❝The black crow cries over is prey all night❞
פרק שלא בסדר כרונולוגי בסיפורהשחר עלה ואיתו התרנגול המזופת בעל כנפי השטן הצבועות בשחור, צווח קריאה אשר הדהדה ברחובות העיר. אותה הציפור התעופפה לה ונעלמה ברקע החשכה שלא הספיקה לקבל את צבעו של השחר העולה. נוצת הציפור הובאה עם הרוח ונחתה על בית יחיד במינו, בית אשר מבחוץ נראה רק עוד בית מבין הבתים שברחוב, אך מבפנים עולם ומלואו, מנהרת המוות מתחילה שם. ובאותו הבית ישבה נערה בתוך ארון קבורה אשר היה במערת העטלפים, משתמש לה כמקום לינה. ואיתה נוצה שחורה מונחת על אדן חלונה, מבשרת את בואה לפתח יום חדש אשר מתחיל מזריחת החשכה. יצורי הלילה לא נחים לעולם, מוזנים מהחשכה עצמה ומחכים לסימנם לבוא ולתקוף. היא הסבה את מבטה אל עבר אדן החלון, רואה את הנוצה מבעד לוילון המשתולל. ידה הושטה קדימה ופתחה את החלון למחצה, מחליקה החוצה ולוקחת את הנוצה השחורה אל תוך מעורתה. אל ביתה החדש.
"זה היום".
החושך הנצחי ישאר שלם."ו סיימתי", אמרה אלה בסיפוק רב כשסיימה לסדר את כל תאריכי ימי ההולדת ביומנה. היא הניחה את היומן על השולחן והסתכלה עליו במבט מרוצה. היא מקדה את עיניה בתאריך המסומן בעיגול אדום, תאריך המסמל את התאריך בו היא נמצאת היום. היא קרבה את ראשה למראה רישום השם אשר היה מסומן בתוך העיגול, שם המשתייך ליום ספציפי זה. "זה היום, עלי להודיע לשאר." אמרה אלה בשמחה וסגרה את יומנה. כנשיאת מועצת התלמידים, אחד מתפקידיה הרבים הוא ארגון מסיבות ימי הולדת, לוודא שימי ההולדת יהיו מצויינים כך שאף תלמיד לא ישכח מאחור וירגיש מקופח. היא לקחה את הטלפון ממיטתה ועמדה לסמס בקבוצה הכיתתית על המאורע המיוחד אך שניה לפני שאצבעה לחצה על כפתור השליחה, אלה נעצרה וחשבה. "היא לא תאהב את זה, אני יודעת." היא אמרה לעצמה בקול וסגרה את הישומון. היא בהתה בטלפון וחשבה מה לעשות. "אם הייתי במקומה, מה הייתי עושה?" היא קימטה את פרצופה בעודה חושבת על הסיטואציה בראשה. בזמן שחשבה היא דפדפה באנשי הקשר ונעצרה על מספר מוכר. "אני אשאל את טארו." היא אמרה בשמחה והקלה רבה שוחחרה ממנה, הקלה על כך שיהיה לה עם מי להתייעץ.
היא התקשרה לטארו והניחה את הטלפון צמוד לאוזנה בעודה מתהלכת ברחבי החדר מלא האור המסודר להפליא. "היי טארו, זאת אלה. היום יום ההולדת של אקמי, א... דיה, הבנת אותי..." אלה לא הייתה בטוחה איך לקרוא לה, היא כבר הייתה רגילה לקרוא לה בשמה הביולוגי מפני שזה השם אשר מיוצג בכל המסמכים, ברשימת השמות של התלמידים, בתעודת הזהות שלה, בכל מקום. היא היא לא רצתה לפגוע ברגשותיה של אקמי. "כן זה מבלבל." היא אמרה במבוכה קלה אך מהר מאוד התעשתה על עצמה, גם לילדה הכי 'מושלמת' יש פגמים וזה לא מפחית בערכה כלל וכלל, לא קיים בן אדם מושלם בעולם. "בכל מקרה אני יודעת שהיא לא טיפוס של אנשים בלשון המעטה, יש לך רעיונות מה נוכל לארגן לה?" אלה שאלה.