Artık seni tanıyamıyorum ben!

162 14 0
                                    

Dipper evime gelmişti. Her tarafı kan içinde ve bazı yerlerinde kırk olduğu çıplak gözle belli oluyordu. Peki ona ne olmuştu?

M: S-sana ne oldu?

D: Ben sadece...

Bir anda paldır küldür kapı çaldı. Kapıyı açmaya gittiğimde Adrien hızlı bir şekilde içer girmişti.

= Dipper'ın ağızından =

Adrien gelmişti. Tam bir Flash TV oyunculuğu ile bana doğru yaklaştı.

A: Aman tanrım Dipper! İyi misin kardeşim?

Marinette çok anlamsız gözlerle bize bakıyordu. Hemen atıldı.

M: Size ne oldu böyle? Adrien başını bir yere mi çarptın?

A: Hayır hayır ben bazı şeylerin farkına vardım sadece bu kadar.

Aslında tam fırsat bu fırsat. Hemen konuyu açtım.

D: Ya ya... Sen değildin zaten beni uçurumdan atmaya çalışan. Hatta silahla vuran ve üstelik ayağım kaydı diyen! Keşke uçurumdan aşağı baksaydın. Ya da şöyle diyim sana orası bir OVA! Uçurum değil. Senin yüzünden bir de hayvanlar tarafından darbe yedim!
( Ova: daha yüksek yer biçimleriyle çevrelenmiş, çoğunlukla alüvyonla örtülü, akarsuların derine gömülmemiş olduğu, eğimi az, geniş ya da dar olabilen, düz toprak parçası. Bilmeyenler varsa diye 😊) Marinette'e baktığımda tam istediğim görüntüyü elde ettim. Adrien'a çok kötü bakıyordu.

M: Sen...

A: Hayır yalan söylüyor!

M: Sen... sen benim...

Birden çok sinirlendi. Sinir krizi geçirdiği belliydi. Elini o kadar sıkı tutuyordu ki yumruk şeklinde, uzun tırnaklarının etini deldiğini sinirden anlayamadı. Hemen eline silah aldı ve hiç düşünmeden Adrien'ı vurmak istedi.

D: Marinette senin çocuğun var! Sakin ol!

M: $!ks!nler çocuğu! Sen de onun babasısın!

A: Marinette sakin ol!

Marinette'in elinden kanlar akmaya başlıyordu. Adrien'a korkunç bir şekilde bakıyordu.

M: Artık... SENİ TANIYAMIYORUM BEN!
Biz ilk tanıştığımızda sadece ünlü bir çocuktun! Şimdi geldiğimiz hale bir bak!

= Marinette'in ağızından =

O kadar gözüm dönmüştü ki ne yapacağımı bilemiyordum. Hemen Adrien'a bağırdım.

M: ÇIK EVİMDEN!

Hiç ikiletmeden çıktı. Dipper ve ben kaldık. Ağlamaya başladım yüksek sesle. Dipper kanlı hali ve kırık kolu ile bana sarılmaya başladı. Hemen eve doktor getirdik ve Dipper'ın kolunu sardırdık. Çok sinirlendiğim için çocuğa bir şey olur sandım ama olmadı...

Sabah oldu ve Dipper ile beraber uyandım. Sonuçta o çocuğumun babası... Sabah kapı çaldı ve postacı geldi. Bir adet mektup bıraktı.
Adrien'dan olduğunu görünce hemen onu postacıya geri verdim....

— BİR KAÇ GÜN SONRA —

( Hızlandırmak istedim çünkü biraz daha entrika katmak istiyorum.)

Karnım biraz şişti. Çocuğum olacaktı. Adrien nerede bilmiyorum. Ama ben mutluydum.. Kagami hala  hayatta. Lila desen... Çok da umrumda. Yine kapı çaldı. Ve gelen Adrien!

A: Marinette nasılsın?

M: Seninle uğraşamayacağım..

A: Lütfen biraz dinle. Onun kim olduğunu bilmiyorsun.

M: Emin ol senin gibi bir $ür₺ük değilidir!

A: Tam tersine öyle aslında...

M: Anlat dinliyorum.

= Dipper'ın ağızından =

Marinette ve Adrien'ın konuşmasını gizlice dinliyordum. Benim hakkımda ne biliyor olabilir ki diyerek rahatlamaya çalışıyordum.

A: O-onu... Baban tuttu..

M: Buna inanmamı mı bekliyorsun?

Hemen cebinden bir ses kaydı çıkardı.

T: Dipper bu Marinette. Benim kızım. Uzun zaman önce kaçtı. Onu bulup hamile bırakmanı ve evlenmeni istiyorum.

D: Ama...

T: 600 trilyon dolar para teklif  ediyorum. Başarısız olursan neler olacağını bi...

Adrien tam o zaman sesi kapattı çünkü beni gördü.

A: SENİ ADI PİSLİK!

= Marinette'in ağızından =

Kafam çok karıştı ama Adrien'ın beni doğru yola sokması beni memnun etti. İçeride bir silah patlama sesi geldi ve hemen yukarı çıktım. Dipper kanlar içinde yatıyordu. Adrien bir işaret yaptı ve babamın korumaları geldi.
Dipper'ın son sözü;

D: HAHAH Marinette çok saf bir kızsın... Tam bir f@hiş€sin! HAHAHA...

Ve olduğu yerde öldü. Ardından benim altımdan kan gelmeye başlayınca çok tedirgin oldum. Hemen Adrien'a söyledim ve hastaneye gittik. Çok korktuğum bir şey vardı o da çocuğumun ölmesi...

——————

Merhaba arkadaşlar okuduğunuz için teşekkür ederim. OY VERMEYİ UNUTMAYIN!
🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄

Kutup yıldızı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin