Kahvaltı ederken telefonum çaldı. Arayan babamdı.
T: Marinette!
M: Vayy.. Sonunda arayabildin. Bi kızın olduğunu hatırladın demek ki.
T: Evleniyorum!
M: A-anlamadım?
T: Sabine sabrımı taşırmaya başladı. Gabriel sabrımı taşırdı. Ben de Emily ile evleniyorum!
M: SEN NE DEDİĞİNİN FARKINDA MISIN?!
Çok bağırmış olmalıyım ki Adrien'ın uyardı.
A: Marinette noluyor?
M: Dur bi.
T: Hemen nerde kalıyorsan eşyalarını topla ve yarın geliyorsun yeni evine!
O sırada Adrien'ın telefonu çaldı.
E: ADRİEN BEN EVLENİYORUM!
A: Anne sen zaten evlisin ve bağırma!
E: Tom ile evleniyorum. Sabine ile kavga ettik. Gabriel sabrımı taşırdı. Yarın eşyalarını topla ve nerde kalıyorsan orayı terk et ve gel!
Marinette'e bunu söyleyemezdim...
Adrien'a bunu söyleyemezdim....
Hemen telefonları kapadık ve Adrien bana anlamsız bakışlar atıyordu.
M: İyi misin?
A: E-evet gayet iyim...
Yemeklerimizi yedik ve ben hemen kendi evine gittim. Tüm eşyalarımı aldım toplandım.
Sabah olduğunda hemen bir taksi çevirdim ve babamın attığı konuma doğru gittim. Eve doğru giderken, Adrien'ın da orda olacağını düşünmemiştim çünkü babam asla buna izin vermezdi.
Adrien'ın ağızından:
Yolda Marinette'in de bu evde olamayacağını düşünüyordum. Tom amca buna asla izin vermezdi. Yani babam...
Eve geldiğimde evin önünde başka bir taksi duruyordu. Olabilir mi diye düşünmedim değil. Arabadan Marinette indi. Şaşırmadım.
Marinette'in ağızından:
Eve geldiğimde bir taksi daha vardı.Adrien olabilir mi diye düşündüm. Ki o çıktı. Şaşırmadım. Konuşmadan direkt kapıyı çaldık.
E: Hoş geldiniz canım çocuklarım.
Adrien'a anlamsız bakışlar atıyordum. Anlamış olmalı ki o da bana öyle bakıyordu.
T: Hemen odanıza yerleşin. Marinette senin odan üst katta. Adrien, oğlum senin odan da Marinette'in hemen karşı odası.
Yukarı çıktık. Eve değil otele geldik sanki. Bu kadar büyük bir evde ne yapacağız.
E: Bizim odamız da zaten sizin bi alt katınızda.
Hiç bir kelime etmeden odama çıktım. Telefona mesaj geldi.
Sayın Marinette Dupain-Cheng.
15.12.2020 tarihinde (bugün) gerçekleşecek olan yabancı üniversite master yapmak isteyenler için bugün Paris Les salons Hoche'de yapılacak konferansa sizi de bekleriz. Saat 20.00'da yapılacaktır. İyi günler dileriz.Önce biraz anlamsız buldum bu mesajı. Ama biraz düşündüm. Artık Adrien ile olma şansım yok. Çünkü o benim üvey abim. Bunu hemen babama söyledim. Babam gitmem gerektiğini ve en iyi şekilde yaralanmam gerektiğini söyledi. Ama ben zaten çalışıyordum. Master yapmak için biraz geç kaldığımı düşündüm. Hemen Adrien'a mesaj attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kutup yıldızı
FanfictionOkula gelen ünlü bir çocuk.. Onu sevmeyen bir kız... Ama bakıyoruz da hayat sadece tesadüf mü? Mezun olduktan sonra şirket açıp yönetmek... Ve model olarak o lisede ki sevmediğin çocuğun gelmesi... Kaçırılmalar, hastaneler, kötü ve iyi olaylar... He...