6. fejezet

1.3K 58 0
                                    


Hermione

Lassan nyitottam ki a szemem, egy olyan mély, és pihentető alvás után, amiben már régen voltam részem.Nyújtózkodtam a takaróm alatt, mint egy kiscica, és élveztem a meleget, ami körül ölelt.Olyan érzéki álmom volt, amire vissza gondolva, biztos vér vörös az arcom.Piton tartott a karjában, és szorított magához.Majd végig csókolta a testem minden pontját.

Hirtelen tágra nyitom a szemem, és vissza emlékezek, mi is történt tegnap este.Keveregnek az érzelmeim.Düh,harag,szégyen és érzéki vágy,amit az álmomnak tudok be.Kipattanok az ágyból, és oda rohanok a tükörhöz.Levetem a felsőm és megnézem a hátam.Semmi nem látszik rajta.Megnyugodva vissza ülök az ágyamra, és próbálok vissza emlékezni, hogy hogy jutottam vissza a toronyba.

Nem emlékszem semmire, azok után, hogy a mellkasának dőlve mély álomba zuhantam.Végig nézek magamon, és akkor látom, hogy pizsama van rajtam.Hogy az a...

Oda rohanok Ginnyhez és elkezdem felrázni őt.

-Ginny, Ginny ébredj már!! - rázom a vállát, Ő pedig mint egy íjat mikor felhúznak, kiegyenesedik az ágyban, és ijedten rám néz.

-Mi az? Mi baj? Hol vagyok? - kérdi össze zavarodva.

-Semmi, Semmi baj.De ez nagyon fontos.Próbálj meg koncentrálni. - Fogom meg a vállát.

-Jó jó,figyelek. - dörzsöli a szemét álmosan.

-Hogy jutottam vissza a hálószobánkba? - kérdem tőle.

Egy nagy ásítás után próbál válaszolni a barátnőm. - Nem tudom, én már aludtam, gondolom. -Tegnap este óta,most látlak először. Miért? - kérdi

-Semmi.Nem fontos.De kérnék egy szívességet.

-Ilyen korán? - néz rá az órára. - Hiszem még reggel hat óra sincsen.

-Ne az órával törődj most! Segítesz?

-Persze.Miben? - kérdi még mindig álmosan.

-Ginny koncentrálj - próbálom ébren tartani - Fedezned kéne Átváltoztatástanon.

-Miiiiii?Normális vagy?McGalagonynál?Rögtön kiszúrná, ha hazudnék!

-Kérlek Ginny. Fontos lenne.

-De hát miért?Sose mulasztanád el az óráját.Mégis hova mész?

-Pitonhoz.Valamit tisztáznom kell vele.

-Hmmm - néz rám Ginny vigyorogva - Tisztázni, mi?Rendben, segítek ha utána mindent elmondasz részletesen.

-Jól van jól van.Elmondok mindent, ha csak délre el nem tanácsolnak az iskolából.De most olyan dühös vagyok, hogy ez sem érdekel.Csak be akarok pancsolni neki egy nagyot. - közben már felöltöztem és indultam az ajtó felé.

-Adj neki tigris - kiáltja utánam Ginny.

Végig sietek a folyosókon, lemegyek a pincébe és elsietek a bájitalterem mellett.A folyosó végén van egy ajtó, távol mindentől.Innen szokott kilépni Piton, a reggeli órák előtt.

Az ajtó elött megállva nyitott tenyérrel dörömbölök be.Semmit nem hallok bentről, így újra megteszem.Majd nem sokára,hangos szitkozódást hallok és lábdobogást.Feltépik az ajtót, és ott áll Piton professzor félmeztelenül, egy vékony, hosszú, fekete nadrágban.

-Mi a pokol? - néz rám dühösen - Maga megháborodott Granger?

-Nem, csak dühös vagyok. - kezemet ráteszem az ajtóra, és betolom.Majd mikor elég hely van, belépek a tanárom mellett a magánlakosztályába.

Gyógyító szerelemTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang