Selam arkadaşlar öncelikle özür diliyorum. 1 aydır yazamadım okul telefonumuzu aldığı için. Her neyse iyi okumalar!...
————————————————————————————————————————————————Ben neredeyim? Bana ne oldu? Adrien nerede? Bu kötü koku ne?... Aklımda çok soru var!
* Birden kapı açıldı ve içeri Marinette'in çok tanıdığı bir ses geldi kulağına. Bu bir kadın sesiydi. Ama 1 tane değil 2 tane..*
?: Kızı getirdiniz. Peki Adrien nerede?
?: Biz..
?: EVET!
?: Kaçtı efen...
?: ANLAMADIM?
?: Özür di...
* Bir anda bir silah sesi patlayınca Marinette bağırdı. Ardından başka bir kız geldi.*
?: NE YAPTIN YİNE SEN?
?: Adrien'ı kaçırmış aptal kız!
?: Her neyse aç şunun gözünü!
M:...
Gözümü açtılar ama... Bu nasıl olur? K-K Kagami?
K: Sen bana $ürtük mü demiştin?
M: EVET! HEMDE KENDİNİ BİR ŞEY SANAN ADİ, PİSLİK, ZÜPPE BİR F@Hİ$£SİN!
K: LİLA ISLAK HAVLUYU VE BİR ADET KIRBAÇ GETİR!
Kızın adı Lila'ymış! Bu ismi bi yerden hatırlıyorum...
K: Bu havlu ne işe yarayacak diye soracaksın değil mi hayatım?
M: Hadi ama... Hangi dönemdeyiz? Sen bana vuracaksın ve bende morluk falan olmayacak.
L: Nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun?
* Marinette o sırada elindeki bağı çözmüş ve ayağa kalktı.*
M: Benim kim olduğumu bilseydiniz ne bana ne de Adrien'a bulaşırdınız...
* Marinette hemen saatindeki acil durum düğümlesene bastı ve onlara silah çekti.*
M: Eee... Neymiş?
K:...
L:....
M: Bazı $ürtükler ve Lila gibi k@ltaklar kendilerini Aslan sanarken ormanda sadece hızlı koşan bir geyikmiş.. Ama gün gelir devran döner. Doğal Seçilim bu sonuçta değil mi?
* O arada mafya grubu ve polisler geldi. Kagami ve Lila'yı götürmeye çalıştılar.*
—————~EV~
Adrien yok! Resmen onu unuttum! Hemen Ayla ve Chloe'yi aramalıyım!
M: ALO?!
C: Noldu mari?
AL:...
M: Bir takım olaylar oldu ve Adrien kayıp!
AL: Yooo Adrien hemen bizim eve geldi seni kurtarmak için acil durum odasında bekledik falan. Zaten sen bekleneni yaptın! Adrien'da şimdi gelir zaten.
M: SİZ ŞAKA MI YAPIYORSUNUZ?
C: Her neyse yatın zaten artık gecenin kaçı olmuş? Yarın bi plan yapalım?
AL: Alalım sevgililerimizi koluma gidelim pikniğe.
( PİKNİĞE GİTTİKLERİ YER MEDYA DA.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kutup yıldızı
FanficOkula gelen ünlü bir çocuk.. Onu sevmeyen bir kız... Ama bakıyoruz da hayat sadece tesadüf mü? Mezun olduktan sonra şirket açıp yönetmek... Ve model olarak o lisede ki sevmediğin çocuğun gelmesi... Kaçırılmalar, hastaneler, kötü ve iyi olaylar... He...