Teşekkürler.

58 4 2
                                    

Neden buraya kadar bu hikayeyi okudun? Eğlenceli miydi? Bu kitap hayal gücümü gerçekten kullanabildiğim tek zamanda yazıldı. Ve hiç güzel olmadı. Geceleri ayakta kalıp bunu yazmama rağmen yaptığım işten gurur duymuyorum. Yine de buraya kadar okuduğun için teşekkür ederim.

Fakat emin ol, çok daha güzel kitaplara bu zamanını ayırabilirdin.

Yine de, teşekkürler!

Başka bir Arc yazmaya götüm yemiyor çünkü devam ettiremeyeceğimi biliyorum. 

Büyük ihtimal hiçbir zaman bu kitaba devam edemeyeceğim.

Hikayenin devamını siz getirin!

Kendi hayal gücünüz ile bu güzel hikayeye bir devam yaratın, benim değil, bizim hikayemiz bu.

Herkesin farklı bir zihni, farklı bir ruhu var. Kimin kimi nasıl göreceği hiçbir zaman belli değil. Bu yolun sonuna bir adım, yeni bir yolun ilk adımına denk olacak.

Teşekkürler. 

Yine de, az buz okunmuş bu kitabın sonunda eğer benimle iletişime geçmek isterseniz, yukarıda koyduğum videoya gidebilirsiniz. 

Ara ara olsa da videolar atıyorum.

Discord adresim ise Aeshma#7752. İstediğiniz şey hakkında konuşabiliriz, eğer konuşacak birine ihtiyacınız var ise, her zaman açığım.

Buraya kadar okuduğun için teşekkür ederim.

3 ay içinde gece gündüz çalışılarak bitirilen bu çalışma, "That Time I Reincarnated as a Human" serisi burada final vermiştir.

Okuyan gözlerinize sağlık. Kendinize iyi bakın!

🎉 That Time I Reincarnated as a Human - Türkçe hikayesini okumayı bitirdin 🎉
That Time I Reincarnated as a Human - TürkçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin