Sonunda kaçtım ve çok büyük bir ev satın aldım ve mobilya falan almadım direkt eşyalı. Okuldan kaydımı da sildirdim. Zaten 1 yıl yoktum. İsmimi ve soy ismimi değiştirdim. Bundan sonra adım Mary Dusk. Saçımı uzattım kilo verdim biraz bronzlaştım. Telefonumu değiştirdim. Göz rengimi kahverengi yaptım. Saçımın rengini de sarıya boyattım. Şehirin taa diğer ucundan ev tuttum. Burada genellikle emekliler ve yaşlılar olduğu için beni bulamazlardı. Makyaj da yapıyorum. Normalde yapmam.Yaşımı büyüttüm. Nasıl oldu bilmiyorum ama kandılar. Her neysee.. Kapı çaldı. Kim bu ya!?
A: Iı merhaba?
Hass... Nasıl lan?
M: Evet?
A: Ben Marinette Dupain-Cheng'e baktım?
M: Aaa o gitti.
A: Sesiniz onunkisi ile aynı resmen.
M: Tanımıyorum görüşürüz!
Ayyy yüzüne kapadım umarım kızmaz. Tekrar kapı çaldı ki yine Adrien geldi.
A: Adınız neydi?
M: Mary Dusk?
A: Ahaha Marinette başka yalan mı bulamadın?
M: Pardon?
A: Yani çok belli sesinden anlaşılıyor.
Nasıl ya sesimi biraz kalınlaştırdım..
M: Bak bay çok bilmiş Marinette denen kimse o buradan gitti. Bende evi satın aldım tamam mı?
AL: Ahh Mary bu yakışıklı kim?
A: Ya Marinette hadi ama Alya ve Nino burada!
M: Alya lütfen içeri gel Marinette'in bir kaç eşyası kalmış. Biraz silah ve üst...
A: Ben anlamadım sen kimsin?
M: Mary.
A: Marinette nerede?
M: Gitti.
A: Nereye?
N: Dostum Marinette bir tane esmer bir çocukla gitti tamam mı!
A: Ni... NE?
M: Evet gittiler. Hem sen gelsene içeri anlat bakalım Marinette kim?
Resmen iyi oyun oynadık. Az kalsın anlıyordu ama olsun.
A: Tom Amca çok kızacak..
M: Sen gel.
AL: E biz sonra geliriz Mari.. Yani Mary.
A: Hahah Mari...
M: Tamam.
M: Anlat bakalım kim bu Marinette?
A: O işte mavi saçlı mavi gözlü mafya kızı kaçtı falan..
M: Onu seviyor musun peki??
A: Evet ama tabii...
M: Adın neydi?
A: Adrien.. Adrien Agreste.
M: Bakın Bay Adrien bana her şeyi anlatabilirsiniz. Sonuçta bir daha karşılaşmayacağız..
A: Emin olma ama şöyle... Ben aslında Marinette'i çocukluğumdan beri tanırım ama o beni tanımaz... O zamandan beri ondan çok hoş... Ne diyorum ben..
M: Anlata bilirsin.. Belki Marinette'de senden hoşlanıyordur..
A: O gideli 1 yıl oldu.. Beni unutmuştur. Zaten sevseydi bacağıma sıkmazdı..
M: NEE?!
A: Ve göğüsüme Marinette yazdı.. Son 1 yılda 53 kişinin göğüsümde Marinette yazısı çıktı ve hala aranıyor. Bulunamadı...
M: Her neyse sen onu seviyor musun önemli olan bu..
A: Her şeyden çok!
Hemen lensimi çıkardım ve sesimi kendi sesime getirdim ve;
M: Sen beni gerçekten seviyor musun?
A: MARİNETTE!!
::::::::::::::Merhaba arkadaşlar bu sefer kısa oldu. Okuduğunuz için teşekkür ederim.
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kutup yıldızı
FanfictionOkula gelen ünlü bir çocuk.. Onu sevmeyen bir kız... Ama bakıyoruz da hayat sadece tesadüf mü? Mezun olduktan sonra şirket açıp yönetmek... Ve model olarak o lisede ki sevmediğin çocuğun gelmesi... Kaçırılmalar, hastaneler, kötü ve iyi olaylar... He...