intett búcsút a fiú, és már rohant is.
-Lunával?Történt valami Mione? - kérdezte Harry
-Igen.Mindent elmondok nektek, de most megyek az első vizsgámra.Sziasztok!! - integettem nekik, miközben elindultam.
Majdnem az egész kastélyt át kellett szelnem, hogy oda jussak a teremhez.Ennyire nem tűnt messzinek tegnap este.
Mikor nagy nehezen oda értem, a terem ajtaja nyitva volt.Belépve McGalagony várt rám.
-Ide ért gyermekem?!Nagyszerű.Kezdjünk is neki.Negyed óra múlva jön Lumpsluck Professzor.
-Rendben van. - meg sem lepődtem a tegnapi nap után.
-A délelőtt folyamán, az összes vizsgán túl lesz, mivel csak egy feladatot kell elvégeznie mindenből.De az viszont a legnehezebbek közül való lesz. - mondta komolyan a tanárom.
-Remek.. - morogtam az orrom alatt.Akkor nem lesz lehetőségem javítani, ha elszúrok valamit, gondoltam.
McGalagony lehajolt, és az asztal melletti kosárból, elővett egy tyúkot...most komolyan..?Egy tyúk???
Miután az asztalra tette, rám nézett. - Kérem Miss Granger, varázsolja át egy Faberge tojássá. Plusz pont fog járni, ha a gyémántok igaziak lesznek.Kezdheti!
Vettem egy nagy levegőt, hogy leküzdjem az izgalmamat, majd egy határozott pálca intéssel varázsoltam, és már ott is volt előttem egy gyönyörű Faberge tojás.Gyémánttal és smaragddal kirakva.A belsejében, pedig, Perselus medáljának a pontos mása feküdt.Egy oroszlán és egy kígyó össze simulva.
Mikor McGalagony meglátta, felhúzta a szemöldökét. - Hát ez...igencsak sajátságos.. - mosolyodott el végül.
-Sajnálom.Ez volt az első gondolatom, mikor mondta, hogy mit kell csinálnom. - pirultam el.
-Semmi baj gyermekem. - tanárom óvatosan a tenyerébe helyezte, és közelebbről megcsodálta a művemet.Majd felém nyújtotta. - Tartsa meg Miss Granger! - mosolyogva vettem át. - Vegye korai nászajándéknak!
ESTÁS LEYENDO
Gyógyító szerelem
FanficVéget ért a háború!Mindenki igyekszik visszatérni a régi életéhez,de ez egyeseknek nehezebben megy. Hermione nem találja a helyét, és úgy érzi, már soha nem lesz a régi. A segítség, pedig egy olyan helyről jön, amit soha nem gondolt volna. Ez az els...