Cu toate că nu ar fi trebuit, fiorii mi-au străbătut corpul la auzul cuvintelor lui. Se părea că scânteile erau prezente de fiecare dată când eram împreună și eram curioasă dacă tot așa avea să fie de acum înainte.
Adevărul era că mă încânta această posibilitate.
Cu cealaltă mână, Luke mi-a tras scaunul mai aproape de el. Am oftat din cauza anticipării a ce avea să se întâmple. Ochii lui erau fixați în ai mei, transmițând fiori de-a lungul spatelui meu.
Apropierea i-a oferit și mai mult acces, astfel că și-a mișcat degetele, ajungând exact unde își dorea. Instinctul mi-a despărțit picioarele, oferindu-i mai multă libertate de mișcare. Un zâmbet strâmb i-a apărut pe buze când a observat ce făcusem.
Când degetele lui s-au presat de mine, buzele mi s-au despărțit și am oftat lung. Cu cealaltă mână, și-a așezat degetul arătător pe buzele mele.
—Trebuie să faci liniște, iubito!
A rânjit și a privit scurt ușa pe care putea veni oricine, în orice moment. Am chicotit ușor, fiind amețită de euforia drogului și cea a atingerii sale.
—Îți place asta? Adrenalina posibilității de a fi prinși?
Vocea îi era răgușită și și-a mișcat degetele din nou. Mi-am mușcat buza de jos pentru a nu scoate niciun sunet. La naiba! Chiar mă excita ideea că puteam fi prinși.
—Da!
Mi-am găsit puterea să-i răspund și se părea că l-am surprins. O licărire i-a dansat în ochi înainte ca aceștia să-i devină întunecați.
Și-a mișcat degetele iar și am tremurat. Nici nu acordam atenție ușii în spatele căreia au dispărut Zack și părinții noștri. Chiar dacă știam că ce făceam era riscant, nu puteam gândi logic, nu mă puteam opri. Ochii lui m-au vrăjit cu totul și mă simțeam condusă spre iad de diavol în persoană. Dar să fiu al naibii dacă nu-mi plăcea senzația! Pericolul avea un efect afrodisiac asupra mea, lucru pe care nu-l știusem până atunci despre mine.
Luke a înjurat în șoaptă, ceva despre faptul că eram extrem de udă, după care și-a lins buzele, atrăgându-mi atenția înspre ele. Mi-am amintit de primul moment în care i le-am sărutat și am realizat cât de tare îmi lipsea gustul lor.
Fără să gândesc prea mult, i-am cuprins ceafa și mi-am zdrobit buzele de ale sale. Nu se aștepta la asta și acest lucru s-a putut citi în primele clipe de șoc, în care nu a reacționat. Totuși, nu i-a luat mult până când a preluat controlul sărutului, devorându-mi buzele cu sălbăticie. I-am prins pierce-ul între dinți și a gemut, după care m-am îndepărtat de el, respirând greu.
—Trebuie să facem liniște, ai uitat? am șoptit cu un zâmbet larg.
El nu părea amuzat. A mârâit ușor și m-a lipit iar de el, de parcă se afla în transă, nemulțumit că i-am răpit savoarea buzelor mele. Pe limba lui încă se simțea gustul meu. Amintirea a ce făcuse la mine în dormitor m-a determinat iar să mă cutremur.
Continua să mă mângâie, iar plăcerea se agita în pântecul meu, dorind să explodeze. Eram atât de aproape. Fiecare geamăt al meu era capturat de gura lui Luke. Simțind că sunt aproape, și-a accelerat mișcările, iar picioarele mele s-au încordat.
—Dă-ți drumul pentru mine, frumoaso! a șoptit pe buzele mele.
Eram aproape, atât de aproape.
Sunetul unei uși deschise și vocile ce umpleau holul de alături ne-au făcut pe amândoi să înghețăm. Ne-am întors simultan spre ușa întredeschisă, realizând că Zack, Olivia și Eric se îndreptau spre salon.
CITEȘTI
INSPIR FUM
Ficción GeneralVolumul 1 din seria „Din Foc și Cenușă" Sam crede că viața ei s-a sfârșit în noaptea în care casa i-a fost înghițită de flăcări și mama sa a murit. Devastată de pierdere, recurge la droguri pentru a trece mai ușor peste cele întâmplate, însă circums...