Hastaneye çok hızlı bir şekilde gittik. Kan gittikçe artmaya başlıyordu. Çocuğum kimden olursa olsun, onu kayıp etmek istemiyorum!
A: DOKTOR! HEMEN HEMEN!
Doktorlar gelmeye başladı. Bir tane kız hemşire karnımın normalden daha büyük olduğunu söyledi. Hemen kırmızı alana girdik. Beni bayılttılar ve karnıma bir tane iğne batırıp ne olduğunu anlamaya çalıştılar.
De: İğne daha da ileri gitmiyor!
H: Ama bu nasıl olabilir?
D: Korktuğum bir şey var... Umarım o olmaz.
Ardından narkoz dozunu arttırıp beni ameliyathaneye aldırlar.
Dr: Adrien Bey?!
A: Benim..
Dr: Marinette Hanım'ın karnında sert bir cisime eriştik. Korktuğumuz tek bir şey var...
A: N-nedir o?
Dr: Aslında tüm belirtiler bunu gösteriyor fakat size bir sorum olacak.
A: Tabii buyurun?
Dr: Biliyorsunuz ki Marinette Hanım hamile. Babası siz misiniz?
= Adrien'ın ağızından =
Hiçbir şey bu zamana kadar canımı çok yakmadı. Keşke evet benim diyebilseydim...
A: M-maalesef... Ben değilim...
Dr: Peki o zaman babası nerede?
A: Öldü.
Dr: Peki siz kimi oluyorsunuz?
A: O durum çok karışık aslında...
Dr: Tamam babası siz olmadığınız için size söylemem daha da kolaylaştı.
A:...
Dr: Lithopedion...
A: O- o nedir?
Dr: Hamile olan şahısın karnındaki çocuğun fetüs evresinde taşlaşmış olması.. Almazsak Bayan Marinette ö-ölebilir...
A: B-ben ne nasıl oluşuyor bu?
Dr: Şimdi şöyle, fetüs çok küçük olduğu için Marinette Hanım'ın sağılığını tehtid etmekle kalmıyor, ölüme yol açabiliyor. Gövdenin içinde ölü bir organizmanın dejenere olması demek de vücutta bir enfeksiyonun ortaya çıkma olasılığının çok yüksek olması anlamına gelir. İşte bu yüzden fetüs öldüğünde düşük yolu ile kadının vücudunu terk etmemişse cerrahi müdahale ile alınır. Bu sadece kan ile değil karın ağırısı daha yaygın belirtidir. Fetüsün her tarafı kireçli ise gerçek lithopediondur. Marinette Hanım şu an da bu durumda...
A: Peki ameliyat sırasında ölmesi m-mümkün mü?
Dr: Maalesef bu oran biraz fazla...
A: Aşağı yukarı ne kadar?
Dr: %60-70...
Aman tanırım! Kız ölebilir. Çocuğu ölü zaten! Ameliyattan çıkınca ona ne diyeceğiz? Hemen teşekkür edip Alya ve Chloe'yi aradım.
Hemen geldiler ve durumu anlattım. Chloe biraz gecikti çünkü başla Ülke'de olduğu için zor gelebildi.
C: BABASI SEN MİSİN!?
A: Hayır.. Dipper diye bir çocuk.
N: Dostum madem babası o nerede bu?
A: Be-ben onu öldürdüm! Yani sayılır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kutup yıldızı
FanfictionOkula gelen ünlü bir çocuk.. Onu sevmeyen bir kız... Ama bakıyoruz da hayat sadece tesadüf mü? Mezun olduktan sonra şirket açıp yönetmek... Ve model olarak o lisede ki sevmediğin çocuğun gelmesi... Kaçırılmalar, hastaneler, kötü ve iyi olaylar... He...