1 OCAK 2021
Yıl başı bitti ve benim sınav günüm geldi. Eğer yüksek puan alırsam gidiyorum. Adrien'a oda arkadaşımın erkek olduğunu söyleyemedim. Söylersem çıldırır ve yine içmeye başlar. Bu arada Adrien ile beraber olduk. Yani sevgiliyiz. Bana değer veriyor... Ben bu düşüncelere dalmışken oda arkadaşım ile beni aynı anda sınava sokacaklardı. Oda arkadaşım kim olsa beğenirsiniz! LUKA!!!L: M-Mari? Senin burda ne işin var?
M: Esas senin burda ne işin var?
L: Hiiç böyle işte duş almak için geldim buraya.
M: Ha ha ha çok komik. Salak şey.
L: Ay He He tamam hadi sınavdayız.
Sınav bitti ve ben hemen Sally'i aradım.
S: Merhaba Marinette. Sorun nedir?
M: Ben Luka ile kalamam.
S: Anlıyorum fakat senin gibi seviyesiz ve seçici kişilerle uğraşamam. Hayatının en büyük fırsatı bu ve sen istemiyorsan senin yerine daha gitmek isteyen 2-3 milyon kişi var. Sen bilirsin.
Sally'nin bu kısmını ilk defa gördüm. Tamam biraz şımarmış olabilirim ama... AH YETER BE!
M: Haklısınız özür dilerim.
S: Tamam sınavın 1 saat içinde açıklanacak. Ofiste Luka ile 1 saat geçirmen lazım.
M: 2 yıl sonuçta onunla yaşayacağım. 1 saat az bile.
S: Dur bakalım kabul edilmedin daha.
M: Tamam tamam görüşürüz.
S:Görüşürüz.
M: Beraber 1 saat geçiriyoruz.
L: İyi sohbet edelim bari.
Yalan yok. Luka'yı özlemişim. Beraber derin bir sohbet ettik. Kapı açıldı ve derin bir sessizlik oldu. Görevli konuşmaya başladı.
?: İkiniz de sınavı geçtiniz. 2 saat içinde hazırlanın ve havaalanına gelin. Beraber gelmeniz gerekiyor!
Sevinçten havalara uçacaktım. Hemen eve doğru sürdüm arabayı. Eşyalarımı topladım ve tam kapıdan çıkarken Adrien ile karşılaştım.
A: Gidiyor musun?
M: Evet..
A: Oda arkadaşın kim?
Ah be Adri sorulacak soru mu bu?
M: Eee... Luka..
Sinirden gözleri dönmüştü. Ama benim günümü berbat etmek istemiyordu.
M: Aşkım.. Bak bu önemli değil. Beni ararsın her gün konuşuruz.
A: P-peki... Seni seviyorum.
M: Bende.
Hemen taksi çevirdim ve havaalanına gittim. Luka'da tam zamanında gelmişti.
L: Hazır mısın?
M: Hadi gidelim.
Uçağa bindik. Tüm yol boyunca beraber uyumuşuz. Okula geldiğimizde önce temizlik yaptık. Odayı iyice temizledik. Sonra ise hemen merkeze inip ev için eşya alıp dekore ettik. Ders saatleri 17:00 ve 22:00 arasında olduğu için sabah boştu. Luka ve ben iş bulmak için bir yerlere başvurduk. Akşam ise bize parti olduğunu söylediler. Hemen hazırlandık ben bunları;
Luka bunları giydi.
Partiye geldik. Yedik içtik dans ettik. Gece yarısına yaklaşırken Luka ile sohbet etmeye başladık. Anlamsız bir şekilde Luka bana yaklaşmaya başladı. Elinde telefon beni dudaklarımda öperken fotoğraf çekti. Hemen telefonu aldım ve ne göreyim. ADRİEN BEBEĞİM BİZ ÇOK EĞLENİYORUZ!!!
Şimdi ağızına S!çtım onun! Luka'yla büyük bir kavga ediyoruz. Telefonumdan mesaj geliyor.
Sonsuzluğum
Online
Siz
Adrien düşündüğün
gibi değil. Açıklaya
bilirim. Gerçekten.Sonsuzluğum
NEYİ AÇIKLAMAYI
DÜŞÜNÜYORSUN
MARİNETTE!?
Siz
Bak sandığın gibi
bir olay değil.
Sonsuzluğum
Biliyor musun? Sana
Boşuna güvenmişim.
Nasıl oluyor anlamıyorum.
O çocukla öpüştün.Siz
Adrien nolur...
ADRİEN!!!!
Bu kullanıcı sizi engellediKafayı yiyecektim. Nasıl oldu? Neden oldu? Luka'nın amacı neydi! Hemen bu düşüncelerden kurtuldum ve master'ı durdurdum. Evden ayrıldım. Hemen uçak bileti aldım ve Fransa'ya geri döndüm...
::::::::::::::::
Merhabaaaa!! Bu bölüm biraz kısa oldu. Bugün bir tane daha bölüm atmayı düşünüyorum. 1 aylık yokluğumu böyle dolduruyorum öeğdmsöxmcnx . Neyse okuduğunuz için teşekkür ederim. Oy vermeyi unutmayınnnn!!!
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kutup yıldızı
FanfictionOkula gelen ünlü bir çocuk.. Onu sevmeyen bir kız... Ama bakıyoruz da hayat sadece tesadüf mü? Mezun olduktan sonra şirket açıp yönetmek... Ve model olarak o lisede ki sevmediğin çocuğun gelmesi... Kaçırılmalar, hastaneler, kötü ve iyi olaylar... He...