14. fejezet

1.2K 58 0
                                    

Így rögtön az elején bocsánatot kérek, hogy ennyire elmaradtam a  feltöltésekkel.Igyekszem kárpótolni titeket.A következő napokban legalább egy, de igyekszek kettő fejezetet felrakni.:)Kérlek, ha tetszik nektek a sorozat, egy csillaggal, vagy hozzászólással jelezzétek nekem:)

Hermione

Másnap délután, ott álltam az igazgatói iroda előtt, és halkan be kopogtattam.Lesimítottam az egyenruhámat, amit Perselus hajlandó volt vissza adni ma reggel.Sokáig tartott míg meggyőztem, de az hatott, mikor kijelentettem, hogy akkor meztelenül sétálok végig az egész iskolán, ha nem adja vissza nekem.Ezután komolyan rám nézett, és végig mért, majd morogva a kezembe nyomta a ruhákat.

Ebben a pillanatban hallottam meg, McGalagony professzor jellegzetes skót akcentusát, ahogy kiszól az irodájából.

-Szabad.

Beléptem az ajtón, majd lassan oda sétáltam az igazgatónő asztalához, és megálltam előtte.Nem mozdultam, amíg fel nem nézett a pergamenek közül.

-Professzor - szóltam, majd vártam, hogy a szemembe nézzen.Mikor ez megtörtént egymásra mosolyogtunk.

-Örömmel látom, hogy már jól van - mosolygott a tanárom. - Kérem foglaljon helyet.

-Köszönöm. - leültem és vártam, hogy mit szeretne mondani.

-Nos... - kezdett bele McGalagony - egy kissé meg vagyok bántva, hogy nem tudtam, egy olyan dologról, mint a rohamai.Kérem magyarázza meg, hogy miért nem számolt be nekem erről a fontos dologról. - nézett rám várakozóan a tanárom.

-Tanárnő....Nem csak Ön nem tudott erről, hanem senki sem.Azt hittem, egyedül is meg tudom oldani.Belátom, ez nagy tévedés volt a részemről.Kérem ne haragudjon, hogy nem bíztam önben. - néztem rá bűnbánón.

McGalagony össze húzta a szemét, majd röviden bólintott. - Rendben van, de kérem ilyet ne csináljon többet.Hálát adok Merlinnek amiért Piton professzor ott volt maga mellett.Nyilvánvaló okokból, mindenki úgy tudja, hogy Ön a gyengélkedőn fekszik, és lábadozik.Kérem ezt nem felejtse el, mikor vissza tér a diáktársai közé.- rám mosolygott, és vidámon kacsintott - no és mondja csak, jól kijön a professzorral?

-őőő....Hát igen Tanár nő.Tudja, sokat segít nekem. - bámultam le a szoknyámra zavaromban.Nem mertem a házvezetőm szemébe nézni.

Mcgalagony nem szólt erre semmit, csupán nézett engem egy furcsa mosollyal a szája sarkában.

-Jól van...váltsunk témát.Itt van egy lista - nyújtott át egy pergament - Ezen minden könyv címe rajta van, amit el kell olvasnia ahhoz, hogy felvegyék a kívánt egyetemre.Van rajta jó pár olyan, ami a tiltott részlegben található a könyvtárban.Az engedélyt már le adtam, az Ön számára, hogy hozzájuk férhessen.Forgassa őket gyakran.

-Úgy lesz Tanárnő, de...még nem igazán tudom melyik iskolát szeretném választani.

-Még van ideje.Szerintem a könyvek segíteni fognak. - mosolygott

-Jól van...köszönöm szépen Tanárnő.

-Ha bármire szüksége van, kérem forduljon hozzám bizalommal.

-Úgy lesz, még egyszer köszönöm.

-Nos, jelen pillanatban nincs más, amiről szerettem volna beszélni önnel, ezért elmehet.

Gyorsan felálltam, és az ajtó felé siettem.

-Ohh Miss Granger, még egy apróság - a kezem már a kilincsen volt, de megfordultam. - Bízzon Perselusban.....de közben ne felejtse el megóvni a szívét.

Gyógyító szerelemWhere stories live. Discover now