Bölüm 2 - Giriş Sınavı

394 24 3
                                    

Hana ile birlikte Wauz Akademisi'ne giderken sohbet ediyorduk.

"Kai, sen kaç yaşındasın?"

"17 olmam lazım."

"Bende 17'ye 2 gün önce girdim! Tesadüfe bak."

"Vay, güzel tesadüfmüş."

Yakından bakıyorumda, Hana çok güzel kızmış. Kesin sevdiği vardır.

Yarım saatlik yürüyüşümüzden sonra dev gibi bir akademiye geldik. Giriş sınavları bugün yapılacakmış ki Hana dün beni götürmemiş. Yani gece bile gidebilirmişiz aslında.

Soylu insanlar kıyafetlerinden belli oluyordu. Hana ile yürüdüğümden bazı erkekler yan gözle beni kesiyordu. Dik dik bakmayın, acıtıyor...

Akademiye girdiğimizde beklediğim gibi büyük bir top vardı. Gerçekten büyüktü ama. Benim 3 katım büyüklüğünde olabilir. (Kai'nin boyu 1.80 civarı. Oradan hesaplarsınız.)

Yapmamız gerekeni söylediler, büyük topa dokunacakmışız. Bu kadar. Bütün bilgilerimiz, yaşımız, boyumuz bütün kan bilgilerimiz sisteme geçecekmiş. Wauz puanımız 50'yi geçmezse okula alınmayacakmışız.

'Yutkunur'

Hana topa dokunduğunda etrafında rüzgardan bir alan oluştu. Yakında olan kişiler ise rüzgar tarafından itildi.

"Hana..?"

Kişi: Hana Tokimori

Wauz Puanı: 150 [Artış Özelliği: AKTİF]

Mana Yatkınlığı: 51 [Artış Özelliği: DEAKTİF]

Hana'nın Mana'ya yatkınlığı 50'yi geçik mi!? Yani o... bir soylu değerinde!

"Hana-san!!"

"Hana-sama!!"

Hana hepsine sessizce cevap verdi.

"Ben soylu değilim. -sama ekini kullanmayın."

Sonra ise sıra bana geldi.

Topa dokunduğumda hiçbir şey olmadı.

"Puhahahahahah! Wauz'a bile yatkınlığı yok! Çöpsün, çöp!"

"Çöpün teki!"

"Wauz'a yatkınlığı bile yok!"

Sonra eğitmen yanıma geldi. Elimi topa bir daha koydu ve kulağıma fısıldadı.

"Çocuk, ilk defa Wauz kullanacaksın sanırım. Damarlarında akan bir sıvı hisset. Sıvıyı yönetip eline getirirsen bizde sonuçlarını görebiliriz."

Gözlerimi kapatıp kalbimden pompalanan kanın içindeki sıvıyı gördüm. Beyaz bir sıvıydı bu. Fakat, sadece beyazda değildi. Kırmızı, mavi, yeşil ve beyaz? Hepsi birleşip bir gökkuşağını oluşturdular ve elimin ucuna geldiler.

Bir anda top, parçalara ayrıldı.

Kişi: Kayıtsız

Wauz Puanı: 100 [Artış Özelliği: AKTİF]

Mana Yatkınlığı: 50 [Artış Özelliği: AKTİF]

Eh, ne?

"Peh, Hana-sama'yı geçemez."

"B-Beklediğim gibi!"

Bir anda arkamdan bir saldırı hissettim. Ben dönemeden saldırı sırtıma vurdu, diyecektim ki. Bu Hana'ydı.

"Kai ikimizde katıldık!"

Kafamı kaşıyarak cevapladım.

"E-Evet..."

That Time I Reincarnated as a Human - TürkçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin