''Annem Gibi Kokuyorsun Baba.''
Bunu Söyledikten Sonra Geri Çekildim.Babama Baktığımda Gözlerinin Dolduğunu Farkettim.Ne Kadar Üvey Anneme Sevgi Beslese De Babam Anneme Aşıktı.Buna Ne Kadar Sevinsem De Yanlış Olduğunu Farkındaydım.Üvey Anneme Bir Nebze Bu Konuda Üzülüyordum.Babama Tekrardan Sarılarak İyi Geceler Diyip Odama Geçtim.Üvey Annemin Arkamdan Söylendiğini Duydum.
''Yok Annesi Gibi Kokuyormuş.'' ''Sanki Annesini Hatırlıyor.'' Gibi Şeyler Diyordu .Ama Daha Fazla Duymak İstemediğimden Üstümü Değiştirip Yattım.İçimde Anlayamadığım Bir His Vardı.Ama Artık Evlendiğim İçin Üzülmüyordum.Aksine Biraz Mutluydum.Kendime Şaşırmıyor Da Değildim.Sanki Önceden Birbirimizi Tanışıyormuşuz Da Severek Evleniyormuşuz Gibi Hissediyordum.İçim De Ki Anlıyamadığım Hisle Uykuya Daldım.
''Kızım Bir Tanecik Yavrum Gel Bitanem Annene Gel.''
Nerede Olduğumu Çözemediğim Bir Yerdeydim.Yemyeşil Bir Bahçe De Her Taraf Çiçeklerle Dolu Hem De En Sevdiğim ''Papatya'' Çiçeğiyle.Anneme Gülümseyerek Koşmaya Başladım.Ama Tam Ona Ulaşıcağım Sırada Bir Uçurum Çıktı.Ve Olduğum Yerde Kalmak Zorunda Kaldım.Aşşağısı Derin Bir Uçurumdu.Etrafıma Bakarak Anne Diye Bağırmaya Başladım.Gözümden Düşen Birkaç Damlaya Da Mani Olamamıştım.
''Kızım Ben Burdayım Her Zaman Yanındayım Bitanem.''
Annemin Sesini Duyuyordum Ama Nereden Geldiğini Bilmiyordum.Hala Etrafıma Anne Diye Bağırarak Bakıyordum. Arkam Da Bir Kıpırtı Hissettim Dönecekken Biri Beni Uçuruma İtti.''
Gözlerimi Açtığım Da Sabah Ezanı Okunuyordu . Bunun Bir Rüya Olduğunu Da Anlayınca Rahatlamıştım.Kalkıp Sabah Namazını Kıldım Ve Kahvaltı Hazırlamaya Başladım.
-
Sofra Da Üvey Annem Yüzüme Bile Bakmıyordu.Hem Sen Beni Sevme , Gitmem İçin Çabala Annem Konusunu Açtığım Da Da Yüzüme Bakma.Bazen Şaşırıyordum Bu Hallerine.Babam Yalandan Bir Öksürükle Başımızı Ona Çevirmemizi Sağladı.Gözleri Bendeydi.Belli Ki Evlilikle İlgili Bir Şey Diyicekti.
''Kızım sana bir şey dicektim.''
''Tabi söyle baba.''
''Bu evliliği istemediğini biliyorum.Eğer hala daha fikrin değişmediyse komşulara duyulmadan atalım sözü.''
Babam evliliği istemediğimi söyleyince bir an içim de istemediğim bir duygu oldu.Gerçekten istemiyor muydum ? Bunu hiç düşünmemiştim ki . Başımı kaldırıp babama baktığım da babam benden bir cevap bekliyordu.Derin bir nefes alarak babama ne cevap verceğimi düşünüyordum.Eğer istemiyorum dersem Hatice annemi ve Yaren'i kaybedicektim.Ve Mustafayı da...
''İstiyorum baba.''
Babam bu dediğimi duyduğun da biraz afallamış gibi baksa da başını olumlu anlam da salladı.
''Emin misin kızım ? ''
''Evet eminim baba , istiyorum bu evliliği.''
''Peki kızım nasıl istersen , sen mutsuz olma da.''
İşte bu konuda emin değilim babam.Aklımla kalbim karmakarışık .Ne hissettiğimi bilmiyorum.Ne yapcağımı bilmiyorum.Her şeyimi oluruna bıraktım.Üvey annem ve Hatıce annem ne diyorsa o oluyordu.Beni bu evliliğe sürükleyenlerden biri de Yaren'di.Onun o cıvıl cıvıl hallerini görünce isster istemez hevesleniyordum.