Şarkıyı açıp dinlerseniz daha iyi olur!! Medya!!!
Ben hastaneden çıkarken acilden bir hasta geliyordu. Sarı saçlı ve beyaz gömlek giymiş içine siyah bir t-shirt gi... ADRİEN?! Doktorun dediklerine kulak verdim ve aynen böyle diyordu;
D: Adrien Agreste 18 yaşında 4 yerinden silahla vurulmuş vuran kişi eve girerken dikkatli olmadığı için yakalandı...
Kim yapmış olabilir bunu!? Hemen yanına gitmeliyim! Ama bir dakika bu kız da kim? Kısa mavi saçlı aynı benim ki gibi..Beyaz bir hırka ve elinde farklı bir dilden bir şey yazan gri bir yüzük.. Gözleri çekik kahverengi...
D: Kagami Tsurugi?
K: Benim?
D: Ve Marinette Dupain-Cheng?
M: Benim..
D: Öncelikle Kagami neyi oluyorsun?
K: B-ben onun sevgilisiyim!
Anlamadım! Resmen ağlamamak için kendimi tutuyorum! O beni bıraktı ve bu kızın yanına mı gitti?! Bekle bakalım şimdi Adrien.. Seni Tanrı öldürmezse ben senin kalbini senin bana yaptığın gibi yaparım!
D: Marinette Peki sen?
M: Ben onu hiçbir şeyiyim! Sadece merak ettim! Ben bilseydim Adrien beni kalp krizine sokup bunun gibi bi sür₺ükle çıkıcağını bilseydi...
D: MARİNETTE BURASI BİR HASTANE!
M: Sadece onu bekleyeceğim tamam mı!
D: Peki...
Doktor gitmişti ama ben bu Kagami denen pislikle işimi bitirmedim! Emin olsun o! Hem Adrien hem de Kagami'yi hayattan soğutucağım.. Sonuçta babam mafya değil mi?!
* Marinette bunları düşünürken Kagami Marinette'e bakıyordu ve onunla konuşmak istedi.*
K: Iı şey... Ben Kagami..
M: Biliyorum ismini!
K: Niye böy...
M: AHHH YETER! ARTIK HİÇ KİMSE İLE MUHATTAP OLMAK İSTEMİYORUM TAMAM MI!
K: P-peki...
* O arada doktor gelmişti.*
D: Adrien gayet iyi ama içeri 1 tane ziyaretçi alabilirim. Adrien'a sormam lazım o yüzden..
——/——D: Adrien 2 kişi var dışarıda kimi görmek...
A: Marinette burada mı?
D: Evet neden?
A: O gelsin..
D: Peki..
((((((((((((((((
D: Marinette Adrien seni istiyor..
M: Üzgünüm Kagami.. :)
——————A: Selam Marinette..
M: Neden beni istedin?
A: Seninle konuşmam gerekiyor çünkü..
M: Adri...
A: Mari.. Lütfen dinle..
M: Adrien... Sen beni dinlemedin ki ben seni dinleyim tatlım...
A: Ama...
M: Senden nefret ediyorum.. Bunu bilmen yeterli değil.. Kagami dışarıda ve sevgiliymişsiniz.. Bana da izlemek kalıyor...
A: Mari...
M: Seni asla dinlemiyeceğim... Sen tam bir pisliksin! Demek o ki buymuş.. Nino bir kızla yan yana demişti.. Yani onunla yattın.. Ben hastanelerde sürünürken sen zevkine baktın.. Adrien ben galiba seninle ne bir daha arkadaş ne de görüşmek istemiyorum.. Hepsi, her şey, bütün yaşanmışlıkları... sil.. Görüşürüz..
* Marinette arkasına bile bakmadan gitti ve Adrien kendini tutamamış ve ağlamaya başladı.*
A: Seni seviyorum...
* Marinette'de kendini tutamadı ve hastaneden çıkar çıkmaz ağlamaya başladı. Yanına bir çocuk geldi ve ne olduğunu sordu.*
X: Neyiniz var?
M: Uzun hikaye ve kimseyle konuşmak istemiyorum!
X: Ben dinlerim...
M: Gerçekten mi!
X: Eveet üzülmeyin lütfen...
M: Yüzünüz çok tanıdık..
X: Marinette benim.. Luka..
M: L-Luka...
Hemen Luka'ya sarıldım.. dakikalarca öyle kaldık. Ama unuttuğum şey Adrien'ın kapısının önünde olduğu için Adrien camdan bizi görüyordu. Ben de o kötü olsun diye daha da sarıldım.
L: Bakıyorum da beni özlemişsin..
M: Şaka mı yapıyorsun...
L: Marinette sana söylemem gereken bir şey var...
M: Benimde sana...
L-M: SENİ SEVİYORUM...
Bir an dondum kaldım nasıl olur? Hemen şoku atlatmaya çalışırken Luka beni dudaklarımdan öptü.
M: Lu-Luka!
L: SENİ ÇOK SEVİYORUM MARİNETTE!
Adrien'a bakınca elini yumruk yapmış gözleri dolmuş bir şekilde bana baktığını gördüm ve ona hiç acımadım Luka'yı öptüm...
A: Bu-bu bir kabus ve uyanmak için Marinette'i korumam gerek ama nasıl! Ayağa bile kalkamıyorum...
K: Adrien...
A: DEFOL! BİR DE SEVGİLİM DEMİŞ DOKTORA!
K: Ö-özür dilerim ama...
A: GİT BURADAN!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~Merhaba arkadaşlar okuduğunuz için teşekkür ederim... Oy vermeyi unutmayın!!
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kutup yıldızı
FanfictionOkula gelen ünlü bir çocuk.. Onu sevmeyen bir kız... Ama bakıyoruz da hayat sadece tesadüf mü? Mezun olduktan sonra şirket açıp yönetmek... Ve model olarak o lisede ki sevmediğin çocuğun gelmesi... Kaçırılmalar, hastaneler, kötü ve iyi olaylar... He...