Figyelem +18-as fejezet!
Hermione
-NEEEEE KÉRLEEK!! - éreztem ahogy Ron keze csúszik fel a combomon, majd durván ujjazni kezdett.Sírtam a fájdalomtól, és a kiszolgáltatottságtól.
-Mond ki, hogy az enyém vagy.....Akkor talán abba hagyom.. - vigyorogta, majd végig nyalta a mellem.Undorító csíkot húzva maga után.
A hányinger kerülgetett, és attól féltem, ha kinyitom a szám, hányni fogok.De zárt fogakkal sikerült kinyögnöm. - Soha.....A tiéd soha...
Dühében ököllel bele vágott a gyomromba.Hiába próbáltam felhúzni a lábaim, hogy a fájdalmat csillapítsam.Ő lefogott, majd durván szét lökte a combjaim, és kegyetlenül belém hatolt.
Nem tudtam mást tenni csak sikítottam, és sikítottam.A lábaimmal rúgkapáltam, hogy engedjen el.Próbáltam elrúgni magamtól.
-Herminoe...HERMIONE!!!!!! - valaki rázni kezdtem a vállam, közben a nevemet kiabálták. - Ébredj már!!!
Mintha a legmélyebb és legsötétebb vízből húztak volna ki, lassan felnyitottam a szemem.
Nem tudom ki érhetett hozzám, de nem győztem lerázni magamról a kezét, vagy kezeket. - Ne...ne...
-Css nincs semmi baj Mione.Mi vagyunk azok. - lépett előre Ginny eltolva Harryt és Nevillet az útból.Mikor megláttam a barátnőmet, a köd kezdett feloszlani a szememről.
Ekkor körülnézve tudatosult bennem, hogy hol vagyok.Még mindig a klubhelyiségben, az egyik vörös fotelben, össze gömbölyödve.
Mindenki aki ott tartózkodott, megdöbbenve bámult rám, mintha egy másik bolygóról jöttem volna.
-Saj...sajnálom.Rosszat álmodtam. - motyogtam.
-Arra mi is rájöttünk Hermione - szólt az egyik ötödéves társam - A frászt hoztad ránk.Úgy sikítottál, mintha nyúznának álmodban.
-Fogd be Evans - mordult rá Harry.
-De hát tényleg rohadt ijesztő volt... - folytatta a fiú.
-Azt mondtam, fogd...be...a...szád! - fordult Evans felé Harry,mint aki kész péppé verni.Mikor látta, hogy a fiú tényleg hallgatni fog, a többiekhez fordult. - Nincs dolgotok? - nézett mindenki szemébe.Erre úgy tűnt, hirtelen mindenkinek dolga akad a hálótermekben, vagy a klubhelyiség valamelyik sarkában.
-Mione...jobban vagy? - kérdezte Neville aki még mindig Ginnyék mellett állt.Szemében féltés és ijedség volt.
-Igen...sokkal. - próbáltam rá mosolyogni.
-Hermione - szólt Harry, miközben leguggolt elém, és suttogva folytatta - Felviszlek a hálótermetekbe...Megengeded, hogy hozzád érjek? - kérdezte bizonytalanul a barátom.
Mélyen a szemébe néztem, és tudatosítottam magamban, hogy Ő Harry.Nem fog bántani.
Mikor ez sikerült, lassan, fáradtan bólintottam. Harry gyengéden ölbe vett, és felemelt.Megkapaszkodtam a nyakában, majd a válla fölött hátra néztem.Búcsút intettem Nevillenek.Ginny szorosan követett minket.
Mikor a szobánk elé értünk, barátnőm előre sietett, és kinyitotta az ajtót.Harry belépve oda ment az ágyamhoz, és gyengéden letett rá.Rögtön az oldalamra fordultam, háttal neki.
-Most menj Harry... - szólt halkan Ginny - Vigyázok rá. - Hallottam ahogy gyorsan megcsókolják egymást, majd Ginnyvel magunk maradtunk.
Barátnőm nem szólt semmit, csak ruhástól, ahogy volt, befeküdt mellém, és magához ölelt.
YOU ARE READING
Gyógyító szerelem
FanfictionVéget ért a háború!Mindenki igyekszik visszatérni a régi életéhez,de ez egyeseknek nehezebben megy. Hermione nem találja a helyét, és úgy érzi, már soha nem lesz a régi. A segítség, pedig egy olyan helyről jön, amit soha nem gondolt volna. Ez az els...