Son

165 11 1
                                    

Adrien hemen hastaneye döndü. Döner dönmez bir haber aldı. Marinette ölmüştü! Bunu şaka olarak algılayan Adrien koşarak Marinette'in odasına gitti ama oda boştu. Alya morgun başında ağlıyor Nino ise Alya'yı sakinleştirmeye çalışıyordu. Bu nasıl olmuştu? Adrien Marinette ile evlenecekti! Her ne kadar acı çekseler ve üzülseler de o çocuklarının annesi olmalıydı. Hemen ardından Adrien'ın babası aradı.

G: Adrien.

A: Baba hiç müsait değilim önemli mi?

G: ÖNEMLİ!

A: Baba...

G: ADRİEN NE OLDU SANA CANLAN!

A: MARİNETTE ÖLDÜ TAMAM MI!

G: N-ne?

A: GERÇİ SENİN UMURINDA OLMAZ. ZAMANINDA BİZİ AYIRDIN! NOLDU ŞİMDİ SÖYLE DAHA KÖTÜ NE OLABİLİR?!

G: B-battık...

A: N-ne?

G: Battık Adrien. Şu saatten sonra dik durmamız ve bir işe girmen gerekiyor. Arabaların, evlerin, paran, mücevherler... Hepsi gitti... Zaman ayakta durma zamanı!

Adrien'ın kafayı yemesine ramak kalmıştı. Alya'nın yanına çöktü ve o da ağlamaya başladı. Sinirliydi, üzgündü, çaresizdi, nasıl hayatta kalacağını bilmiyordu...
O sinirle hastaneden çıktı. Ve yine kayalıklı yere doğru sürdü. Luka hala oradaydı.

L: Adri...

Luka sözünü bitirmeden Adrien onu susturdu.

A: Aklından bile geçirme! Ben Marinette'in gittiği yere gidiyorum.

Luka ne olduğunu anlayamadı. Tam anlayacaktı ki Adrien kendini yüksek kayalıktan yere attı. Luka koşarak aşağı baktı, kanlar içinde kayalık ve bir adet cansız beden denizde dans edercesine süzülüyordu.
Adrien'ın telefonu çaldı. Arabada kalmıştı. Luka koşarak ve şok içerisinde telefonu açtı.

L: A-alo?

D: Ben doktor Marinette'in doktoruyum. Bay Adrien siz misiniz?

L: Hayır ben arkadaşıyım.

D: O da olur. Size güzel bir haberim var! Marinette yaşıyor! Sadece yanlış teshiş konulmuş..

Luka hemen doktorun sözünü kesti.

L: SİZ NE YAPTINIZ DEDİNİZ! BENİM ARKADAŞIM ADRİEN MARİNETTE ÖLDÜ DİYE 1 DK ÖNCE KENDİNİ ATTI!
ÇOCUK ÖLDÜ!

D:...

Luka hemen telefonu kapadı. Adrien haksız yere ölmüş Marinette uyanmıştı. Hayatları artık çöp olmuştu.
Marinette uyanır uyanmaz etrafına baktı ama etrafında sadece Luka, kuşlar, deniz, yüksek bir yer, kayalık, Adrien'ın arabası ve Adrien'ın atladığı yer vardı... Luka konuştu.

L: Üzgünüm Marinette.. Ben Adrien'a aşıktım ama o senin için canına kıydı. Onu orada yalnız bırakmak olmaz..

Marinette ne olduğunu anlamış ve çok korkmuştu. Luka'nın kucağında beyaz elbise açık saçları ile duruyor ama yeni uyandığı ve hasta olduğu için konuşamadı bile... Ve Luka onu aşağı attı... Marinette ağlayarak ve ses bile çıkaramadan Adrien'ın çarptığı ve Adrien'ın kanı olan kayaya kafasını vurdu. Hala gözleri açık Luka'ya bakıyordu. Adeta ona teşekkür edermişçesine mutluluktan ağlıyordu. Nedenini bilmiyordu ama Luka'da çok mutluydu. Şiddetli bir çarpma sesi gelince Luka yine kan, kopmuş saç telleri, ve denizde süzülen 2 adet ölü gördü. Sanki kader yaptı ona bunları. Dalgalar ile beraber elleri ellerine deydi iki ölünün. Şiddetli bir dalga ile sonsuzluğa, derinliğe ve karanlığa beraber gittiler. Luka ise ağlayarak ordan uzaklaştı...

Selam arkadaşlar. Kitabı bitiriyorum burada. Acı bir son oldu ama her hikaye mutluluk ile bitmiyor. Okuduğunuz için teşekkür ederim.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Kutup yıldızı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin