Bölüm 12 - Varvalian'a Gidiş [2]

123 12 1
                                    

https://gamiciler.wordpress.com/2020/04/22/bolum-12-varvaliana-gidis-2/

----------------------------------------------

"Hav hav!"

Hmm?

"Hav hav!"

Uwa mı şu?

"Tamam, tamam. Sakin ol oğlum."

Ağacın kabuğunu tekme atarak parçaladım, ve dışarı çıktım.

Gün ışığı güzel geliyordu. Ağacın arkasındaki derede elimi yüzümü yıkadım ve Uwa ile kahvaltımızı yaptık.

Şimdi ise, 9.mağaramıza gidiyordum. Ork Şefinin olduğu mağaraya.

"Selamlar..?"

Bir dakika, ben neden konuşuyorum ki? Onları katledip buradan hızlıca gideceğim o kada-

Tamam, bu biraz fazla.

Karşımda en fazla 150 Ork vardı. Demek bu yüzden mağara dev gibiydi.

Uwa'yı yanımda getirmemiştim. Ağacın içine onu kapatıp oynayabileceği küçük bir kemik bırakmıştım. Bıçağımı kınımdan çıkarıp zehiri üstüne sürdüm.

Ve savaş başladı.

Ayağım ile yeri kavrayıp ileri fırladım. Artık rüzgar manası kullanmama gerek yoktu. Çevikliğim yeterince gelişmişti.

Duvarda koşarken kimin lider olduğunu belirledim. Herkesin arkasındaki tahtta oturan eleman. Eğer ilk olarak onu halledersem diğerlerinden hızlıca kurtulabilirim.

Ork Şefi'ne atlarken bir anda 6.hissim durmamı söyledi. Fakat çok geçti. Tahtın gölgesinden çıkan ork karnıma geçirdi.

-----------------------

Ad: Ork Şefi

Güç: 10000

Can: 20000/20000

Yetenek: Yönetim

Yönetim Yeteneği: Bir Klan Yöneticisi Olduğunuzda Verilir.

-----------------------

"Uağh!.."

Mağaranın duvarına doğru fırladım ve normalden garip bir şey oldu. Duvara çarpıp durmadım, duvardan içeriye düştüm.

Bıçağımın parçalara ayrılması ile kısa süre bir şoka girdim.

"N-Ne..."

Sonra ayağımda garip bir şey hissettim.

Keskin bir şey. Ayağımda mıydı?

Evet, kesinlikle ayağım keskin bir şeye değiyordu. Bu da ne? Ayağıma doğru baktığımda şaşkınlığımı gizleyemedim.

Karşımda mavi bir kılıç duruyordu. Boyuna uzun diyebilirdim. Biliyordum ki, bu kılıç hayatta kalmak için tek şansımdı.

Uzun kılıcı tutup çıkardıktan sonra kılıcın içindeki mavi mana vücuduma aktı. Bu kılıç, canlı mıydı? Hayır, önceki kullanıcısının manası mı bu?

Düşünmeye vakit yok. Kılıcı tutup koşmaya başladım. Delikten dışarı fırlayınca iki elim ile kılıcı gergin bir şekilde tuttum. Arkama yasladığım kılıcın içine Ateş Wauz'u koydum. Kılıcı geriye doğru savurduğumda arkamda uzun bir ateş patlaması oluştu.

"Merhametim üzerinizde olsun."

"Hıaaaaa!"

Büyük ateş çizgisi gölgeden çıkan Ork'u ortadan ikiye böldü. Sadece onunla da kalmadı. Ork Şefini'de ortadan ikiye böldü. Şok ile iki elimle tuttuğum kılıca baktım.

That Time I Reincarnated as a Human - TürkçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin