*קרדיט ליוסי נפקר על התרגום בעברית לסיפור שממנו השתמשתי
❝Take me to wonderland❞
"אוקי ילדים, בואו לכאן. שעת הסיפור עומדת להתחיל", קראה הגננת לכל הילדים להתכנס בפינת הגן. הילדים שאת עיסוקם הרב לא יכלו להפסיק, עזבו את מקומם ורצו אל הגננת בשמחה וצהלה, משאירים את הצעצועים מפוזרים על הרצפה במקום בו שיחקו. במרכז פינת הקריאה חיכתה נערה קורנת אחת, נערה שלווה עם ספר מונח על ברכיה. הילדים נהרו לעברה במהרה כמו שחתול רץ אל קערת שמנת, מתרגשים להקשיב לסיפור אותו תקריא. הם התיישבו מולה על השטיח ועיניהם לא סרו מפניה, מהופנטים מסקרנותם הבלתי פוסקת.
"שלום ילדים, אני אלה קינירושי ואני אהיה המספרת שלכם היום." הנערה יפת הטוהר הציגה את עצמה והילדים הקשיבו לכל מילה היוצאת מפיה. "היום אני אקריא לכם את הסיפור "אליס בארץ הפלאות" " אלה הכריזה ופתחה את הספר בעדינות, מסתכלת על הילדים פעם נוספת לפני שמתחילה להסב את תשומת ליבם אל עבר הרפתקאה סוחפת אל תוך עולם הפלאות.יפים הם מראות השמחה אך כל אושר מביא איתו אכזבה וכל קרן אור מביאה איתה את החשכה המשתרכת מאחור. מאחורי כל הצלחה עומדים אלפי כשלונות ובין אורות הזרקורים נמצאים אנשי הצל שאת חום השמש לא יזכו להרגיש, ישארו קפואים לנצח בין הצללים. היא כבר הייתה שם, נמצאת עמוק בין תכריכי החשכה, קבורה למשך שארית חייה שאת סופו היא רחוקה מלראות. היום הוא היום בו תזכה לתהילה אליה היא חיכתה זמן כה רב.
"וכך סיפורנו מתחיל",
אלה עברה אל העמוד הראשון והחלה להקריא.אליס בארץ הפלאות
אליס התחילה להרגיש מאוד עייפה מלשבת על יד אחותה בגדת הנהר ולא לעשות דבר. פעם אחת או פעמיים היא הגניבה מבט חטוף לעבר הספר שאחותה קראה, אבל בספר לא היו תמונות או שיחות מה שגרם לספר להיות חסר משמעות עבורה. "אז מה הטעם בספר הזה," חשבה לעצמה אליס, "שאין בו תמונות או שיחות?"
היא שקלה במוחה האם העונג שבקליעת שרשרת פרחי מרגנית שווה את הטרחה והמאמץ לקום מהמקום ולקטוף פרחים כאשר לפתע הופיע ארנב לבן עם עיניים ורודות ורץ במהירות לא רחוק מהמקום בו ישבה.
לא היה בזה דבר יוצא דופן ואליס גם לא חשבה כך, לשמוע את הארנב אומר בקול לעצמו "אוי ואבוי אוי ואבוי! אני אאחר!" נשמע הגיוני ללא ספק אבל כאשר הארנב הלבן שלף שעון מכיס השכמייה שלבש והתבונן בו, אליס קמה על רגליה מכיוון שהבינה שהיא מעולם לא ראתה ארנב עם שכמייה ששולף שעון מהכיס, ומתוך סקרנות גדולה היא רצה בשדה אחרי הארנב הלבן. הארנב זינק לתוך מאורת ארנבים גדולה שהוסתרה מאחורי סבך שיחים. אליס לא חשבה פעמיים ומיד זינקה אחריו לתוך המאורה.
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
על גבי הרוח נוצה ריחפה, יורדת גם היא אל מעורת החשכה. צבעה השחור נבלע באפלה, צונחת מטה ועוקבת אחר הבחורה התמימה. הנחיתה בשלום עברה אך זה היה נס, כי מישהו בה רצה להתנקש. הארנב הינו רק עוד קורבן שישרף בלהבות, וכמוהו לא תרצו להיות.