O ölmemişmiydi

164 15 3
                                    

= Adrien'ın ağızından =

Paris sokaklarında öylesine dolanmaya başlamıştım. Hem kendi evimden oldum, hem sevdiğim kızdan... Yolda gezerken telefonuma mesaj geldi.. Kagami!

Kagami
(Online)

K: Selam Adrien.

A: Ne var yine?

K: Ben sadece olanları duydum.

A: Şimdi sen bi yerlerine kına yakarsın!

K: Adrien benimle düzgün konuş!

A: Konuşmazsam?

K: Arkana bak.

Arkama baktım ve Kagami elinde bavullar ile duruyordu.

K: Beraber gid..

A: ASLA!

Hemen koştum ve oradan uzaklaştım. Hemen bir otel buldum. Ama mahsus olsun diye Marinette'in evinin tam yanındaki otel. Balkona çıkarsa görebileceğim bir yer. Ardından Kagami'yi her yerden engelledim ve uyudum.

= Marinette'in ağızından =

Adrien gidince ev bi sessizleşti. Ardından benim midem çok bulanmaya başlamıştı. Hemen ilaç alıp yatmak istedim ama karnıma çok keskin sancılar giriyordu. Daha fazla bekleyemeden ve hemen hastaneye gitmek için arabaya binmeye çalıştım. Aslında binemedim çünkü yere düştüm. Acılar içinde yerde yatıyordum.

= Adrien'ın ağızından =

Balkona çıktım ve Marinette'in karnını tutarak arabaya doğru gidiyordu. Fakat tam arabanın kolunu tutacakken yere düştü ve yerde kıvranmaya başladı. Hemen onun yanına gittim. Geldiğimde başı kanıyordu. Onu hemen kendi arabama bindirdim. Evin önünde kalmış arabam ben de bunu yeni fark ettim. Hemen hastaneye gittik.

—————

A: Marinette iyi misin?

M: B-ben... Kim.. Pardon ben... AHGG! Ben neden buradayım? Sen kimsin? Marinette kim?

Anlamıyorum? Nasıl olabilir böyle bir şey? Sadece kafasını vurdu!

DR.: Bayan Marinette maalesef hafıza kaybı yaşıyor fakat endişelenmeyin. Bir kaç saate geçer. Ama bu zamana kadar burada kalmalı ve işe gitmemeli.

A: Tamam işe ben geçerim. Sağolun.

Hemen telefonumu açtım ve Alya ile Nino'yu aradım. Alya çok telaşlanmıştı.

AL: Adrien ne oldu yine?

A: Valla bilmiyorum. Sadece düştüğünü gördüm!

M: Alya?...

A: Senin ismini hatırlıyor!

M: Kim?

AL: Ben senin en yakın arkadaşınım! Hatırlasana!

N: Alya böyle diyerek onun hafızasını yerine getiremezsin!

Biz konuşurken içeri çok tanıdık bir ses girdi. Dipper!

D: Mari...

Çok sinirlendim ve hiç düşünmeden yine ona daldım.

A: SEN NE HADLE BURAYA GELİRSİN?!

D: BİRAZ DUR DA ANLATAYIM! BU NE YA KOCAMAN ADAMSIN!

Biran durdum ve düşündüm. Haklıydı.

A: Anlat!

D: Sana anlatacak kadar aptal değilim! Alya?

AL: Geliyorum!

AL:...

AL: Evet ne oldu?

D: Doktor bana rapor verdi ve...

AL:..

D: Marinette hamile...

Bunu duyunca kafamdan aşağı kaynar sular dökülmeye başladı.

AL: Kimden?

D: Ben...

Artık kendimi tutamadım.. Dipper'ı çağırdım ve arabaya binmesini söyledim. Son sürat hız ile gidince onun emniyet kemerini açtım ve arabanın kapısını da açtım. Ardından Dipper'a aynen şöyle dedim silah doğrultarak.

A: Cehennemde görüşürüz.

Kocaman bir silah sesi ile uçurumun kenarına geldim yola düştü ve bazı yerlinde kırık ve yanık vardı. Ardından acı içinde bağırdığını duydum. Susun ve en önemlisi ÖLSÜN diye onu ayağım ile uçuruma itekledim. Duyduğu son söz;

A: Ups ayağım kaydı!

Oldu. İçim çok rahattı. Artık Dipper diye biri yoktu hayatımda.

* Adrien bütün işini halletti ve Dipper'ı öldürmüştü. Hemen hastaneye gitti.*
————

Marinette'in hafızası sadece 5 saate yerine geldi ve bana bakmadan eve gitti.

= Marinette'in ağızından =

Dipper'ı aramaya çalışıyordum ama aradığınız numara kullanılmamaktadır diyor. Son öğrendiğim olaydan sonra kesin kaçtı. Hamileyim, çocuğumun babası yok, kimsem yok... Ben bunları düşünürken zil çaldı. Gelen Dipper'dı.

= Adrien'ın ağızından =

Marinette yine balkonda düşüncelere dalmışken eve giren biri gördüm daha da o kişiye odaklanınca onun Dipper olduğunu anladım! A-ama nasıl? O ölmemişmiydi?
Ya her şeyi Marinette anlatırsa! Ben bittim!!

::::::::::::::::::::::::

Merhaba arkadaşlar okuduğunuz için teşekkür ederim. OY VERMEYİ UNUTMAYIN!
🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

Kutup yıldızı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin